Forum

First Strike - Ingen matcher min cd?

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

First Strike - Ingen matcher min cd?

Indlægaf Chiesa » søn 06 mar 2011 11:12

Hej derude

Sagen er den, at jeg i går købte mig First Strike til BO via PStore. Jeg downloadede naivt samtlige 6 filer, da jeg troede alle skulle anvendes (Er jeg i øvrigt den eneste som savner lidt info omkring dette på Store?)...

Da alle 6 var hentet og installerede gik jeg ind i BO, men nej .. Intet var sket.
Nå.. Ind på Google og søg.. Der fandt jeg så frem til, at det kun var en enkelt af opdateringerne der skulle hentes, altså den som matcher ens disc (Doh!)...

Nå, jeg går ind og kigger, og finder til min store overraskelse ud af at ingen af opdateringerne matcher..

Dette bringer mig til spørgsmålet.. Jeg ved at at der ingen refunderingsret er ved køb, hvilket jeg heller ikke er interesseret i. Men da jeg ikke kunne se navnene på opdateringerne inden jeg købte patchen, så føler jeg ikke, at jeg er blevet informeret korrekt.. Hvem skal man kontakte?!

Kan det være fordi jeg skulle have købt det via en US eller Asian konto?! Jeg har købt spillet fra en bruger her fra pslife, så jeg er pt. ikke klar over hvor i verden det er fra. :) (PM er efterfølgende sendt)

På forhånd rigtig mange tak

Mvh.

Casper
Billede
Chiesa
Niveau 4
 
Indlæg: 356


Re: First Strike - Ingen matcher min cd?

Indlægaf pbk13 » søn 06 mar 2011 11:41

når du har købt dukker der flere op BLES-blablabla osv. når du går ned ad (helt nederst) viser den en fil (BLES-01031) hvilket var den jeg skulle bruge.. ingen problemer der. ved ikke helt hvordan du kan tro du kan få dine penge tilbage, da der jo tydeligt står: Please note: to play this content you need to use Disc ID: BLES-blablabla (hvad du nu har af disc)
så tror desværre ikke du får dine penge igen.. og har desværre ingen løsning på at have hentet dem alle, kan de installerede filer ikke fjernes?

Mvh peter :)
Billede

It's not a matter of having talent, it's a matter of having nuts!
pbk13
Niveau 3
 
Indlæg: 227


Re: First Strike - Ingen matcher min cd?

Indlægaf Chiesa » søn 06 mar 2011 11:44

pbk13: På min disc står der: BLUS-30591F

Jeg er ked af hvis min formuleringsevne ikke er i 5. gear her fra "morgenstunden".. Men mente nu, at jeg IKKE var interesseret i at få mine penge tilbage, men blot få en opdatering som matchede min disc =)

De hentede filer kan sagtens fjernes igen
Billede
Chiesa
Niveau 4
 
Indlæg: 356


Re: First Strike - Ingen matcher min cd?

Indlægaf cph_game_master » søn 06 mar 2011 11:49

BLUS discs er fra usa. BLES fra eu. Så i dit tilfælde skal dlc'en til BO købes i us store, desværre :(
Billede
cph_game_master
Niveau 5
 
Indlæg: 803
By: Kastrup


Re: First Strike - Ingen matcher min cd?

Indlægaf Chiesa » søn 06 mar 2011 11:52

Okay - Tak for svar cph, men rimelig flad fornemmelse at sidde med =/

Det virker sku ret grotesk, at der skal herskes forskel på de forskellige kontinenter ...
Billede
Chiesa
Niveau 4
 
Indlæg: 356


Re: First Strike - Ingen matcher min cd?

Indlægaf pbk13 » søn 06 mar 2011 12:01

det er surt :(
Billede

It's not a matter of having talent, it's a matter of having nuts!
pbk13
Niveau 3
 
Indlæg: 227



Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 35 gæster