Forum

Infamous trofæ hack

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

Re: Infamous trofæ hack

Indlægaf Erroneus » lør 16 jul 2011 01:00

HEADSTAR skrev:Kom nu ind i kampen Hofgaard85

Så fordi han har en anden mening end dig og faktisk argumentere ordenligt og ikke bare kører hetz på andre personer, samt ikke laver andet end at skabe drama, så skal han komme ind i kampen?

Nå oki.

Morathi tror ikke mange har benyttet sig af den metode, da den nyeste firmware ikke kan jailbreakes, så vidt jeg husker. Det er som regel savegames i spil der er dårligt skruet sammen, så indlæsning af savegame også udløser en masse trophies.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Infamous trofæ hack

Indlægaf Allanb » lør 16 jul 2011 08:36

morfar skrev:
Allanb skrev:
morfar skrev:Du har ret og vi er enige. Men det er stadig irriterende.....



:D

Det næste er, hvis det er konkurence, så skal det vel som udgangs punkt også være lige for alle, men det vil det aldrig kunne blive, da nogen har mere tid/penge osv. end andre... Så kan man bare sige at den der har flest trofæer har vundet, ja men det var, så bare ikke en fair konkurence i mine øjne.. Derfor er min holdning nok også mere slap til dette emne...


Det var til gengæld et dårligt argument.

Tiden kan ikke bruges som et parameter mht om det er fair. Nogen har mere tid til at træne end andre og træning gør som bekendt mester.

Penge er et lige så dårligt argument.

Der er fekst ingen regler i sportens verden om hvor meget tid du må træne op til en konkurrence eller hvor mange penge du må bruge på dit udstyr.


Argumenterne er vel gode nok, det afhænger jo af hvilke regler der er sat op ;-) Men dem er der jo ingen af, så vi ender heletiden tilbage ved udgangspunktet. Det er kun din egen konkurence og det vil det være indtil der fastsættes nogle spilleregler og der tilmeldes nogle til konkurence. Indtil da, er en savegame fix vel lige så gyldigt som alt andet.
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Re: Infamous trofæ hack

Indlægaf HEADSTAR » lør 16 jul 2011 09:57

Erroneus skrev:
HEADSTAR skrev:Kom nu ind i kampen Hofgaard85

Så fordi han har en anden mening end dig og faktisk argumentere ordenligt og ikke bare kører hetz på andre personer, samt ikke laver andet end at skabe drama, så skal han komme ind i kampen?

Nå oki.

Morathi tror ikke mange har benyttet sig af den metode, da den nyeste firmware ikke kan jailbreakes, så vidt jeg husker. Det er som regel savegames i spil der er dårligt skruet sammen, så indlæsning af savegame også udløser en masse trophies.


Jeg er sådan set ligeglad, der er blevet snydt så ud med ham og det samme
gælder for andre der har snydt, så tag og stik dine saglighed op hvor du lugter værst
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2626


Re: Infamous trofæ hack

Indlægaf Erroneus » lør 16 jul 2011 10:43

HEADSTAR skrev:Jeg er sådan set ligeglad, der er blevet snydt så ud med ham og det samme
gælder for andre der har snydt, så tag og stik dine saglighed op hvor du lugter værst

Og hvorfor skulle du så ikke også smides ud? Du har flere gange lavet person angreb på folk herinde, som er imod reglerne.

Faktisk så bidrager du med intet positivt til den her side ud over at sidde og skrige til højre og venstre i hver post.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Infamous trofæ hack

Indlægaf Allanb » lør 16 jul 2011 10:48

Headstar, - Forstå nu, der er jo ingen der snyder.. Det kræver en regel der siger man ikke må, før der er nogen der snyder...
Hvor svært kan det være at forstå, for dig.
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Re: Infamous trofæ hack

Indlægaf HEADSTAR » lør 16 jul 2011 10:54

Morathi skrev:Hvis det skal have en konsekvens, så skal det da som max være at blive fjernet fra highscore listen.

Men hvad går dette snyd ud på?

Hvis det benytter sig af PS3 jailbreak og bliver udført ved et downloadet hacket save game, så kan man da forsøge at melde de pågældende til Sony. Jeg er ret sikker på at det må være imod Sonys retninglinjer. Især hvis man både har jailbreaket og derefter udnyttet jailbreaken til et hack af en online-feature, som trofæer jo nu engang er.


