Forum

PayDay : The Heist

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

PayDay : The Heist

Indlægaf Dummiz » tors 03 nov 2011 23:00

Der var nogle stykker herinde der snakkede om at købe det. Har de få stykker købt det?

Jeg prøvede demoén igår og lige en gang i dag og NØJ hvor der styringen elendig i det spil. Jeg ved ikke om det kun er i demoén det hænder men når politiet stormer et lokale hvor man sidder i så når de løber ind af døren så løber de i "Hak" altså det er IKKE en flydende bevægelse det er virkelig grimt.

Men hvad siger du, har du købt det? i så faldt hvad syntes du så om det?
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: PayDay : The Heist

Indlægaf Erroneus » tors 03 nov 2011 23:49

Jeg har skrevet til SCEE og bedt om mine penge tilbage. Spillet er først blevet rykket 2 uger og os som skulle få det via PSN Play tilbudet, har ikke engang fået det endnu.... fuldstændig til grin.

Nu gider jeg ikke mere og er ret ligeglad med det spil, som kommer alt for sent.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: PayDay : The Heist

Indlægaf Dummiz » tors 03 nov 2011 23:51

Hvordan ka ndet være i ikke har fået det endnu nu hvor det er blevet frigivet? burde i ikke få det samme dag som det bliver frigivet?
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: PayDay : The Heist

Indlægaf Rytteren » tors 03 nov 2011 23:55

Erroneus skrev:Jeg har skrevet til SCEE og bedt om mine penge tilbage. Spillet er først blevet rykket 2 uger og os som skulle få det via PSN Play tilbudet, har ikke engang fået det endnu.... fuldstændig til grin.

Nu gider jeg ikke mere og er ret ligeglad med det spil, som kommer alt for sent.


du må lige sige til når du for svar. har selv skrevet, dog for at få min kode til spillet (kunne læse mig frem til, at det skulle være på denne måde).

dummiz
har et par venner der har siddet og spillet det en del timer på pc, mens vi var et par stykker igang med socom på et par ps3er. de siger det er en god gang killing floor - altså ikke noget man grafisk skal slås omkuld af, men med et fedt gameplay. de har spillet det meget, og det har kun været uncharted 3 der har fået dem væk fra pcskærmen.

om ps3udgaven er noget ved.. det ved jeg ikke.meldingen fra folket på den anden side af atlanten skulle være positiv. men hvad er prisen enlig? og tror ikke der er den store forskel på demo og fuld version hvad kontrol angår. så hvis du ikke syntes om styringen.. så tror jeg ikke man skal kaste for mange penge efter det??
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: PayDay : The Heist

Indlægaf Dummiz » tors 03 nov 2011 23:59

Prisen på storen er 125,- :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: PayDay : The Heist

Indlægaf Rytteren » fre 04 nov 2011 00:04

Dummiz skrev:Prisen på storen er 125,- :)

:shock:
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: PayDay : The Heist

Indlægaf Erroneus » fre 04 nov 2011 00:18

Dummiz skrev:Hvordan ka ndet være i ikke har fået det endnu nu hvor det er blevet frigivet? burde i ikke få det samme dag som det bliver frigivet?

Jo, men det har SCEE så ikke kunne finde ud af, fuldstændig til grin, så derfor gider jeg ikke vente mere på dem.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: PayDay : The Heist

Indlægaf mikael-mikkelsen » fre 04 nov 2011 01:24

det er et virkelig lorte spil!
mikael-mikkelsen
Niveau 1
 
Indlæg: 71


Re: PayDay : The Heist

Indlægaf skitzofraen » fre 04 nov 2011 20:13

Jeg har ikke oplevet at spillet hakkede.

Jeg har kun spillet et par heists indtil videre, og synes spillet er okay til prisen.
PSN TAG: Blazed_B_6710
LIVE TAG: Blazed B 6710
skitzofraen
Niveau 2
 
Indlæg: 121


Re: PayDay : The Heist

Indlægaf AXELINE » lør 05 nov 2011 08:14

mikael-mikkelsen skrev:det er et virkelig lorte spil!


Ja hold jer til Kane & Lynche , det er langt sejer :)
AXELINE
 
Indlæg: 134


Re: PayDay : The Heist

Indlægaf Rytteren » lør 05 nov 2011 10:53

AXELINE skrev:
mikael-mikkelsen skrev:det er et virkelig lorte spil!


Ja hold jer til Kane & Lynche , det er langt sejer :)


nej nej nje. K&L er sku en gang hø - specielt dog days. nej heldigt for IO at de har hitman de kan malke, ellers var de borde med blæsten for længst.
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: PayDay : The Heist

Indlægaf AXELINE » lør 05 nov 2011 15:05

Rytteren skrev:
AXELINE skrev:
mikael-mikkelsen skrev:det er et virkelig lorte spil!


Ja hold jer til Kane & Lynche , det er langt sejer :)


nej nej nje. K&L er sku en gang hø - specielt dog days. nej heldigt for IO at de har hitman de kan malke, ellers var de borde med blæsten for længst.


Så vil jeg heller vende bøtten og sige at det er godt at IO har
Hitman så de kan tillade sig at lave Kane & Lynche .
AXELINE
 
Indlæg: 134



Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 42 gæster