Forum

Infamous trofæ hack

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

Re: Infamous trofæ hack

Indlægaf mrlenniboy » tors 14 jul 2011 21:53

jeg vil da mene at dem der har snydt til et platinium ikke skal have muligheden for at få et trophycard herinde og de skal heller ikke have den scorebox hvor der står ens trofæer når man skriver i forumet. vi har jo en slags konkurrence om hvem der har flest trofæer og snyder man i en konkirrence bliver man disket. man kunne jo starte med at fjerne dem der har fået plat i socom på 1 døgn da det er umuligt (har set der er nogen der har dette) Det ville jeg syntes var Fair
Mvh Lennart


Billede
mrlenniboy
Niveau 7
 
Indlæg: 2840
By: Randers


Re: Infamous trofæ hack

Indlægaf Allanb » tors 14 jul 2011 22:27

lol pslife LYNCH MOP...

Der er ikke noget ulovligt i at få trofæer uden at have spillet et spil og hvem er de snyder?
Tjaa, evt. sig selv for nogle gode spil oplevelse, men vist heller ikke mere end det..
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Re: Infamous trofæ hack

Indlægaf morfar » fre 15 jul 2011 16:35

Allanb skrev:lol pslife LYNCH MOP...

Der er ikke noget ulovligt i at få trofæer uden at have spillet et spil og hvem er de snyder?
Tjaa, evt. sig selv for nogle gode spil oplevelse, men vist heller ikke mere end det..


De snyder de andre der er med i "konkurrencen".

Du er ligeglad med trofæer, så kan godt forstå dit synspunkt, men vi er jo nogle andre der går op i det.

Jeg er mega ligeglad med Tour De France, men jeg syntes da stadig det er forkert at man vinder en etape hvis man har taget EPO. Man snyder de andre for en sejr.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Infamous trofæ hack

Indlægaf Laffer » fre 15 jul 2011 17:27

Kan slet ikke se hvad folk får ud af at hacke sig til et trofæ.

Der er jo ikke nogen der vil kreditere dig for det, man vil alt andet lige blive mere eller mindre til grin da det jo netop er tydeligt at se når folk har snydt sig til trofæer.
Billede
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Re: Infamous trofæ hack

Indlægaf Allanb » fre 15 jul 2011 17:33

Morfar at sammenligne med doping er noget forkert, da alle deltager i Tour de France, har erkendt nogle fastsatte regler. Her i blandt, at doping ikke er tilladt.

Den her konkurence med trofæer, er jo en du har med dig selv, da der intet er aftalt med andre. Så det har jo ingen betydning om der er andre der tilegner sig trofæer ved hjælp af savegames osv. Jeg ville kunne forstå din harme, hvis nu du havde lavet en konkurence og nogle af dem så snød..

Sjovt nok, så har Sony heller ikke en trofæ leaderboard. Hvorfor mon?
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Re: Infamous trofæ hack

Indlægaf HEADSTAR » fre 15 jul 2011 17:52

Allanb skrev:Morfar at sammenligne med doping er noget forkert, da alle deltager i Tour de France, har erkendt nogle fastsatte regler. Her i blandt, at doping ikke er tilladt.

Den her konkurence med trofæer, er jo en du har med dig selv, da der intet er aftalt med andre. Så det har jo ingen betydning om der er andre der tilegner sig trofæer ved hjælp af savegames osv. Jeg ville kunne forstå din harme, hvis nu du havde lavet en konkurence og nogle af dem så snød..

Sjovt nok, så har Sony heller ikke en trofæ leaderboard. Hvorfor mon?


Hvad hvis Sony begyndte at sælge spil for trofæerne i samme dur som M$
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2629


Re: Infamous trofæ hack

Indlægaf Allanb » fre 15 jul 2011 17:54

Tror ikke helt jeg forstår hvad du mener? MS sælger da ikke spil på andre måder end Sony..
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Re: Infamous trofæ hack

Indlægaf HEADSTAR » fre 15 jul 2011 17:57

Laffer skrev:Kan slet ikke se hvad folk får ud af at hacke sig til et trofæ.

Der er jo ikke nogen der vil kreditere dig for det, man vil alt andet lige blive mere eller mindre til grin da det jo netop er tydeligt at se når folk har snydt sig til trofæer.


