Forum

Det oprindelige Deus EX på PSN

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

Det oprindelige Deus EX på PSN

Indlægaf Kongefar » ons 16 maj 2012 10:43

Er der nogen rutinerede gamere der prøvede dette tilbage i år 2000? Det fik megen ros især i forbindelse med udgivelsen af Human Revolution sidste år, og jeg overvejede et PSN indkøb nu hvor det bliver tilgængeligt i denne uge. Jeg synes bare ofte at man bliver skuffet når man blæser ti år tilbage i tiden og prøver disse "nostalgiske" titler.

Erfaringer og tanker modtages gerne :D
Billede
Kongefar
Niveau 3
 
Indlæg: 203
By: Bagsværd


Re: Det oprindelige Deus EX på PSN

Indlægaf Morten Rask » ons 16 maj 2012 11:23

Jeg prøvede det igen på PC før Human Revolution udkom, og jeg synes ikke det var værd at vende tilbage til. Nogle ting skal man bare lade forblive minder.
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: Det oprindelige Deus EX på PSN

Indlægaf Kongefar » ons 16 maj 2012 14:59

Du har sgu nok ret, jeg tror at jeg i stedet giver mig i kast med de 30 % rabat der er på alt Fallout 3 & New Vegas DLC også i denne uge. Det ved man da er kvalitet! 8)
Billede
Kongefar
Niveau 3
 
Indlæg: 203
By: Bagsværd


Re: Det oprindelige Deus EX på PSN

Indlægaf Morten Rask » ons 16 maj 2012 15:02

Kongefar skrev:Du har sgu nok ret, jeg tror at jeg i stedet giver mig i kast med de 30 % rabat der er på alt Fallout 3 & New Vegas DLC også i denne uge. Det ved man da er kvalitet! 8)


God idé. :-) Underholdende DLC, men vil dog ikke vælge at kalde det kvalitet. Mindes at have hørt at de er fyldt med bugs, og en af DLC pakkerne til Fallout 3 kunne på et tidspunkt (måske stadig) ikke gennemføres. :P
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: Det oprindelige Deus EX på PSN

Indlægaf morfar » ons 16 maj 2012 16:11

Zejfur skrev:Jeg prøvede det igen på PC før Human Revolution udkom, og jeg synes ikke det var værd at vende tilbage til. Nogle ting skal man bare lade forblive minder.


Sådan har jeg det med Poltergeist, Ninja Condor 13 og Alex Kidd :D
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Det oprindelige Deus EX på PSN

Indlægaf Krede1972 » ons 16 maj 2012 20:01

Hmmm Mel B...
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad



Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 28 gæster