Forum

The Simpsons Arcade Game tråden

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

The Simpsons Arcade Game tråden

Indlægaf Laffer » ons 08 feb 2012 20:03

The Simpsons Arcade Game landede på storen i dag, spillet koster 75 kr. og er gratis for Playstation Plus medlemmer.

Jeg har kort prøvet spillet og må sige at jeg er svært skuffet, nostalgi er fint nok, men det virker som om de bare har taget spillet ud af arkade maskinen fra 1991 og smidt det ind denne generation af konsoller.

De kunne da i det mindste godt have ændret lidt på lyden.

Øv for en skuffelse, hvad synes I andre?
Billede
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Re: The Simpsons Arcade Game tråden

Indlægaf devilboy » ons 08 feb 2012 22:58

ja det er piv ringe
devilboy
Niveau 2
 
Indlæg: 101


Re: The Simpsons Arcade Game tråden

Indlægaf Koma » ons 08 feb 2012 23:20

Når ordene "arcade game" indgår i en Simpsons titel, havde jeg ikke forventet det helt vilde. Jeg har kun prøvet de tre første baner hvor efter jeg gik død i det. Tror helt klart det er sjovere med flere spillere, så det ser jeg frem til.
Billede
Koma
Niveau 6
 
Indlæg: 1455


Re: The Simpsons Arcade Game tråden

Indlægaf Allanb » tors 09 feb 2012 09:39

Det er kun i kraft af mit nok så "ubrugelige" + abb. jeg får prøvet disse arcade titler.. Og hold op, der er bare intet jeg endnu har prøvet, der bare tilnærmelsesvis er godt.
Og Simpsons Arcade game er bestemt heller ikke værd at bruge tid på. Jeg holdt ud til 5 bane og måtte derefter slukke og slette det igen. For mig er det ikke sjovt at spille noget, der er fra starten af 90'erne, når vi nu skriver 2012 i kalenderen. (Der er alt for mange gode alternativer)

Det er kedeligt, med mange gentagelser og trættende boss fights i slutning af hver level. Det er bare så kedeligt og uinspirerende som noget kan blive.
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Re: The Simpsons Arcade Game tråden

Indlægaf Abildtrup » tors 09 feb 2012 10:25

Havde de så bare lavet en opdateret HD version, så havde jeg været glad.
Abildtrup
Niveau 6
 
Indlæg: 1372
By: Odense (helst London)


Re: The Simpsons Arcade Game tråden

Indlægaf Krisp » tors 09 feb 2012 11:28

Ja, det var sjovt nok dengang i arkade hallerne eller på grill baren. Det holder ikke mere. Så vidt jeg husker, kan spillet faktisk gennemføres på under 1 times tid. Det er i hvert fald enormt kort.
Krisp
Niveau 6
 
Indlæg: 1763


Re: The Simpsons Arcade Game tråden

Indlægaf Laffer » tors 09 feb 2012 11:45

Jeg brugte vel lidt over 30 min og det var med et ble skift og en tår kaffe involveret!

Folk der ikke har PS+ skal bestemt holde sig langt væk fra det her møg!
Billede
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Re: The Simpsons Arcade Game tråden

Indlægaf kornrocks » tors 09 feb 2012 16:08

Jeg blev skuffet da jeg så den grafiske del af spillet, fordi hvis du køber spillet på din iphone er grafikken og lydene så meget bedre. Spillet har EA taget sig af på iphonen og gjort så meget flottere.

Hvis i har en iphone så hent den free version :D
Billede
kornrocks
Niveau 4
 
Indlæg: 629



Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 32 gæster