Forum

Gotham City impostors problem

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

Gotham City impostors problem

Indlægaf Dummiz » ons 01 feb 2012 17:59

Er der andre der har spillet denne beta som også har problemer med at finde med spillere eller bare spil man kan hoppe ind i.? Jeg har tit ventet lang tid for at spille en bane. Nogle gange så længe at jeg jeg ikke gad vente længere så jeg hoppede ud af lobbyen igen
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Gotham City impostors problem

Indlægaf Rytteren » ons 01 feb 2012 18:11

har slet ikke prøvet det endnu. alt for optaget af starhawk. men greg fra ign er meget imponeret over dette spil, så HVIS du for spillet noget, så sig lige til om det er noget ved..
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Gotham City impostors problem

Indlægaf Koma » ons 01 feb 2012 18:15

Jeg har spillet en hel del timer. Hver gang jeg har skulle finde et nyt spil, har det taget omkring et kvarter, og når jeg så endelig kommer ind, så fungerer det også uden problemer. Men måske har det noget at gøre med, at jeg spiller på amerikanske servere.
Billede
Koma
Niveau 6
 
Indlæg: 1455


Re: Gotham City impostors problem

Indlægaf Dummiz » ons 01 feb 2012 18:19

Rytteren skrev:har slet ikke prøvet det endnu. alt for optaget af starhawk. men greg fra ign er meget imponeret over dette spil, så HVIS du for spillet noget, så sig lige til om det er noget ved..


Jeg har spillet det lidt og det virker rigtig fedt/sjovt det er et lidt skævt spil men virkelig sjov.
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Gotham City impostors problem

Indlægaf Abildtrup » ons 01 feb 2012 20:43

De gange jeg har spillet det, er det kommet op efter max 1 minuts ventetid. Spiller fra amerikansk server, går jeg udfra, da det er hentet på US storen.
-------------------------------------------------------

http:/c.mymovies.dk/abildtrup
Abildtrup
Niveau 6
 
Indlæg: 1372
By: Odense (helst London)


Re: Gotham City impostors problem

Indlægaf Unique E » fre 03 feb 2012 01:57

De gange jeg har oplevet det har jeg bare hoppet ud og ind igen af lobby'en for at joine én ny host :D havde ikke de store tanker om dette spil da jeg downloadede den :^o må erkende at de har sgu fat på noget max grineren her :lol:
Remember paranoia is only reality on a finer scale . . .

Billede
Unique E
Niveau 0
 
Indlæg: 37

Brugeravatar

Re: Gotham City impostors problem

Indlægaf AddiBaker » fre 03 feb 2012 21:53

Det virker slet ikke for mig. Er beta serverne nede? Downloaded fra dansk profil btw.
AddiBaker
Niveau 0
 
Indlæg: 29



Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 41 gæster