Forum

Infamous trofæ hack

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

Re: Infamous trofæ hack

Indlægaf morfar » tors 14 jul 2011 08:25

Nej, og man slipper heller ikke for fængsel hvis man slår ihjel.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Infamous trofæ hack

Indlægaf HEADSTAR » tors 14 jul 2011 08:30

morfar skrev:Nej, og man slipper heller ikke for fængsel hvis man slår ihjel.


Nemlig , så lad os få snyderne ud
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2647


Re: Infamous trofæ hack

Indlægaf baunevej » tors 14 jul 2011 08:48

HEADSTAR skrev:
morfar skrev:Man kunne måske udelukke dem fra trofælisten, men at smide dem ud fra forum er nok lige en tand for drastisk.


Nix de skal helt ud, bliver jeg taget i at køre over for rødt slipper
jeg næppe med at "bare snakke om det"


trofæer er noget virtuelt, at køre over for rødt kan i værste fald koste meneskeliv. Meget ringe sammenligning. Selv om nogle få har snydt sig til trofæer, kan de stadig godt bidrage med nogle gode indlæg i forummet. Man kunne evt som morfar siger udelukke dem fra highscorelisten.
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


Re: Infamous trofæ hack

Indlægaf HEADSTAR » tors 14 jul 2011 08:59

baunevej skrev:
HEADSTAR skrev:
morfar skrev:Man kunne måske udelukke dem fra trofælisten, men at smide dem ud fra forum er nok lige en tand for drastisk.


Nix de skal helt ud, bliver jeg taget i at køre over for rødt slipper
jeg næppe med at "bare snakke om det"


trofæer er noget virtuelt, at køre over for rødt kan i værste fald koste meneskeliv. Meget ringe sammenligning. Selv om nogle få har snydt sig til trofæer, kan de stadig godt bidrage med nogle gode indlæg i forummet. Man kunne evt som morfar siger udelukke dem fra highscorelisten.


-1 Ud med dem baunevej, det lader til at vi er enige i at det er forkert
at snyde men det er helt i orden hvis du kan snakke som Stien bagger
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2647


Re: Infamous trofæ hack

Indlægaf baunevej » tors 14 jul 2011 09:17

Nej.... det jeg mener er at forum og trofæer ikke burde hænge så meget sammen. Hvis en skriver mange saglige indlæg, der samtidig hjælper andre brugere ville da være et tab for forummet?
Ved ikke om det er muligt og udelukke folk fra Highscorelisten, men har da selv tjekket fuel og Socom platinerne, og som jeg ser det er der flere der har snydt sig til de platin.
Man kunne evt lave en slags blackliste med dem der har snydt sig til platin, så alle kan se de ikke er kommet ærlig til dem.
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


Re: Infamous trofæ hack

Indlægaf HEADSTAR » tors 14 jul 2011 09:19

Irøvrigt vil de flest stadig kunne ses i form af de verse id kort for Sony sletter eller
fjerner jo ikke trofæer

Hva fan snyder hvorfor skrev du ikke noget istedet for at bare skride igen
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2647


Re: Infamous trofæ hack

Indlægaf HEADSTAR » tors 14 jul 2011 09:26

baunevej skrev:Nej.... det jeg mener er at forum og trofæer ikke burde hænge så meget sammen. Hvis en skriver mange saglige indlæg, der samtidig hjælper andre brugere ville da være et tab for forummet?
Ved ikke om det er muligt og udelukke folk fra Highscorelisten, men har da selv tjekket fuel og Socom platinerne, og som jeg ser det er der flere der har snydt sig til de platin.
Man kunne evt lave en slags blackliste med dem der har snydt sig til platin, så alle kan se de ikke er kommet ærlig til dem.


Ja de har snydt sig til platin , skal vi så bukke og danse for dem og fortælle dem
at de er super seje
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2647


Re: Infamous trofæ hack

Indlægaf baunevej » tors 14 jul 2011 09:33

HEADSTAR skrev:
baunevej skrev:Nej.... det jeg mener er at forum og trofæer ikke burde hænge så meget sammen. Hvis en skriver mange saglige indlæg, der samtidig hjælper andre brugere ville da være et tab for forummet?
Ved ikke om det er muligt og udelukke folk fra Highscorelisten, men har da selv tjekket fuel og Socom platinerne, og som jeg ser det er der flere der har snydt sig til de platin.
Man kunne evt lave en slags blackliste med dem der har snydt sig til platin, så alle kan se de ikke er kommet ærlig til dem.


Ja de har snydt sig til platin , skal vi så bukke og danse for dem og fortælle dem
at de er super seje


=D> nu vi snakker om saglige indlæg.........

