Forum

Infamous trofæ hack

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

Re: Infamous trofæ hack

Indlægaf Allanb » fre 15 jul 2011 19:04

Der behøver skam ikke være penge på bordet, før jeg syntes det er snyd. Men når ikke alle ønsker at deltage i din konkurence, så kan man heller ikke forvente de spiller efter dine forventede spilleregler.

Plus at man jo kan skrive hvem som helst på som gamertag... Skrev jeg evt. asmod11, ville jeg jo have en score der var 80000 point over din...

Min pointe er vel, det er kun sjovt at konkurrere når alle ønsker at deltage i konkurrencen. Som det er lige nu ved du jo ikke hvem du reelt kæmper imod.
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Re: Infamous trofæ hack

Indlægaf morfar » fre 15 jul 2011 19:31

Du har ret og vi er enige. Men det er stadig irriterende.....
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Infamous trofæ hack

Indlægaf baunevej » fre 15 jul 2011 19:37

Allanb skrev:Der behøver skam ikke være penge på bordet, før jeg syntes det er snyd. Men når ikke alle ønsker at deltage i din konkurence, så kan man heller ikke forvente de spiller efter dine forventede spilleregler.

Plus at man jo kan skrive hvem som helst på som gamertag... Skrev jeg evt. asmod11, ville jeg jo have en score der var 80000 point over din...

Min pointe er vel, det er kun sjovt at konkurrere når alle ønsker at deltage i konkurrencen. Som det er lige nu ved du jo ikke hvem du reelt kæmper imod.


Man må gå ud fra dem der ligger i toppen i de flest tilfælde syntes det er sjovt og jagte trofæer, ellers havde de ikke så mange platin. Man kan aldrig udelukke snydere 100%, men dem der er tydeligt opdaget ( socom + Fuel platin især ) burde ikke være på listen.
At folk kan skrive et hvilken som helst Psnnavn kan man ikke se nej, men tvivler på det er et problem blandt folk herinde. Hvis man ikke syntes det er sjovt og konkurere + jagte platin, ja så snød man ikke i 1. omgang. Hvorfor snyde sig til et platin hvis ikke du går op i hvor mange du har??
Men kan som sagt sagtens følge alt hvad du siger :D. Syntes bare stadig det er brændærgelig for dem der går op i trofæer og highscorelisten som jeg ser som ubrugelig når nogen snyder......
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


Re: Infamous trofæ hack

Indlægaf Allanb » fre 15 jul 2011 20:04

morfar skrev:Du har ret og vi er enige. Men det er stadig irriterende.....



:D

Det næste er, hvis det er konkurence, så skal det vel som udgangs punkt også være lige for alle, men det vil det aldrig kunne blive, da nogen har mere tid/penge osv. end andre... Så kan man bare sige at den der har flest trofæer har vundet, ja men det var, så bare ikke en fair konkurence i mine øjne.. Derfor er min holdning nok også mere slap til dette emne...
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Re: Infamous trofæ hack

Indlægaf morfar » fre 15 jul 2011 20:42

Allanb skrev:
morfar skrev:Du har ret og vi er enige. Men det er stadig irriterende.....



:D

Det næste er, hvis det er konkurence, så skal det vel som udgangs punkt også være lige for alle, men det vil det aldrig kunne blive, da nogen har mere tid/penge osv. end andre... Så kan man bare sige at den der har flest trofæer har vundet, ja men det var, så bare ikke en fair konkurence i mine øjne.. Derfor er min holdning nok også mere slap til dette emne...


Det var til gengæld et dårligt argument.

Tiden kan ikke bruges som et parameter mht om det er fair. Nogen har mere tid til at træne end andre og træning gør som bekendt mester.

Penge er et lige så dårligt argument.

Der er fekst ingen regler i sportens verden om hvor meget tid du må træne op til en konkurrence eller hvor mange penge du må bruge på dit udstyr.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Infamous trofæ hack

Indlægaf D_Hofgaard » fre 15 jul 2011 21:02

Vil lige komme med mit indskud her, da jeg jo må være en af disse "snydere".

Har været medlem af denne side, siden det hed console.dk (tror det hed sådan). Har dog aldrig været en fast bruger af siden. Har på det seneste brugt pslife mere og mere, og har først for kort tid siden opdaget highscore listen herinde, som jeg iøvrigt synes er super sjov!

Men tilbage til emnet! Synes det skal være op til folk selv om de har lyst til at snyde sig til et virtuelt trofæ eller ej. Det har jo hverken den ene eller anden alvorlige konsekvens for nogen andre overhovedet.

I mit eget tilfælde var det af ren nysgerrighed at jeg prøvede med et savegame til FUEL (som i øvrigt ikke åbner op for alle trofæer). Efterfølgende var jeg da også fuldstændig ligeglad med det platin, og hvis man kunne, så var det også blevet slettet. Jeg jagter ikke trofæer fordi jeg vil konkurrere, jeg gør det fordi jeg synes det er sjovt, og bruger det som afslapning.

Til Headstar; Jeg lader mig gerne slette fra Highscorelisten herinde for din skyld, for jeg benytter mig ikke af den. Men på den anden side, så vil et enkelt platin fra eller til vidst ikke gøre den store forskel i forhold til din og min trofæscore ;)

God weekend til alle!
Senest rettet af D_Hofgaard fre 15 jul 2011 21:09, rettet i alt 1 gang.
D_Hofgaard
Niveau 5
 
Indlæg: 934
By: København


Re: Infamous trofæ hack

Indlægaf D_Hofgaard » fre 15 jul 2011 21:08

Lige et spørgsmål!
Hvis man skal smide folk ud for snyd, hvordan skal man så kunne bevise det?
Jeg har ingen ide om hvilke spil man kan snyde i, udover Fuel og Socom (har jeg læst mig til, har aldrig spillet spillet). Hvis det fx bliver muligt at snyde i største delen af spillene, hvordan vil du så kunne bevise om det er et snyde platin eller et ærligt tjent i de korte spil som kan klares på en dag.

Og hvor går grænsen for snyd? Hvad hvis man har besøg af en ven, der har siddet og spillet lidt, og måske ved et tilfælde af åbnet for et par trofæer?
D_Hofgaard
Niveau 5
 
Indlæg: 934
By: København


Re: Infamous trofæ hack

Indlægaf morfar » fre 15 jul 2011 21:09

Hofgaard85 skrev:Vil lige komme med mit indskud her, da jeg jo må være en af disse "snydere".

Til Headstar; Jeg lader mig gerne slette fra Highscorelisten herinde for din skyld, for jeg benytter mig ikke af den. Men på den anden side, så vil et enkelt platin fra eller til vidst ikke gøre den store forskel i forhold til din og min trofæscore ;)

God weekend til alle!


Haha, den var god. Nobody likes a smartass :-)
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Infamous trofæ hack

Indlægaf HEADSTAR » fre 15 jul 2011 21:17

Jeg er her for at få dig smidt ud af siden Hofgaard85 , jeg er ligeglad med
hihg score listen
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2627


Re: Infamous trofæ hack

Indlægaf Dummiz » fre 15 jul 2011 21:22

Stop nu med det hetz
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Infamous trofæ hack

Indlægaf D_Hofgaard » fre 15 jul 2011 21:24

HEADSTAR skrev:Jeg er her for at få dig smidt ud af siden Hofgaard85 , jeg er ligeglad med
hihg score listen

Jamen det lyder da hyggeligt :)

Må jeg så bede om at se dokumentation på at du selv har fået alle dine trofæer?
For hvis du har haft en kammerat på besøg, som har lukket op for bare et sølle trofæ, så er det jo snyd, og du skal derfor også smides ud af siden ;)
D_Hofgaard
Niveau 5
 
Indlæg: 934
By: København


Re: Infamous trofæ hack

Indlægaf HEADSTAR » fre 15 jul 2011 21:33

Hofgaard85 skrev:
HEADSTAR skrev:Jeg er her for at få dig smidt ud af siden Hofgaard85 , jeg er ligeglad med
hihg score listen

Jamen det lyder da hyggeligt :)

Må jeg så bede om at se dokumentation på at du selv har fået alle dine trofæer?
For hvis du har haft en kammerat på besøg, som har lukket op for bare et sølle trofæ, så er det jo snyd, og du skal derfor også smides ud af siden ;)


Da du nu selv giver dig til kende i at have snydt mener jeg
at du overhovedet ikke skal bede nogen om noget som helst
her inde
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2627


Re: Infamous trofæ hack

Indlægaf D_Hofgaard » fre 15 jul 2011 21:51

Hvis dette havde været en side kun dedikeret til trofæer, så ville jeg kunne forstå dig. Men da trofæer kun er en lille del af denne side, er jeg fuldstændig uforstående overfor din hetz. Og især fordi jeg jo kan se at du ikke selv går synderligt op i at jagte trofæer! Hva med folk der for at fx låse nogle nye baner op i et spil har hentet et save, og derved også har fået "snyde" trofæer?

Med mindre at det er direkte ulovligt at benytte sig af et savegame, eller hvis det står i et regelsæt her på siden, så synes jeg ærlig talt at du skal blande dig fuldstændigt udenom hvordan folk får deres trofæer!
D_Hofgaard
Niveau 5
 
Indlæg: 934
By: København


Re: Infamous trofæ hack

Indlægaf HEADSTAR » fre 15 jul 2011 23:57

Kom nu ind i kampen Hofgaard85
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2627


Re: Infamous trofæ hack

Indlægaf Morathi » lør 16 jul 2011 00:46

Hvis det skal have en konsekvens, så skal det da som max være at blive fjernet fra highscore listen.

Men hvad går dette snyd ud på?

Hvis det benytter sig af PS3 jailbreak og bliver udført ved et downloadet hacket save game, så kan man da forsøge at melde de pågældende til Sony. Jeg er ret sikker på at det må være imod Sonys retninglinjer. Især hvis man både har jailbreaket og derefter udnyttet jailbreaken til et hack af en online-feature, som trofæer jo nu engang er.
Morathi
Niveau 1
 
Indlæg: 95


ForegåendeNæste

Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 33 gæster