Forum

Den Officele DC universe tråd

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Den Officele DC universe tråd

Indlægaf gammelpot » søn 23 jan 2011 03:25

cool :) det kunne være meget nice den dag de får fixet headset samtaler og vi så alle sammen kan gå i gruppe sammen i pvp og pve events =)
kommer lige med to små guides med hvilke kommandoer man kan bruge i chatten og hvad de forskellige stats gør =)
Stray & Liste
gammelpot
Niveau 0
 
Indlæg: 26


Re: Den Officele DC universe tråd

Indlægaf gammelpot » søn 23 jan 2011 03:28

Her er en lille guide med hvad du kan lave af kommandoer i chatten :) lånt fra dcuniverse ps3forum

By typing a slash [ / ] before certain typed commands in the chat window, you will be able to specify how, or to whom, you chat. The following are useful chat commands:
/say or /s - Say something to anyone in your local area
/group or /party or /g or /p - Say something to members of your group
/tell [name] or /t [name] - Send a private message to another person (use quotes around names with a space.)
/reply or /r - Send a private message to the last person that sent you a private message
/shout - Shout a message to everyone in the same region
/invite [name] - Invite another person to join a group with you (no quotes needed)
/leave - Leave your current group
/kick [name] - Kick the specified person from your group (no quotes needed. You must be the group leader)
/promote [name] - Promote the specified person to be the group leader (no quotes needed. You must be the group leader)
/friend [name] - Add a player to your friends list
/league or /l - Say something to members of your league
/versus - Talk to the opposing forces (needs to be enabled in the social menu first)
/bug - Submit a bug report (have not tested myself)
/pvp - Flag yourself for PvP on a PvE server (not tested myself)
/, - Opens last menu you were at
/"emote" - You can use any emote via the keyboard (ie: /dance)
/logout - Logs you out
Senest rettet af gammelpot søn 23 jan 2011 03:39, rettet i alt 1 gang.
Stray & Liste
gammelpot
Niveau 0
 
Indlæg: 26


Re: Den Officele DC universe tråd

Indlægaf gammelpot » søn 23 jan 2011 03:35

Lille guide til de forskellige stats :) lånt fra dcuniverse ps3 forum

Stats
Might increases the damage of your powers. (no longer increases healing)
DPS and Precision increase the damage of your abilities and weapon attacks.
Defense increases mitigation in PvE.
Toughness increases mitigation in PvP.

-------------------------------------------------------------
Current Stats & Descriptions that effect powers, abilities and weapon attacks.

Note: These are found by going to your inventory tab (i) and clicking on the stats tab.

Health:Health measures the amount of damange you can take before being knocked out. Enemy attacks can reduce your health. You automatically begin regenerating health when you leave combat.
Power: ower is required to use super abilities and is drained as they are preformed. Power is recovered quickly when using weapon attacks to drive up the hit counter. Power returns slowly when out of combat.
Defense: Defense reduces the damage received by attacks made by non-player enemies.
Might: Might increases the damange and Health recovery effects caused by super powers.
Restoration: Restoration increases the potency of all Health recovery effects you activate.
Vitalization: Vitalization increases the potency of all Power recover effects you activate.
Precision: Precision adds to the base damage caused by all weapon attacks.
Toughness: Toughness reduces the damange you receive from attacks made by enemy players.
Dominance: Dominance makes your control effects such as stuns harder to escape. Dominance increases the damage an enemy must take before control is broken.

Stat Formulas

Precision: 10 Precision = +1 Weapon DPS
Might: 4 Might = +1% increase in base power damage or healing
Restoration: 4 Restoration = +1% increase in base amount healed
Vitalization: 4 Vitalization = +1% more power generated by any effects you cause
Dominance: 2 Dominance = +1 additional damage an enemy must take before control is broken
Defense/Toughness: As you gain levels more Defense/Toughness is required to maintain the same protection. Roughly 15
Defense at level 1 and 71 Defense at level 30 = +1% more damage prevention.

