Forum

I am alive

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

I am alive

Indlægaf glyr » søn 08 apr 2012 07:35

Hey

Er der nogle der har prøvet dette nye spil ?
Syntes det ser interessant ud. Kan selv godt lige de der stemningsfulde spil.
Nogle der vil dele ud af deres erfaring ?
Fortsat god påske.

Glyr :)
Billede
glyr
Niveau 5
 
Indlæg: 896
By: South Harbor


Re: I am alive

Indlægaf Joko » søn 08 apr 2012 12:07

Hej.
Jeg prøvede demoen af spillet og syntes det virkede virkelig fedt, så jeg købte spillet. Jeg har spillet ca 2½ timer af det sammen med en ven og vores konklusion på de 2½ time var:
Fed ide, til tider fedt lavet. Men der er alt for meget stress når man skal klatre og det skal du helle tiden! Samtidig så har man kun et endeligt antal retries hvilket er det mest stressende. Især når spillet ikke gør som man trykker, og man pludselig har skudt den forkerte bad guy ned, og derfor selv dør, eller man kommer til at lave et hop mens man klatre og man så løber tør for stamina.

Men altså hvis du mangler et spil at spille så er 110 kr ikke alverdens penge :)

/Joko
Joko
Niveau 3
 
Indlæg: 234


Re: I am alive

Indlægaf glyr » søn 08 apr 2012 12:32

Ok....
Det har klart tændt mig. Lidt træls med x antal retries, men så må man jo lære det !!

Glyr :)
Billede
glyr
Niveau 5
 
Indlæg: 896
By: South Harbor


Re: I am alive

Indlægaf Lynggaard CR » søn 08 apr 2012 19:01

Glimrende spil!

Du kan spille spillet som 'good guy' eller 'bad guy'. Der er ingen der fører regnskab, således er det ene valg ikke rigtigere, eller mere forkert, end det andet. Du kan optjene flere 'retries' ved at hjælpe andre. Hvis altså du vil give dine sparsomme rationer væk...
Billede

“I suppose I do get sad, but not for too long. I just look in the mirror and go, ‘What a good-looking fuck you are.’” -
Lynggaard CR
Niveau 3
 
Indlæg: 282
By: København NV


Re: I am alive

Indlægaf glyr » ons 18 apr 2012 09:11

Nu har jeg så været igennem det.
Skønt med lidt nye oplevelser. Fed stemning. Kan som sådan godt lide gameplayet, men var i starten lidt irriteret på retries systemet og de mange klatreturer. Denne mishage forsvandt dog hurtigt lidt inde i spillet, hvor man blev mere fortrolig med kontrollen.
Skøn måde historien bliver fortalt på og hele den taktiske måde man bruger de sparsomme rationer og ammonition på.
Et kort spil (tog mig ca 8 timer) hvilket resulterede i at man aldrig nåede at blive træt af det.
Mon ikke at jeg om noget tid, får lyst til at køre det igennem på hard...?
Go onsdag derude...

Glyr :)
Billede
glyr
Niveau 5
 
Indlæg: 896
By: South Harbor


Re: I am alive

Indlægaf JFlindt » fre 20 apr 2012 11:33

Er jeg den eneste der oplever at konsollen fryser når man forsøger at loade et gemt spil?
JFlindt
Niveau 2
 
Indlæg: 124
By: Odense C


Re: I am alive

Indlægaf glyr » fre 20 apr 2012 15:09

Det har jeg slet ikke oplevet.....
Go weekend
Glyr :)
Billede
glyr
Niveau 5
 
Indlæg: 896
By: South Harbor


Re: I am alive

Indlægaf Krede1972 » man 23 apr 2012 23:41

Det er lige gået op for mig at jeg på sin vis har forvekslet "I am alive" og "Last Of Us" med hinanden. Eller rettere så troede jeg at det var "Last of Us" som nu er udkommet på PSN i en forringet udgave i forhold til den oprindelige ide med zombier og andet godt, men under navnet "I am alive".

Det er lige gået op for mig at jeg har taget fuldstændigt fejl... Jubii :D
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: I am alive

Indlægaf Maias227 » tirs 24 apr 2012 00:32

Krede1972 skrev:Det er lige gået op for mig at jeg på sin vis har forvekslet "I am alive" og "Last Of Us" med hinanden. Eller rettere så troede jeg at det var "Last of Us" som nu er udkommet på PSN i en forringet udgave i forhold til den oprindelige ide med zombier og andet godt, men under navnet "I am alive".

Det er lige gået op for mig at jeg har taget fuldstændigt fejl... Jubii :D


Jeg troede i en periode det samme og var helt overrasket over Naughty Dogs nye spil kom så hurtigt.. indtil jeg så prisen og tænkte det kunne umuligt være rigtigt.
Maias227
Niveau 4
 
Indlæg: 305


Re: I am alive

Indlægaf TobiasLR » tirs 23 okt 2012 13:07

Blevet skuffet over hvor kort spillet, især når du nærmest har 5 min til hver mission.
TobiasLR
Niveau 0
 
Indlæg: 3



Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 40 gæster