Internet status, det er set at snyder her inde fra har høstet ros
for de mange trofæer inde i Ps3fan og det er jo sindsygt
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2629


Re: Infamous trofæ hack

Indlægaf HEADSTAR » fre 15 jul 2011 17:59

Allanb skrev:Tror ikke helt jeg forstår hvad du mener? MS sælger da ikke spil på andre måder end Sony..


Optjener man ikke point ved at få Acivements <-- Stavehat.

som kan bruges til at købe spil for
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2629


Re: Infamous trofæ hack

Indlægaf Dummiz » fre 15 jul 2011 18:05

HEADSTAR skrev:
Allanb skrev:Tror ikke helt jeg forstår hvad du mener? MS sælger da ikke spil på andre måder end Sony..


Optjener man ikke point ved at få Acivements <-- Stavehat.

som kan bruges til at købe spil for


Mig bekendt tjener man ikke point til at købe spil for ved at få achivments :-k ret mig gerne hvis jeg tager fejl.
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Infamous trofæ hack

Indlægaf jimmidlx » fre 15 jul 2011 18:15

Dummiz skrev:
HEADSTAR skrev:
Allanb skrev:Tror ikke helt jeg forstår hvad du mener? MS sælger da ikke spil på andre måder end Sony..


Optjener man ikke point ved at få Acivements <-- Stavehat.

som kan bruges til at købe spil for


Mig bekendt tjener man ikke point til at købe spil for ved at få achivments :-k ret mig gerne hvis jeg tager fejl.


Det gør man heller ik. De er bare en smalet score, ligesom levels i PS
Billede
jimmidlx
Niveau 6
 
Indlæg: 1362
By: 7470 Karup (midtjylland)


Re: Infamous trofæ hack

Indlægaf Allanb » fre 15 jul 2011 18:17

Vil ikke rette dig dummiz, for du er 100% korrekt :D
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Re: Infamous trofæ hack

Indlægaf baunevej » fre 15 jul 2011 18:17

Allanb skrev:Morfar at sammenligne med doping er noget forkert, da alle deltager i Tour de France, har erkendt nogle fastsatte regler. Her i blandt, at doping ikke er tilladt.

Den her konkurence med trofæer, er jo en du har med dig selv, da der intet er aftalt med andre. Så det har jo ingen betydning om der er andre der tilegner sig trofæer ved hjælp af savegames osv. Jeg ville kunne forstå din harme, hvis nu du havde lavet en konkurence og nogle af dem så snød..

Sjovt nok, så har Sony heller ikke en trofæ leaderboard. Hvorfor mon?


Kan godt følge det du siger, dog må jeg erklære mig enig med Morfar. Der er en Highscoreliste herinde, og den kan man jo ikke bruge til en fløjtene fis hvis nogen snyder sig til flere af deres trofæer. Der er minimum en blandt top 10 der har snydt sig til min 1 platin.
Hvis ikke Highscorelisten er oprettet for og konkurere om og lige blandt de bedste, hvad skal den så bruges til??
Så igen vil jeg mene betydningen for snyderiet ikke er rimmelig og bagatalisere, overfor dem der rent faktisk tager det seriøst, ( gør jeg ikke selv ).
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


Re: Infamous trofæ hack

Indlægaf HEADSTAR » fre 15 jul 2011 18:29

Allanb skrev:Vil ikke rette dig dummiz, for du er 100% korrekt :D


Fint fint jeg tager fejl med hensyn til M$ :)
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2629


Re: Infamous trofæ hack

Indlægaf morfar » fre 15 jul 2011 18:50

Allanb skrev:Morfar at sammenligne med doping er noget forkert, da alle deltager i Tour de France, har erkendt nogle fastsatte regler. Her i blandt, at doping ikke er tilladt.

Den her konkurence med trofæer, er jo en du har med dig selv, da der intet er aftalt med andre. Så det har jo ingen betydning om der er andre der tilegner sig trofæer ved hjælp af savegames osv. Jeg ville kunne forstå din harme, hvis nu du havde lavet en konkurence og nogle af dem så snød..

Sjovt nok, så har Sony heller ikke en trofæ leaderboard. Hvorfor mon?


Så der skal penge på højkant for at du ser det som snyd?

Jeg ser highscorelisten som en konkurrence. Hvorfor kan man ellers ligge nr. 1?

Jeg er ikke harm på nogen måde og ønsker heller ikke at folk skal bannes fra forum. Men personligt syntes jeg det er tyndt at man kan være med på listen når man åbenlyst har snydt og bedraget.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


ForegåendeNæste

Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 35 gæster