Forum

Magic duels of the planeswalker nedgraderet?

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

Magic duels of the planeswalker nedgraderet?

Indlægaf melchi0r » ons 13 jul 2011 19:00

Jeg fik fullgame versionen gratis med PSN+ membership, og har så spillet det en masse, men lidt efter begyndte det så at koste penge igen, og det var ikke muligt at få det gratis med PSN+ mere. Men jeg havde det jo også allerede...


Her for et par dage siden er det så blevet nedgraderet til demo/trial igen. Er der andre der har oplevet det samme, eller er der nogen der kan forklare mig hvorfor det er sket?

Jeg har kigget lidt på det nye planeswalker som man også kan hente nu, men tør næsten ikke købe det, da det måske også bare bliver nedgraderet igen?
melchi0r
Niveau 0
 
Indlæg: 3


Re: Magic duels of the planeswalker nedgraderet?

Indlægaf Proxzyn » ons 13 jul 2011 19:20

Er du stadig + medlem? Hvis ikke, så har du dit svar der.
Proxzyn
Niveau 6
 
Indlæg: 1703


Re: Magic duels of the planeswalker nedgraderet?

Indlægaf melchi0r » ons 13 jul 2011 19:42

Det er jeg muligvis ikke nej. Det var bare de der 30 gratis dage man fik. Men det lyder da mega underligt.. Vil det sige at ting man købe på tilbud og som er gratis som plus member, de forsvinder når man ikke er det mere?
melchi0r
Niveau 0
 
Indlæg: 3


Re: Magic duels of the planeswalker nedgraderet?

Indlægaf Proxzyn » ons 13 jul 2011 20:05

De ting man får, kræver +. De ting man rent faktisk betaler for, dem beholder man.
Magic var gratis, så det var ikke noget man "købte".

Og nu havde du jo ikke brugt en krone på noget af det, så helt slemt kan det da ikke være ;)
Proxzyn
Niveau 6
 
Indlæg: 1703


Re: Magic duels of the planeswalker nedgraderet?

Indlægaf melchi0r » ons 13 jul 2011 20:14

Okay. Mange tak for dit svar. Nej, men det er stadig lidt irriterende når jeg nu har spillet det i så lang tid, og fået unlocked en masse, men sådan er det jo. Tak i hvert fald :)
melchi0r
Niveau 0
 
Indlæg: 3



Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 27 gæster