Forum

Fejl ved indlæsning

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

Fejl ved indlæsning

Indlægaf dinmor » tirs 01 maj 2012 22:55

Hej!


Jeg har prøvet at oprette forbindelse til mit netværk derhjemme. Det kan jeg godt, men jeg kan ikke spille online...


Jeg har så prøvet at oprette forbindelse igen, men når jeg så trykker "tjek internetfforbindelse" så siger den at netværkstilslutningen er iorden og der er internetforbindelse. Når den så kommer til playstation network skriver den "fejl"?


kan det være skyld i at jeg ikke kan spille online? - hvis ja hvordan løser jeg det så?

Mvh dinmor ;)
dinmor
Niveau 0
 
Indlæg: 8


Re: Fejl ved indlæsning

Indlægaf Krede1972 » ons 02 maj 2012 00:44

dinmor skrev:kan det være skyld i at jeg ikke kan spille online?


Ja, din PSN-profil skal være registeret og kan du ikke få forbindelse til PSN så kan du heller ikke spille online.

P.S: Du behøver ikke oprette mere end end tråd med dit problem. Folk skal nok læse det og komme med ideer til hvordan det løses - flere tråde hjælper ikke.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Fejl ved indlæsning

Indlægaf Nistelroy78 » ons 02 maj 2012 01:08

krede ;) Snak ordentlig det er din mor kan du ikke se det :P - Men igen en der kalder sig din mor kan man hellere ikke tage seriøs eller er det bare mg ;) .. Men sådan er det jo med mødre de forventer et svar med det samme.
Nistelroy78
Niveau 5
 
Indlæg: 878

Brugeravatar

Re: Fejl ved indlæsning

Indlægaf dinmor » ons 02 maj 2012 14:20

Jeg kan godt logge ind, men når jeg går ind i indstillinger -> netværk indstillinger logger den ud af min profil?
dinmor
Niveau 0
 
Indlæg: 8


Re: Fejl ved indlæsning

Indlægaf Krede1972 » ons 02 maj 2012 15:55

Og du er sikker på at det ikke kun er en profil der er registeret som bruger på konsollen? Altså at den er registreret på PSN?

For jeg tænker jo at det er lidt underligt at du skriver at du har en profil på PSN (?) som kræver internetadgang samtidigt med at du ikke kan logge på PSN.

Hvordan eller hvor har du oprettet/lavet din profil/bruger?
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Fejl ved indlæsning

Indlægaf dinmor » ons 02 maj 2012 20:49

Krede1972 skrev:Og du er sikker på at det ikke kun er en profil der er registeret som bruger på konsollen? Altså at den er registreret på PSN?

For jeg tænker jo at det er lidt underligt at du skriver at du har en profil på PSN (?) som kræver internetadgang samtidigt med at du ikke kan logge på PSN.

Hvordan eller hvor har du oprettet/lavet din profil/bruger?


Ja, er jeg da rimelig sikker på, kan da skrive med mine venner over PSN lige nu :)
dinmor
Niveau 0
 
Indlæg: 8



Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 29 gæster