Forum

Trine 2 gratis med PSN+

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

Trine 2 gratis med PSN+

Indlægaf Erroneus » man 05 mar 2012 18:22

Marts opdateringen for PSN+ i Eu er helt fænomenal, med gratis Trine 2, Sly Cooper and the Thievius Raccoonus HD, Jet Rider (PSone Classic) og et par minis, samt tidlig adgang til ... JOURNEY!

http://blog.eu.playstation.com/2012/03/ ... arch-2012/
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Trine 2 gratis med PSN+

Indlægaf Rytteren » man 05 mar 2012 18:27

JOURNEY!!!!!!
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Trine 2 gratis med PSN+

Indlægaf morfar » man 05 mar 2012 19:07

Erroneus skrev:Marts opdateringen for PSN+ i Eu er helt fænomenal, med gratis Trine 2, Sly Cooper and the Thievius Raccoonus HD, Jet Rider (PSone Classic) og et par minis, samt tidlig adgang til ... JOURNEY!

http://blog.eu.playstation.com/2012/03/ ... arch-2012/


Det er fanme grimt!

Købte Trine 2 på Us storen og købte også Sly da det udkom..... man kan ikke altid være heldig.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Trine 2 gratis med PSN+

Indlægaf Koma » man 05 mar 2012 20:10

morfar skrev:
Erroneus skrev:Marts opdateringen for PSN+ i Eu er helt fænomenal, med gratis Trine 2, Sly Cooper and the Thievius Raccoonus HD, Jet Rider (PSone Classic) og et par minis, samt tidlig adgang til ... JOURNEY!

http://blog.eu.playstation.com/2012/03/ ... arch-2012/


Det er fanme grimt!

Købte Trine 2 på Us storen og købte også Sly da det udkom..... man kan ikke altid være heldig.


Efter jeg fik plus, er jeg også begyndt at holde lidt igen med at købe diverse titler, da jeg tit er bange for at titlen ender med at blive gratis eller blive billigere..

Det bliver virkelig en fantastisk PLUS måned, jeg glæder mig især til Rayman 3 HD.
Billede
Koma
Niveau 6
 
Indlæg: 1455


Re: Trine 2 gratis med PSN+

Indlægaf Morten Rask » ons 07 mar 2012 23:45

Fed + opdatering, har lige gennemført Journey. Var lidt skeptisk over at skulle punge 100 kr ud for den titel, men det er virkeligt et smukt spil, og helt unikt. Dog vil jeg mene at det skal spilles online med en mystisk fremmed for at gøre det helt specielt. ;-)
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: Trine 2 gratis med PSN+

Indlægaf Rena » tors 08 mar 2012 17:53

Forstår hvad #1 mener med Gratis, men tekniske set er Trine 2 og Early access til Journey ikke gratis, da PSN+ koster penge.
Elsker dog PSN+ og ser ingen grund til ikke at, renew min sub (Når den tid kommer)
Billede
Rena
Niveau 6
 
Indlæg: 1425


Re: Trine 2 gratis med PSN+

Indlægaf Erroneus » fre 09 mar 2012 00:07

Rena skrev:Forstår hvad #1 mener med Gratis, men tekniske set er Trine 2 og Early access til Journey ikke gratis, da PSN+ koster penge.
Elsker dog PSN+ og ser ingen grund til ikke at, renew min sub (Når den tid kommer)

K
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Trine 2 gratis med PSN+

Indlægaf glyr » man 19 mar 2012 08:30

Hey :)

Hvis jeg køber adgnag til + her i dag, vil jeg så samtidig få denne mrd's spil ( Trine 2 mm)
Har I været tilfreds med jeres + konto ?

Glyr :)
Billede
glyr
Niveau 5
 
Indlæg: 896
By: South Harbor


Re: Re: Trine 2 gratis med PSN+

Indlægaf Morten Rask » man 19 mar 2012 08:45

glyr skrev:Hey :)

Hvis jeg køber adgnag til + her i dag, vil jeg så samtidig få denne mrd's spil ( Trine 2 mm)
Har I været tilfreds med jeres + konto ?

Glyr :)


Ja og ja. Det kan næsten ikke betale sig at lade vær med at være PS+ medlem. ;-)
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: Re: Trine 2 gratis med PSN+

Indlægaf Krede1972 » man 19 mar 2012 11:43

Siepher skrev:
glyr skrev:Hey :)

Hvis jeg køber adgnag til + her i dag, vil jeg så samtidig få denne mrd's spil ( Trine 2 mm)
Har I været tilfreds med jeres + konto ?

Glyr :)


Ja og ja. Det kan næsten ikke betale sig at lade vær med at være PS+ medlem. ;-)


Ja...eller nej det kan det ikke...altså betale at lade være :wink:
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Trine 2 gratis med PSN+

Indlægaf DadDK » man 19 mar 2012 12:23

glyr skrev:Hey :)

Hvis jeg køber adgnag til + her i dag, vil jeg så samtidig få denne mrd's spil ( Trine 2 mm)
Har I været tilfreds med jeres + konto ?

Glyr :)


jeg har så mange titler fra storen, så jeg var altid utilfreds med tilbudene fra + da jeg havde købt mange af dem der var, så jeg lod kontoen udløbe, har du ikke så mange titler ser jeg fordele der.
Billede

Sidste platin: Prince of Persia The Forgotten Sands
DadDK
Niveau 2
 
Indlæg: 158


Re: Trine 2 gratis med PSN+

Indlægaf Rytteren » man 19 mar 2012 12:33

DadDK skrev:
glyr skrev:Hey :)

Hvis jeg køber adgnag til + her i dag, vil jeg så samtidig få denne mrd's spil ( Trine 2 mm)
Har I været tilfreds med jeres + konto ?

Glyr :)


jeg har så mange titler fra storen, så jeg var altid utilfreds med tilbudene fra + da jeg havde købt mange af dem der var, så jeg lod kontoen udløbe, har du ikke så mange titler ser jeg fordele der.


jeg har også mange titler fra storen.. og hvis man forsætter dette købemønster, så er værdien i "dag 1 rabat" stor. medmindre du bare stoppede med at købe spil..?
hver måned for man jo spil med en procent af prisen.. hvilket hurtigt tjenere plus hjem.
herudover er det jo ikke kun spil, men også cloud save (som er fantastisk hvis man har flere ps3er, eller som backup), automatisk update (som har gjort jeg ikke har set en patch blive installeret i umenneskelig tider), auto sync af trofæer. samt lov til at spille betaer og fulde spil før de kommer normalt (en uge med journey før.. det et års psplus værd!).

så hvis du køber/købte mange spil før du fik plus, så er de service du for samt dag 1 rabat stadig pengene værd (da du jo så ellers ville købe flere af disse spil til fuld pris.. da man jo vil forsætte med at købe mange spil..)
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Trine 2 gratis med PSN+

Indlægaf morfar » man 19 mar 2012 13:07

Jeg betaler gerne 350 kr om året bare for cloudsave alene.

Men Sony taber penge på mig ved at tilbyde mig +. Jeg køber næsten aldrig spil på storen mere, da jeg bliver irriteret hver gang spille bliver gratis på + et par uger efter jeg har købt det.

Trine 2 er et glimrende eksempel.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Trine 2 gratis med PSN+

Indlægaf Rytteren » man 19 mar 2012 13:30

morfar skrev:Jeg betaler gerne 350 kr om året bare for cloudsave alene.

Men Sony taber penge på mig ved at tilbyde mig +. Jeg køber næsten aldrig spil på storen mere, da jeg bliver irriteret hver gang spille bliver gratis på + et par uger efter jeg har købt det.

Trine 2 er et glimrende eksempel.


tja, der har du jo så købt trine 2 på usstoren, hvor du så ville havde fået rabat, hvis du også havde købt dit plus der. hvilket jo så havde været et "win" for dit vedkommende :S
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Trine 2 gratis med PSN+

Indlægaf glyr » man 19 mar 2012 15:45

Tak for all jeres feed back.
+ er købt for et år....

Glyr :)
Billede
glyr
Niveau 5
 
Indlæg: 896
By: South Harbor


Næste

Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 39 gæster