There are hard caps but you shouldn't be able to reach them. They are more or less just there in case the devs flubbed up somewhere.
Stray & Liste
gammelpot
Niveau 0
 
Indlæg: 26


Re: Den Officele DC universe tråd

Indlægaf Morteno » søn 23 jan 2011 10:27

1000 tak for guiden gammelpoT :)
[url=http://ps3trophycard.com/profile/Moonie_DK][img]http://ps3trophycard.com/cards/Moonie_DK/card.png[/img][/url]
Morteno
Niveau 1
 
Indlæg: 99
By: Struer


Re: Den Officele DC universe tråd

Indlægaf Jensvoigt » søn 23 jan 2011 11:59

Jeg har:
Hero - Crossfire - gadget:controller, lvl 25
Villian - Crossfire - Sorcery: healer, lvl 5 (sletter den nok og laver en ny)
Billede
Jensvoigt
Niveau 0
 
Indlæg: 42


Re: Den Officele DC universe tråd

Indlægaf Skjorten » søn 23 jan 2011 13:42

Er det kun mig som er forfulgt af bad luck? Jeg bliver konstant ganket om og om igen. Og indtil videre har det helt ødelagt min oplevelse af spillet og føler ikke rigtigt for at fortsætte med at spille når man intet formår at opnå :(
Billede
Skjorten
Niveau 2
 
Indlæg: 198


Re: Den Officele DC universe tråd

Indlægaf n00bdream » søn 23 jan 2011 14:09

Har nu lavet en paa crossfire;

Navnet er Melting. Villian, crossfire, mental, lvl 3

Hvordan finder jeg leaguen?
n00bdream
Niveau 2
 
Indlæg: 194


Re: Den Officele DC universe tråd

Indlægaf Dummiz » søn 23 jan 2011 15:10

n00bdream skrev:Har nu lavet en paa crossfire;

Navnet er Melting. Villian, crossfire, mental, lvl 3

Hvordan finder jeg leaguen?


Jeg kan bare invite dig :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Den Officele DC universe tråd

Indlægaf n00bdream » søn 23 jan 2011 16:46

Dummiz skrev:
n00bdream skrev:Har nu lavet en paa crossfire;

Navnet er Melting. Villian, crossfire, mental, lvl 3

Hvordan finder jeg leaguen?


Jeg kan bare invite dig :)


Gør endelig det, takker :)

Men hvordan søger man efter folk, leagues osv?
n00bdream
Niveau 2
 
Indlæg: 194


Re: Den Officele DC universe tråd

Indlægaf Dummiz » søn 23 jan 2011 20:54

Jeg har startet en Hero på PVE serveren Justice for all. Hvis der er en der kunne tænke sig at spille lidt hero med mig på en IKKE PVP server så join endelig :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Den Officele DC universe tråd

Indlægaf RainmanKnows » man 24 jan 2011 00:36

Jeg håber at der er nogen som kan afklare dette for mig. Kan det passe at hvis jeg vil spille DC Universe, skal jeg først købe en retail-kopi af spillet i f.eks Gamestop, og så, hvis jeg vil spille spillet i f.eks tre måneder, så købe en subscription på PSN?
Hank f'ing Moody.
RainmanKnows
Niveau 0
 
Indlæg: 34


Re: Den Officele DC universe tråd

Indlægaf Dummiz » man 24 jan 2011 00:41

RainmanKnows skrev:Jeg håber at der er nogen som kan afklare dette for mig. Kan det passe at hvis jeg vil spille DC Universe, skal jeg først købe en retail-kopi af spillet i f.eks Gamestop, og så, hvis jeg vil spille spillet i f.eks tre måneder, så købe en subscription på PSN?


Når du køber spillet så får du 30 dages "Spilletid" med oven i hatten uden mer pris. men hvis du vil spille mere end de 30 dage som medfølger gratis når du køber spillet så ja så skal du købe "Spilletid" på PS STORE :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Den Officele DC universe tråd

Indlægaf RainmanKnows » man 24 jan 2011 01:08

Dummiz skrev:
RainmanKnows skrev:Jeg håber at der er nogen som kan afklare dette for mig. Kan det passe at hvis jeg vil spille DC Universe, skal jeg først købe en retail-kopi af spillet i f.eks Gamestop, og så, hvis jeg vil spille spillet i f.eks tre måneder, så købe en subscription på PSN?


Når du køber spillet så får du 30 dages "Spilletid" med oven i hatten uden mer pris. men hvis du vil spille mere end de 30 dage som medfølger gratis når du køber spillet så ja så skal du købe "Spilletid" på PS STORE :)


Okay. Tak for hjælpen. Så kan det jo godt hurtig gå hen at blive en dyr fornøjelse.
Hank f'ing Moody.
RainmanKnows
Niveau 0
 
Indlæg: 34


Re: Den Officele DC universe tråd

Indlægaf Dummiz » man 24 jan 2011 01:10

ja men der er også rigtig mane timers spil i i forhold til så mange andre spil der er gennemført på 8-15 timer :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Den Officele DC universe tråd

Indlægaf gammelpot » man 24 jan 2011 17:56

ja der må jeg give Dummiz ret =) selvom det er lidt øv men sådan er det jo med mange mmo spil :)
Stray & Liste
gammelpot
Niveau 0
 
Indlæg: 26


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 91 gæster