Forum

Den Officele DC universe tråd

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Den Officele DC universe tråd

Indlægaf gammelpot » fre 21 jan 2011 07:18

kan ikke lige huske det men mener jeg så det inde på dc forum , mener også at nature og sorcery eller hvad de hedder er healing og dps og så fire og ice er tank og dps og de andre er vidst så dps og crowd control som stunner og sådan :P mener det er sådan de er blevet beskrevet :) men i må ikke lige tage den første og bedste snor og hænge mig hvis jeg nu tager fejl :P nu er vagten snart overstået lige 2 timer til og et par minutter så lige hjem og putte med damen inden hun tager på job og så er det sku nørde tid for mig ^^ (undskyld mangel på "," og "." men har ikke lært hvordan man ser hvor de skal sættes)
Stray & Liste
gammelpot
Niveau 0
 
Indlæg: 26


Re: Den Officele DC universe tråd

Indlægaf Ponduus » fre 21 jan 2011 10:08

Jeg vil gætte på at du er en controller, Dummiz.

Så vidt jeg ved, efter at have læst en masse forum lort, så er:

Ice og fire = tank
Gadgets og mental = controller
Socery og nature = healer

Ta' forbehold for det ovenstående, da det kun er gisninger :lol:
Billede
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Re: Den Officele DC universe tråd

Indlægaf Ponduus » fre 21 jan 2011 10:09

gammelpot skrev:kan ikke lige huske det men mener jeg så det inde på dc forum , mener også at nature og sorcery eller hvad de hedder er healing og dps og så fire og ice er tank og dps og de andre er vidst så dps og crowd control som stunner og sådan :P mener det er sådan de er blevet beskrevet :) men i må ikke lige tage den første og bedste snor og hænge mig hvis jeg nu tager fejl :P nu er vagten snart overstået lige 2 timer til og et par minutter så lige hjem og putte med damen inden hun tager på job og så er det sku nørde tid for mig ^^ (undskyld mangel på "," og "." men har ikke lært hvordan man ser hvor de skal sættes)


Så har du lidt at bruge de sidste to timer på :)

http://www.omatskrive.dk/Tekster/Dansk-komma.htm
Billede
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Re: Den Officele DC universe tråd

Indlægaf Skjorten » fre 21 jan 2011 10:14

Er der nogle af jer som spiller en healer? Hvis ikke kunne det være jeg skulle fortsætte i den båd. Så vidt jeg er informeret, så kan man respecce så tosset man vil alligevel, såfremt man har cash til det.
Billede
Skjorten
Niveau 2
 
Indlæg: 198


Re: Den Officele DC universe tråd

Indlægaf Ponduus » fre 21 jan 2011 10:25

Jeg har planer om det. Det er den eneste rolle jeg aldrig har givet mig i kast med, i noget MMORPG-spil, før.

But I'm easy. Vi kommer sikkert til at mangle healere og tanks alligevel..
Billede
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Re: Den Officele DC universe tråd

Indlægaf morten100 » fre 21 jan 2011 10:57

hvad så skal vi spille lidt sammen iaften ??

vis det er så kan vi jo bruge skype, siden det ikke virker inde i dc
morten100
Niveau 1
 
Indlæg: 68


Re: Den Officele DC universe tråd

Indlægaf ROSENDAHL7000 » fre 21 jan 2011 11:13

mig og min ven køber spillet her om en times tid, og så skal vi bare game ! :D hvilken server spiller i på folkens? :)
ROSENDAHL7000
Niveau 0
 
Indlæg: 1


Re: Den Officele DC universe tråd

Indlægaf Skjorten » fre 21 jan 2011 11:57

morten100 skrev:hvad så skal vi spille lidt sammen iaften ??

vis det er så kan vi jo bruge skype, siden det ikke virker inde i dc


har ikke headset til min mac (FAIL). :)
Billede
Skjorten
Niveau 2
 
Indlæg: 198


Re: Den Officele DC universe tråd

Indlægaf morten100 » fre 21 jan 2011 12:06

ROSENDAHL7000 skrev:mig og min ven køber spillet her om en times tid, og så skal vi bare game ! :D hvilken server spiller i på folkens? :)




PvP serveren: Crossfire villain
morten100
Niveau 1
 
Indlæg: 68


Re: Den Officele DC universe tråd

Indlægaf Jensvoigt » fre 21 jan 2011 15:12

Jeg har lavet en fly-sorcery Healer på crossfire/villian, kun fordi jeg har en controller som hero. Men jeg laver nok en ny, da det der "fly"-lort ikke tiltaler mig :D. Ved ikke om det skal være en healer eller tank - hvad er der behov for? Jeg er klar nok på at spille i dag, men får nok ikke en ny op på lvl 10 medmindre nogen hjælper mig :D - råb lige højt, hvis en gider, så tænder jeg lige =)
Billede
Jensvoigt
Niveau 0
 
Indlæg: 42


Re: Den Officele DC universe tråd

Indlægaf morten100 » fre 21 jan 2011 15:25

min chr er level 7 men jeg er kla efter 18 vis det er
morten100
Niveau 1
 
Indlæg: 68


Re: Den Officele DC universe tråd

Indlægaf gammelpot » fre 21 jan 2011 15:58

så nu er jeg igang med at lvle en tank = Ice Dual sword ting :;P som akrobat det er pt ret vildt synes jeg selv =)
tak for linket til stavning men jeg får ondt når jeg læser og har svært ved at konsentrære mig når jeg ser på skrift desværre kan ikke engang læse bøger :( og har endda været til øjenlæge og betale alt for meget for at få testet mine øjne men der er ikke noget galt med dem :/
Stray & Liste
gammelpot
Niveau 0
 
Indlæg: 26


Re: Den Officele DC universe tråd

Indlægaf Dummiz » fre 21 jan 2011 20:02

Jeg overvejer at lave en ice Et eller andet :P jeg vil gerne være tank og være den der render forrest når der skal deles håndfigner ud :P
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Den Officele DC universe tråd

Indlægaf Skjorten » fre 21 jan 2011 21:46

Dummiz skrev:Jeg overvejer at lave en ice Et eller andet :P jeg vil gerne være tank og være den der render forrest når der skal deles håndfigner ud :P


DO IT! :) Så skal jeg sørge for at holde din røv ren med lidt healing ;)

Sig mig, kan man på ingen måde senere i spillet, ændre sit movement? Altså flying etc.
Billede
Skjorten
Niveau 2
 
Indlæg: 198


Re: Den Officele DC universe tråd

Indlægaf Dummiz » fre 21 jan 2011 21:48

Skjorten skrev:
Dummiz skrev:Jeg overvejer at lave en ice Et eller andet :P jeg vil gerne være tank og være den der render forrest når der skal deles håndfigner ud :P


DO IT! :) Så skal jeg sørge for at holde din røv ren med lidt healing ;)

Sig mig, kan man på ingen måde senere i spillet, ændre sit movement? Altså flying etc.


Fed :) så gør jeg det efter Xfactor er slut :D
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 123 gæster