Forum

Dead Nation Add-on

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

Dead Nation Add-on

Indlægaf Koma » lør 17 sep 2011 16:27

Det ser ud til de er ved at have en Add-on klar til Dead Nation.
Når man kigger på trofæerne lyder det som noget klassisk zombie wave survival mode med multiplayer funktion. Ikke ringe!!

Nogen der ved noget yderligere?
Billede
Koma
Niveau 6
 
Indlæg: 1455



Re: Dead Nation Add-on

Indlægaf Ponduus » søn 18 sep 2011 18:43

Jeg har ikke andet end kærlighed til overs for det spil. Det er noget af det sjoveste co-op jeg nogensinde har spillet.
Billede
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Re: Dead Nation Add-on

Indlægaf Koma » søn 18 sep 2011 19:04

Ponduus skrev:Jeg har ikke andet end kærlighed til overs for det spil. Det er noget af det sjoveste co-op jeg nogensinde har spillet.


Ja, jeg er også helt pjattet med det! Lige siden jeg gennemførte det første gang har jeg gået og håbet på, de ville lave en 2'er. Det her er fantastiske nyheder! - og burde være på forsiden af pslife! :D
Billede
Koma
Niveau 6
 
Indlæg: 1455


Re: Dead Nation Add-on

Indlægaf Randløv » søn 18 sep 2011 22:56

Ponduus skrev:Jeg har ikke andet end kærlighed til overs for det spil. Det er noget af det sjoveste co-op jeg nogensinde har spillet.


+1

Det er mit sværeste men også sjoveste platin :D . Jeg er lykkelig over at ha fået det gratis af Sony. Det var hele ventetiden værd :P
Billede

Billede

"You never plow a field by turning it over in your mind"
Randløv
Niveau 4
 
Indlæg: 508


Re: Dead Nation Add-on

Indlægaf morfar » man 19 sep 2011 17:53

Randløv skrev:
Ponduus skrev:Jeg har ikke andet end kærlighed til overs for det spil. Det er noget af det sjoveste co-op jeg nogensinde har spillet.


+1

Det er mit sværeste men også sjoveste platin :D . Jeg er lykkelig over at ha fået det gratis af Sony. Det var hele ventetiden værd :P


Hvis det er det sværeste, så skal du igang med COD: Classic og WAW :-) De 2 er efter min mening de sværeste platin jeg har.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Dead Nation Add-on

Indlægaf Randløv » tirs 20 sep 2011 15:47

Ejj, det har jeg ikke i sinde. Jeg glemmer aldrig WaW på veteran. Kæft det var vildt.. Vildt, sindssygt. Det er jo selvtortur.. :D
Billede

Billede

"You never plow a field by turning it over in your mind"
Randløv
Niveau 4
 
Indlæg: 508



Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 38 gæster