Har jeg skrevet nogen steder det var ok og snyde???
Vi er bare ikke enige om "straffen" for og snyde, mener ikke nogen skal smides ud af forummet for og snyde sig til et par trofæer.
Istedet kan man synliggøre hvem snyderne er, det ville være mere Fair efter min mening.
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


Re: Infamous trofæ hack

Indlægaf HEADSTAR » tors 14 jul 2011 09:39

Synliggøre dem WTF og så hylde dem på den måde
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2647


Re: Infamous trofæ hack

Indlægaf baunevej » tors 14 jul 2011 09:50

HEADSTAR skrev:Synliggøre dem WTF og så hylde dem på den måde


Hvis du har lyst til og hylde dem, printe lister ud med deres navne og brænde dem af eller sende sjofle beskeder over psn så gør det :wink:
Har givet udtryk for min mening, og flere af dine svar giver ikke megen mening desværre.
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


Re: Infamous trofæ hack

Indlægaf Proxzyn » tors 14 jul 2011 09:52

HEADSTAR skrev:Nix de skal helt ud, bliver jeg taget i at køre over for rødt slipper
jeg næppe med at "bare snakke om det"

Hvis du kører over for rødt, så får du en bøde. Du bliver ikke smidt ud af landet :P
Men det er jo også noget lidt andet.

Som jeg skrev i mit første indlæg, bare væk med fjolserne, fra alt hvad der har med gaming at gøre. [-o<
Proxzyn
Niveau 6
 
Indlæg: 1703


Re: Infamous trofæ hack

Indlægaf HEADSTAR » tors 14 jul 2011 10:03

baunevej skrev:
HEADSTAR skrev:Synliggøre dem WTF og så hylde dem på den måde


Hvis du har lyst til og hylde dem, printe lister ud med deres navne og brænde dem af eller sende sjofle beskeder over psn så gør det :wink:
Har givet udtryk for min mening, og flere af dine svar giver ikke megen mening desværre.


Haha nu skal jeg jo ikke gøre mig kriminel for at straffe en flok trofæ tyve
men det er da lidt problematisk at vi i en tråd snakker om hvilke trofæer
vi har fået siden sidst og om hvilke kamp det var at få platin

Mens et andet sted bliver der snakket om hvilke snyde usb stik der nu
skal bruges til at snyde med
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2647


Re: Infamous trofæ hack

Indlægaf baunevej » tors 14 jul 2011 10:07

HEADSTAR skrev:
baunevej skrev:
HEADSTAR skrev:Synliggøre dem WTF og så hylde dem på den måde


Hvis du har lyst til og hylde dem, printe lister ud med deres navne og brænde dem af eller sende sjofle beskeder over psn så gør det :wink:
Har givet udtryk for min mening, og flere af dine svar giver ikke megen mening desværre.


Haha nu skal jeg jo ikke gøre mig kriminel for at straffe en flok trofæ tyve
men det er da lidt problematisk at vi i en tråd snakker om hvilke trofæer
vi har fået siden sidst og om hvilke kamp det var at få platin

Mens et andet sted bliver der snakket om hvilke snyde usb stik der nu
skal bruges til at snyde med


Det har du ret i, men når man så kan se i et spil som fuel, der efter trofæguiderne tager mellem 40 og 80 timer og gennemføre hvor nogen har fået stort set alle trofæer samme dag, ja så er de jo ikke kommet ærligt til det, og er derfor udelukket af konkurencen.
Man kan også tjekke folks platin inden de er godkendt til konkurencen.
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


Re: Infamous trofæ hack

Indlægaf DadDK » tors 14 jul 2011 12:00

Jeg synes det er okay at folk vælger den nemme vej til platin, mange vælger den i livet, gider bare ikke høre dem prale om dem de har fået... synder man i noget så simple som at tjene trofæer, hvor hurtig vælger de så den nemme udvej i det nogen omtaler som den virkelige verden, der er vel ikke langt mellem de 2 ting.

Men er det ikke noget med at nogle af spillene der kom ud før trofæer, kan man opnå alle trofæerne hvis man har et gennemført save data.

Synes nu den diskussion der er i gang er lige voldsom nok, ser ingen grund til at folk skal smides ud, blot for at udnytte en så lille ting som at synde sig til trofæer. men ser da gerne at folk der vælger at denne vej, bliver en smule synlige på topscore listerne, eller bare ikke er der mere. har selv en kammi fra USA der valgte denne vej (Socom) og han har da en rigtig god viden omkring mange spil han har spillet og super flink, vil da selv være lidt trist hvis sådan en gamer ikke er til at sige hej til når man kommer på ps3t.com, så at gå så langt, at smide dem ud (ban) fra en side, er en skam.
Billede

Sidste platin: Prince of Persia The Forgotten Sands
DadDK
Niveau 2
 
Indlæg: 158


Re: Infamous trofæ hack

Indlægaf Koma » tors 14 jul 2011 13:28

Det er jo ikke et trofæ når man snyder sig til det!

Det er jo det samme som, at tage på et brugtmarket og købe en udstoppet mis, tage den med hjem og sige man har været i Afrika og skyde den selv. Det er der sgu ikke meget trofæ ved.

Jeg ville have en dårlig smag i munden..! FØJ!
Billede
Koma
Niveau 6
 
Indlæg: 1455


ForegåendeNæste

Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster