Forum

Trine 2 gratis med PSN+

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

Re: Trine 2 gratis med PSN+

Indlægaf morfar » man 19 mar 2012 16:34

Rytteren skrev:
morfar skrev:Jeg betaler gerne 350 kr om året bare for cloudsave alene.

Men Sony taber penge på mig ved at tilbyde mig +. Jeg køber næsten aldrig spil på storen mere, da jeg bliver irriteret hver gang spille bliver gratis på + et par uger efter jeg har købt det.

Trine 2 er et glimrende eksempel.


tja, der har du jo så købt trine 2 på usstoren, hvor du så ville havde fået rabat, hvis du også havde købt dit plus der. hvilket jo så havde været et "win" for dit vedkommende :S


Kan man købe + på US storen med sådan et 1 year ps+ kort man kan købe på ebay?

Spurgte engang, men ingen svarede. Har hørt at det ikke kan lade sig gøre.

Har du selv gjort det?
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Trine 2 gratis med PSN+

Indlægaf Eskildzen » tirs 27 mar 2012 08:26

Plus indholdet for April ser heller ikke tosset ud:

PlayStation Plus subscribers have a lot to look forward to in April. Starting on April 3, both Shank 2 and Shift 2 Unleashed will be available as free downloads for PlayStation Plus subscribers. Other free games for April include the PSOne Classic Silent Hill, PSN Minis Canabalt, Farm Frenzy 2 and Mystic Garden, and PSN title Frogger Returns.

In addition to these free games, PlayStation Plus subscribers will get early access to the closed beta for Ghost Recon: Future Soldier, which kicks off sometime this month -- no date yet, says the PlayStation Blog. Finally, discounts: House of the Dead 4, Disney Universe and GTA IV: Episodes from Liberty City will all be on sale this month at reduced prices.

Shift 2 & Shank 2 gratis :)
Først med Platin i: Fifa Street - Dead Rising 2: Off The Record - Madden NFL 2012
Eskildzen
Niveau 2
 
Indlæg: 157


Re: Trine 2 gratis med PSN+

Indlægaf Rytteren » tirs 27 mar 2012 09:13

Eskildzen skrev:Plus indholdet for April ser heller ikke tosset ud:

PlayStation Plus subscribers have a lot to look forward to in April. Starting on April 3, both Shank 2 and Shift 2 Unleashed will be available as free downloads for PlayStation Plus subscribers. Other free games for April include the PSOne Classic Silent Hill, PSN Minis Canabalt, Farm Frenzy 2 and Mystic Garden, and PSN title Frogger Returns.

In addition to these free games, PlayStation Plus subscribers will get early access to the closed beta for Ghost Recon: Future Soldier, which kicks off sometime this month -- no date yet, says the PlayStation Blog. Finally, discounts: House of the Dead 4, Disney Universe and GTA IV: Episodes from Liberty City will all be on sale this month at reduced prices.

Shift 2 & Shank 2 gratis :)


for us brugere..... vi ved jo ikke om eu for det samme?
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Trine 2 gratis med PSN+

Indlægaf Erroneus » tirs 27 mar 2012 09:58

Woav det er faktisk en smule vildt. Håber det også gælder for EU.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Trine 2 gratis med PSN+

Indlægaf Koma » tirs 27 mar 2012 10:11

Så håber jeg danskerne får øjnene op for hvor fedt Shank 2 er! (Som blev det 5. mest downloadede spil i februar i usa) Kun 3 Pslife brugere har spillet denne titel.. :shock:
Billede
Koma
Niveau 6
 
Indlæg: 1455


Re: Trine 2 gratis med PSN+

Indlægaf Rytteren » tirs 27 mar 2012 10:30

Koma skrev:Så håber jeg danskerne får øjnene op for hvor fedt Shank 2 er! (Som blev det 5. mest downloadede spil i februar i usa) Kun 3 Pslife brugere har spillet denne titel.. :shock:


tja, jeg spillede 1'eren. her blev jeg ikke super glad for titlen. og det har (samt lidt meh anmeldelser) gjort at jeg ikke har købt titlen . men hvis man for den "gratis", så skal det da prøves
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Trine 2 gratis med PSN+

Indlægaf Nistelroy78 » tirs 27 mar 2012 11:43

Rytteren det er en titel for dig du kan få Platinum inden du har gennemført spillet ;) .. Det er dog hurtigst i Co-op hvis d spiller med en der allerede har alle banerne åben ..
Nistelroy78
Niveau 5
 
Indlæg: 878

Brugeravatar

Re: Trine 2 gratis med PSN+

Indlægaf Nistelroy78 » tirs 27 mar 2012 11:46

morfar skrev:
Rytteren skrev:
morfar skrev:Jeg betaler gerne 350 kr om året bare for cloudsave alene.

Men Sony taber penge på mig ved at tilbyde mig +. Jeg køber næsten aldrig spil på storen mere, da jeg bliver irriteret hver gang spille bliver gratis på + et par uger efter jeg har købt det.

Trine 2 er et glimrende eksempel.


tja, der har du jo så købt trine 2 på usstoren, hvor du så ville havde fået rabat, hvis du også havde købt dit plus der. hvilket jo så havde været et "win" for dit vedkommende :S


Kan man købe + på US storen med sådan et 1 year ps+ kort man kan købe på ebay?

Spurgte engang, men ingen svarede. Har hørt at det ikke kan lade sig gøre.

Har du selv gjort det?


Kan sagtens gøres .. du skal dog bare bruge et PSN kort med 50 Dollars på .. jeg gjorde det med Qore som du også får med gratis som plus medlem iøvrigt .. Man kunne dog bruge sine kreditkort dengang men pga de er blevet mere strikse med kortets data kontra rigtige adresse så er PSN kort løsningen på det her.
Nistelroy78
Niveau 5
 
Indlæg: 878

Brugeravatar

Re: Trine 2 gratis med PSN+

Indlægaf glyr » tirs 27 mar 2012 14:57

morfar skrev:Jeg betaler gerne 350 kr om året bare for cloudsave alene.


Er der en smart måde at få op loadet alle ens saves til clouden ?
Syntes ikke lige jeg kan finde en måde at gøre det på.

Glyr :)
Billede
glyr
Niveau 5
 
Indlæg: 896
By: South Harbor


Re: Trine 2 gratis med PSN+

Indlægaf Nistelroy78 » tirs 27 mar 2012 15:13

glyr jo du vælger at kopier dit savegame som almindeligt .. ellers kan du kører en automatisk synkronisering så uploader den hver dag de nyeste saves.
Nistelroy78
Niveau 5
 
Indlæg: 878

Brugeravatar

Re: Trine 2 gratis med PSN+

Indlægaf DennisBeck » tirs 27 mar 2012 16:06

Er der andre end mig,som oplever at den ikke gemmer gamesave mere? Den tænder godt nok på det tidspunkt som jeg har sat den til,men slukker 20 sekunder senere. Førhen gemte den mit gamesave hver dag.
Billede
DennisBeck
Niveau 4
 
Indlæg: 383
By: Tinglev


Re: Trine 2 gratis med PSN+

Indlægaf glyr » tirs 27 mar 2012 16:38

Nistelroy78 skrev:glyr jo du vælger at kopier dit savegame som almindeligt .. ellers kan du kører en automatisk synkronisering så uploader den hver dag de nyeste saves.


Ok så man skal gøre det på hvert enkelt save game ?
Håbede der var en mulighed for at gøre det med alle på en gang.
Har nemlig lige fået + konto

Glyr :)
Billede
glyr
Niveau 5
 
Indlæg: 896
By: South Harbor


Re: Trine 2 gratis med PSN+

Indlægaf Maias227 » tirs 27 mar 2012 22:05

Så vidt jeg ved så spørger den dig når du starter spillet første gang, muligvis også efter du har fået PSN+ Derefter opdaterer den cloud-savegames når der er ændringer på det tidspunkt du har angivet i indstillinger.
Maias227
Niveau 4
 
Indlæg: 305


Re: Trine 2 gratis med PSN+

Indlægaf glyr » tirs 27 mar 2012 22:42

Maias227 skrev:Så vidt jeg ved så spørger den dig når du starter spillet første gang, muligvis også efter du har fået PSN+ Derefter opdaterer den cloud-savegames når der er ændringer på det tidspunkt du har angivet i indstillinger.


Ja det har jeg lagt mærke til at den gør nu hvor jeg har fået + !
Men når jeg åbner mappen med online lager så er den tom ? (ud over den ene batman save jeg selv manuelt lagde op)
Trykker jeg på information står der :

Ledig plads 149/150 MB
Fejlhistorik (automatisk upload) -"

Når jeg går i systemindstillinger under "automatisk opdatering" er linje "upload gemte data til online lager" grå ! (de andre 4 linjer er hvide)

Glyr :)
Billede
glyr
Niveau 5
 
Indlæg: 896
By: South Harbor


Re: Trine 2 gratis med PSN+

Indlægaf Maias227 » tirs 27 mar 2012 23:54

Måske spørger jeg lidt dumt men har du prøvet at markere automatisk opdatering med trekant og så vælge aktivering. Prøv så at vælge et tidspunkt og se om den har opdateret efter det tidspunkt. Mit onlinelager er i hvert fald blevet fyldt med save games så det kan da virke!
Maias227
Niveau 4
 
Indlæg: 305


ForegåendeNæste

Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 27 gæster