Forum

Socom: Confrontation

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Socom: Confrontation

Indlægaf Jb » tirs 03 mar 2009 21:13

Jeg så meget frem til denne titel da jeg var stor fan af serien på ps2.. brugte sindsygt mange timer på det skidt online.. har læst diverse steder at US folket whiner lidt pga lag problemer etc.. som skulle blive patchet senere..

anmeldserne ser ikk sindsygt gode ud men tror det er fordi der ikk er noget specielt nyt eller banebrydende..
men serien skal egentlig bare være sig selv ligesom counter strike..

så lige at shopto sælger det med org headset for 28 £ - d da en iorden pris


Andre end mig der overvejer at købe dette når det bliver released?

pt er jeg på killzone2 vognen og det er mega fedt online.. men savner lidt et mere realistisk shooter fra "nutiden" ala counter strike..
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Indlægaf Draloch » tirs 03 mar 2009 22:07

Jeg har forudbestilt det hos shopto.
PS 3 500gb.
Draloch
Niveau 1
 
Indlæg: 56


Indlægaf Blade dk » tirs 03 mar 2009 23:26

hvorfor køber du det ik bare via us store , der er en ordenlig røvfuld dansker der har købt det der inkl mig selv
Blade dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1272


Indlægaf Joko » ons 04 mar 2009 00:20

jeg har også forudbestilt det :P.. jeg brugte dæleme også mange timer på det dengang:D glæder mig til det kommer, og ja det er en mega god pris ink headsettet..

Blade dk: hvad koster det på US store'en?
Joko
Niveau 3
 
Indlæg: 234


Indlægaf Jb » ons 04 mar 2009 09:44

Blade dk skrev:hvorfor køber du det ik bare via us store , der er en ordenlig røvfuld dansker der har købt det der inkl mig selv


fordi jeg ikke har mulighed for at købe på us store pt.
+ har hørt noget om at så kan man ikk hente eu patches og dlc .

og så synes jeg shopto er rimelig billig med det headset, mit jabra er ikk helt optimalt. :)
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Indlægaf Joko » tors 12 mar 2009 23:45

Nu har jeg så modtaget spillet.. så tænkte om der var andre der også havde fået det?? :P
Joko
Niveau 3
 
Indlæg: 234


Indlægaf Blade dk » fre 13 mar 2009 12:30

det er rigtig nok at alt content der kommer til det så skal købes via us store men hvorfor ikke os gøre det når du har købt spillet der, det er os billiger
Blade dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1272


Indlægaf Jb » fre 13 mar 2009 19:43

har ikke fået bestilt endnu.. nogen som har det og vil give et indtryk af det? anmeldelser rundt omkring på nettet er fra us releasen, altså dengang hvor der ikk var patched lag og glitches etc..
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Indlægaf qwarkqwark » fre 13 mar 2009 21:09

Nu har lige modtaget det og spillet det lidt...
Ikke så godt..
Billede
qwarkqwark
Niveau 3
 
Indlæg: 242



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 90 gæster