Mon ikke Morathi er inde på noget her
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2626


Re: Infamous trofæ hack

Indlægaf D_Hofgaard » lør 16 jul 2011 11:23

Headstar - Forstår ikke din intention for det her pjat. Der er INGEN officiel konkurrence, og derved INGEN regler for hvad man må og ikke må. Jailbreaket? Nej, har brugt et savegame. Og igen, min intention var ikke at snyde nogen som helst, hvilket jeg heller ikke kan gøre da jeg ALDRIG har meldt mig ind i nogen form for konkurrence mht trophies. Og hvis det var jeg var ude på at snyde, tror du så ikke jeg havde platin i et spil som Socom? Som du kan se har jeg 53 ærligt tjent platin, og så der i FUEL, som endnu engang kun blev prøvet af ren nysgerrighed.

Og kan endnu engang spørge dig; hvor går grænsen for snyd i et spil?
Snydekoder som gør det nemmere at opnå et trofæ?
Booste trofæer, der opnår du jo også et trofæ, på en anden måde end hensigten er!
En ven har spillet på din ps3, det er præcis det samme princip som et lånt savegame, det er ikke dig selv der har opnået trofæet.

Og udover det, så står der ingen steder på siden, at man ikke må bruge savegames som bruger af pslife! Men der står at man i forumet skal holde en sober tone, og snakke pænt til andre. Følger man ikke de kriterier, kan man blive bortvist fra siden. Så mon ikke du skulle begynde at tænke over om du bidrager konstruktivt med dine indlæg, inden du begynder at kaste med mudder efter andre brugere, over noget som ikke engang er imod nogen som helst regler.
D_Hofgaard
Niveau 5
 
Indlæg: 934
By: København


Re: Infamous trofæ hack

Indlægaf Hades » lør 16 jul 2011 12:37

Jeg er også imod dette "snyderi", som det jo realiteten er. MEN det er hverken imod nogle regler eller et forsøg på at vinde en konkurrence på uærlig vis. Men jeg kan ikke se det sjove i at snyde sig til trophies - det er jo hele idéen med trophies: "se hvad jeg har opnået"
Billede

Hades: [angered] Did you forget who you're talking to? I am the Lord of the Dead!
Auron: Heh. No wonder no one wants to die.
~ Kingdom Hearts 2
Hades
Niveau 6
 
Indlæg: 1420
By: Vordingborg


Re: Infamous trofæ hack

Indlægaf D_Hofgaard » lør 16 jul 2011 14:21

Hades, jeg giver dig fuldstændig ret! Jeg kan heller ikke se det sjove i at snyde sig til nogle trofæer. Og da jeg prøvede med et savegame til fuel, der var det fordi jeg var nysgerrig.. Og intentionen var på ingen måde for at "snyde" for at vinde noget som helst eller komme i et bedre lys.

En anden ting, så synes jeg det er virkeligt dobbeltmoralsk at nogen folk i denne tråd sider og prædiker om at folk er nogle snydere og de skal smides af siden og det ene og det andet, når de selv har anskaffet sig trofæer på den måde. Jeg nævner ingen navne, for jeg er ikke ude på at hænge nogen ud, og er fuldstændig ligeglad med hvordan folk anskaffer sig deres trofæer. Det må være op til folk selv. Og så længe man ikke er med i en officiel konkurrence (hvis de overhovedet findes) så ser jeg absolut intet problem om man har lyst til at bruge et savegame eller ej..
D_Hofgaard
Niveau 5
 
Indlæg: 934
By: København


Re: Infamous trofæ hack

Indlægaf iraqoz » lør 16 jul 2011 17:25

Selvfølelig trophy-hack er uden diskussion en umoralsk handling og dermed uacceptabel. Men man skal også lig huske at nogen har fortrudt det og dermed skal skylden ikke hænge på dem hele livet vel ?? vi snakker om noget virtuel som trofæer.. en personlig udførelse som ikke skade nogen, hvis du hacker dig til et platin så er det ensbetydende med at du snydt dig selv, så hvad er så mening med denne platin ??

At bande, blacklist folk for dette grund hører overhoved ikke her efter min mening.
Billede
iraqoz
Niveau 0
 
Indlæg: 27


Re: Infamous trofæ hack

Indlægaf iraqoz » lør 16 jul 2011 17:50

HEADSTAR skrev:Jeg er her for at få dig smidt ud af siden Hofgaard85 , jeg er ligeglad med
hihg score listen


Hva fanden er det her for noget ???? en personlig angreb :shock: du snakker om folk der går ud over grænsen og du gør noget være end trophy-hack :shock: guys/drenge/gentlemen/folkes "respect is everything" det er en diskussion så lad den ikke være noget personlig.
Billede
iraqoz
Niveau 0
 
Indlæg: 27


Foregående

Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster