Forum

Fallout DLC tilbud + andet

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

Fallout DLC tilbud + andet

Indlægaf Erroneus » tors 17 maj 2012 17:13

Der er pt. tilbud på Fallout DLC, bl.a. kan man få alt dlc til Fallout New Vegas til halv pris og PSN+ kunder får yderligere rabat, så den lander nede på 175 kr. Det er faktisk en ganske fin pris hvis man allerede har Fallout New Vegas, da Fallout New Vegas Ultimate Edition pt. ligger i omkring 275 kr herhjemme og omkring 215 kr fra UK af.

Man kan naturligvis bare vente på at New Vegas Ultimate Edition falder yderligere, det gør den jo nok, men hvis man lige sq bruge DLC til New Vegas nu og her, var det faktisk en oki pris.

Der er også andre tilbud derinde, bl.a. Bioshock 2 + DLC, men New Vegas DLC tilbudet var lige det der fangede mig mest :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Fallout DLC tilbud + andet

Indlægaf JanR » tors 17 maj 2012 17:53

225kr for 5 dlc til Fallout 3, og 165kr for Fallout 3 GOTY med alle DLC inkluderet fra Shopto.

Sonys valg af rabatter giver nogle gange ingen mening. Man sparer jo ikke en skid lige pt. på Fallout 3, selvom det er et gammelt spil.

Tilgengæld har de alt DLC til Borderlands for 90kr, hvis folk ikke har GOTY udgaven.
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København


Re: Re: Fallout DLC tilbud + andet

Indlægaf Morten Rask » tors 17 maj 2012 17:56

janzor88 skrev:225kr for 5 dlc til Fallout 3, og 165kr for Fallout 3 GOTY med alle DLC inkluderet fra Shopto.

Sonys valg af rabatter giver nogle gange ingen mening. Man sparer jo ikke en skid lige pt. på Fallout 3, selvom det er et gammelt spil.

Tilgengæld har de alt DLC til Borderlands for 90kr, hvis folk ikke har GOTY udgaven.


Købte GOTY på PS Store da de havde den til 100,-.

Så giver DLC for 90,- ingen mening.
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: Fallout DLC tilbud + andet

Indlægaf Rytteren » tors 17 maj 2012 20:42

janzor88, hvis du køber fra england, så sammenlign med den engelske store. shopto bliver ikke billigere h is du køber på uk stigen som engelsk plusmedlem.. og skal vi virkelig igang, så kan man finde det billigere i usa.. og endnu billigere i sydafrika :-S
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Re: Fallout DLC tilbud + andet

Indlægaf Morten Rask » tors 17 maj 2012 21:12

Rytteren skrev:janzor88, hvis du køber fra england, så sammenlign med den engelske store. shopto bliver ikke billigere h is du køber på uk stigen som engelsk plusmedlem.. og skal vi virkelig igang, så kan man finde det billigere i usa.. og endnu billigere i sydafrika :-S


Og endnu billigere fra Saudi Arabien! :-D
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: Fallout DLC tilbud + andet

Indlægaf JanR » tors 17 maj 2012 21:22

Hvorfor skal jeg sammenligne med den engelske store?
Jeg vil tro at omkring +95% af alle danskere, har en dansk konto på deres Playstation.

Der er ikke forskel på at bestille et spil fra en engelsk hjemmeside, og en dansk - udover prisen.
Bestiller jeg fra Shopto, får jeg mit spil efter 3-4 dage, sparer en masse penge, og ingen risiko for told.
Man er da direkte dum hvis man vælger den dyreste løsning, og samtidig kender et billigere alternativ - for det samme produkt.

Med hentydning til USA og Sydafrika, giver det jo absolut ingen mening, det som du skriver.
Stor risiko for told og lang leveringstid. Hvad har det med kort leveringstid og billige spil at gøre? Ingenting.

Du kan også tage til Kina og købe dit spil i renminbi, men hvad har det med tråden at gøre??
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København


Re: Fallout DLC tilbud + andet

Indlægaf Erroneus » tors 17 maj 2012 22:20

janzor88 skrev:225kr for 5 dlc til Fallout 3, og 165kr for Fallout 3 GOTY med alle DLC inkluderet fra Shopto.

Sonys valg af rabatter giver nogle gange ingen mening. Man sparer jo ikke en skid lige pt. på Fallout 3, selvom det er et gammelt spil.


Jeg undrede mig også lidt over prisen på Fallout 3 DLC, som virkede lidt for høj ja, specielt når de har givet alle DLC gratis væk før i tiden til PSN+ kunder. Den skulle have kostet 100-120 kr, når den kan købes for 200 kr. herhjemme og endda helt ned til 125 kr fra Amazon.co.uk.

Det er sært de rammer Fallout New Vegas prisen så godt, men skyder helt forkert på Fallout 3 DLC prisen, men ofte er det faktisk ikke Sony's fejl, men publisher bag spillet, i det her tilfælde Bethesda, som sætter prisen.

I øvrigt syntes jeg det er helt fair at sammenligne med prisen i UK shops, når man kan få spil fra dem på et par dage og uden nogle former for risiko.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Fallout DLC tilbud + andet

Indlægaf JanR » tors 17 maj 2012 22:29

Erroneus skrev:
janzor88 skrev:225kr for 5 dlc til Fallout 3, og 165kr for Fallout 3 GOTY med alle DLC inkluderet fra Shopto.

Sonys valg af rabatter giver nogle gange ingen mening. Man sparer jo ikke en skid lige pt. på Fallout 3, selvom det er et gammelt spil.


Jeg undrede mig også lidt over prisen på Fallout 3 DLC, som virkede lidt for høj ja, specielt når de har givet alle DLC gratis væk før i tiden til PSN+ kunder. Den skulle have kostet 100-120 kr, når den kan købes for 200 kr. herhjemme og endda helt ned til 125 kr fra Amazon.co.uk.

Det er sært de rammer Fallout New Vegas prisen så godt, men skyder helt forkert på Fallout 3 DLC prisen, men ofte er det faktisk ikke Sony's fejl, men publisher bag spillet, i det her tilfælde Bethesda, som sætter prisen.

I øvrigt syntes jeg det er helt fair at sammenligne med prisen i UK shops, når man kan få spil fra dem på et par dage og uden nogle former for risiko.


Jeg har et Fallout 3 i folie, som jeg gerne vil gennemføre 100% på et tidspunkt.

Det var også derfor jeg gik ind på PS Store, da jeg hørte at der var rabat på DLC til spillet.
Derfor blev jeg også negativt overrasket da jeg så prisen. Så kan jeg jo ligeså godt købe GOTY udgaven istedet for.

Hvordan tråden tager en drejning mod USA og Sydafrika, har jeg ingen anelse om.

Men du har nok ret i at det er Bethesda som stadig prøver at malke en gammel ko, og ikke Sony. :)
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København


Re: Fallout DLC tilbud + andet

Indlægaf Rytteren » tors 17 maj 2012 23:33

Du snakker om det er billigere på shopto kontra den danske playstation store - men hvis man alligevelel vil til at benytte engelske sites, så kan man vel også bruge den engelske playstation store - som med rabat og plus er billigere end shopto...
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Fallout DLC tilbud + andet

Indlægaf morfar » fre 18 maj 2012 01:15

Syntes tit du snakker om USA Rytteren. Hvor er det du handler derovre der er så billigt?
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Fallout DLC tilbud + andet

Indlægaf JanR » fre 18 maj 2012 01:20

Rytteren skrev:Du snakker om det er billigere på shopto kontra den danske playstation store - men hvis man alligevelel vil til at benytte engelske sites, så kan man vel også bruge den engelske playstation store - som med rabat og plus er billigere end shopto...


Nej, det er ikke det jeg snakker om.

Jeg siger at 225kr KUN for DLC er et dårligt tilbud, da man kan købe hele spillet fysisk + DLC, inklusiv porto til 165kr - samt at det er et gammelt spil.
Det er hele pointen med mit indlæg. Jeg gik jo derind i første omgang for at købe det DLC, men ombestemte mig grundet deres overpris.

Hvordan de kan tage så meget for det, når DLC til Borderlands koster omkring 90kr er mig en gåde.
Som Erroneus skriver, burde det have kostet omkring 100-120kr.
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København


Re: Fallout DLC tilbud + andet

Indlægaf Rytteren » fre 18 maj 2012 08:13

nå for filan da. der kan man se hvor hurtigt det kan gå på en telefon. var overbevist om at det var spillet+dlc man fik med i hatten
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Fallout DLC tilbud + andet

Indlægaf Schmidty » fre 18 maj 2012 09:11

Da jeg læste at al Borderlands-DLC kun kostede 90 kroner (81 med +) ville jeg selvfølgelig købe det. Men jeg kan se, at min kode på spillet ikke passer med den som DLC'en har. Hvordan i alverden kan jeg så få DLC til mit Borderlands?
Billede
Schmidty
Niveau 5
 
Indlæg: 1059


Re: Fallout DLC tilbud + andet

Indlægaf Erroneus » fre 18 maj 2012 10:37

Hvad kode har dit Borderlands spil da? Hvis det er noget med BLUS, er det fordi du har en US udgave og så skal du have DLC fra US store.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Fallout DLC tilbud + andet

Indlægaf Schmidty » fre 18 maj 2012 10:46

Mit spil har koden BLES-00697 og for at købe DLC skal man have BLES-00698.
Billede
Schmidty
Niveau 5
 
Indlæg: 1059


Næste

Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 40 gæster