Forum

Free Realms på PSN 29. marts, i USA

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

Free Realms på PSN 29. marts, i USA

Indlægaf n00bdream » fre 11 mar 2011 20:55

Ja, spillet der har kørt på PC platformen et godt to år ser ud til at komme på PSN snart, i hvert fald i staterne.

Har spillet PC udgaven ganske lidt og af et MMO der både er gratis at hente og spille er det ikke helt skidt. Det er ret børnevenligt, men det gør jo heller ikke noget.

Link: http://blog.us.playstation.com/2011/03/ ... -march-29/
n00bdream
Niveau 2
 
Indlæg: 194


Re: Free Realms på PSN 29. marts, i USA

Indlægaf Shita » fre 11 mar 2011 21:03

jamen så nupper man den da bare gratis ned fra usstoren, og så kan man få et trofæ eller 2
Shita
Niveau 0
 
Indlæg: 21


Re: Free Realms på PSN 29. marts, i USA

Indlægaf Krisp » lør 12 mar 2011 01:45

Er det ikke noget med, at man kan/skal betale for en del ting der i?
Krisp
Niveau 6
 
Indlæg: 1763


Re: Free Realms på PSN 29. marts, i USA

Indlægaf n00bdream » lør 12 mar 2011 09:28

Krisp skrev:Er det ikke noget med, at man kan/skal betale for en del ting der i?


Jo, man kan opgradere sit medlemsskab, for mere indhold. En sådan opgradering koster penge (ved ikke hvor meget), men man kan spille spillet uden. Derudover er der også microbetalinger for diverse småting i spillet - igen ikke noget man skal.

Jeg spillede ikke voldsomt længe, men i det omfang jeg spillede, gjorde jeg det gratis
n00bdream
Niveau 2
 
Indlæg: 194


Re: Free Realms på PSN 29. marts, i USA

Indlægaf renediffie » man 04 apr 2011 04:51

Jeg spillede det i meget kort tid.. Der er vanvittig mange micro-transactions og mulighed for abonnement.. Altid skidt når begge disse indfinder sig.. Men vigtigst af alt så er det bare ikke et godt spil.. Find hellere et fedt subscription-based MMO på pc'en..
renediffie
Niveau 2
 
Indlæg: 131


Re: Free Realms på PSN 29. marts, i USA

Indlægaf Koma » man 04 apr 2011 13:41

Jeg synes også det er virkelig dårligt. Har kun spillet det 1 times tid.. og ja, man skal jo bruge penge på stort set alt. Så helt gratis er det nu ikke helt.
Billede
Koma
Niveau 6
 
Indlæg: 1455


Re: Free Realms på PSN 29. marts, i USA

Indlægaf cph_game_master » man 04 apr 2011 14:58

Jeg startede spillet op, så et sekund af spillet, fandt ud af at det var et mmo med horribel tam grafik, slettede spillet og sukkede. Godt det ikke kostede noget! :)
Billede
cph_game_master
Niveau 5
 
Indlæg: 803
By: Kastrup


Re: Free Realms på PSN 29. marts, i USA

Indlægaf Unique E » fre 13 jan 2012 10:15

Ja det er ét trist produkt, det er stort set en demo man downloader og for at gøre alt værre kan man ikke få nogle trophy's selvom at den kommer ind trophy-listen ](*,) det havde jeg ikke lige tænkte over da jeg starede den op #-o L0L

renediffie skrev:Jeg spillede det i meget kort tid.. Der er vanvittig mange micro-transactions og mulighed for abonnement.. Altid skidt når begge disse indfinder sig.. Men vigtigst af alt så er det bare ikke et godt spil.. Find hellere et fedt subscription-based MMO på pc'en..

Jeg vil sige at folk skal vente lidt med at starte op på nogen ny betallings MMO til pc'en, på baggrund af der er flere awsum mmo på vej til ps3 :-D tjek f.eks. Dust 514 - http://youtu.be/rKtYqWBR7h0 en anderledes mmo :wink:
Remember paranoia is only reality on a finer scale . . .

Billede
Unique E
Niveau 0
 
Indlæg: 37

Brugeravatar


Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 35 gæster