Forum

Epiodes of Liberty City på PSN hjælp

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

Epiodes of Liberty City på PSN hjælp

Indlægaf Mike JezZ » ons 27 jun 2012 12:34

Jeg har kigget på at købe GTA Episodes of Liberty City på PSN.

Jeg har primært tænkt mig at købe GTA for at fjolle rundt online og have det sjovt med mine venner. Hvis jeg ikke køber for single player delen, kan det så ikke bedre betale sig at købe Liberty City fremfor den originale GTA 4?

På storen står der at Liberty City ikke kræver det originale GTA 4 for at spille, men mange på nettet har skrevet at det alligevel kræver at man har GTA 4 på skive... Men jeg er ret sikker på at jeg kan spille Liberty City online uden nogensinde at have ejet GTA 4 til maskinen når det står på storen, right?

Double checking is double fine :roll:
Mike JezZ
Niveau 4
 
Indlæg: 760


Re: Epiodes of Liberty City på PSN hjælp

Indlægaf Krede1972 » ons 27 jun 2012 12:45

NOT.

Nu har jeg ikke tjekket hvad der står på PSN-Storen, men at de ikke nævner at det kræver det originale GTA4 er ikke ensbetydende med at man kan spille uden GTA4-skiven i maskinen.

Det er næsten selvfølgeligt at man ikke kan købe ekstra episoder til et spil og spille dem uden ikke også at have det oprindelige spil.

Jeg kan jo heller ikke spille nye maps i Battlefield eller CoD blot ved at købe disse mappacks, uden at have det oprindelige spil.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Epiodes of Liberty City på PSN hjælp

Indlægaf Mike JezZ » ons 27 jun 2012 13:07

Billede

Er vi enige om at jeg kan købe Liberty City og ikke behøver at eje det originale GTA 4?
Mike JezZ
Niveau 4
 
Indlæg: 760


Re: Epiodes of Liberty City på PSN hjælp

Indlægaf morfar » ons 27 jun 2012 13:27

Ja. Det er Krede der er fuld og snakker i vildelse.....
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Epiodes of Liberty City på PSN hjælp

Indlægaf Krede1972 » ons 27 jun 2012 15:22

Nu har jeg ikke tjekket hvad der står på PSN-Storen, men at de ikke nævner at det kræver det originale GTA4 er ikke ensbetydende med at man kan spille uden GTA4-skiven i maskinen.


Det har de så åbenbart netop nævnt specifikt...

Så må man jo læse og tro at det er rigtigt.

Unlike the downloadable versions of the episodes, the compilation does not require a copy of Grand Theft Auto IV to play


Der har så dog nok jvf. ovenstående været tale om tidligere DL-versioner af Episodes from Liberty City som ikke har kunnet fungere uden en GTA4-skive.
Senest rettet af Krede1972 ons 27 jun 2012 15:30, rettet i alt 1 gang.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Epiodes of Liberty City på PSN hjælp

Indlægaf JanR » ons 27 jun 2012 15:30

Episodes of Liberty City er en udvidelse for sig selv, og kræver ikke det originale GTA IV i forvejen.
Du kan med det også spille online mod folk, som har den normale version af GTA IV. Dog ikke coop banerne.

Hvis du derimod køber enten The Ballad of Gay Tony eller The Lost and Damned som DLC, skal du bruge det originale spil.

Ps. det er nok billigere for dig at købe det på skive i stedet for.
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København


Re: Epiodes of Liberty City på PSN hjælp

Indlægaf Krede1972 » fre 29 jun 2012 23:16

Ovenstående lille tråd gjorde at jeg så var inde at tjekke prisen... og opdagede at der stod FREE, så jeg har downloaded det ganske gratis... Det var den 27/6.

Kan i dag se at prisen nu er 149 kroner... Så det må jo have været en fejl at det har stået til FREE...

Er der andre som har oplevet lignende? Altså at der har været opgivet en forkert/billigere eller gratis pris på dette eller andre spil?
Senest rettet af Krede1972 fre 29 jun 2012 23:19, rettet i alt 1 gang.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Epiodes of Liberty City på PSN hjælp

Indlægaf Mike JezZ » fre 29 jun 2012 23:18

Det er nok en full trial du har hentet
Mike JezZ
Niveau 4
 
Indlæg: 760


Re: Epiodes of Liberty City på PSN hjælp

Indlægaf Krede1972 » fre 29 jun 2012 23:24

Det er ikke en trial - der er også den røde pose med PS-symbolerne som indikere at man har downloaded eller købt produktet ved den udgave som koster 149 kroner. Jeg har bare ikke betalt 149 kroner. Har tjekket i transaction history og der står den til 0 kroner.

Jeg kan heller ikke se nogen trial af GTA nogen steder på storen - hverken GTA IV eller Liberty.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Epiodes of Liberty City på PSN hjælp

Indlægaf Krede1972 » lør 30 jun 2012 01:16

Du havde ret. Det var en 60 minutters trial. Synes bare ikke at det fremgik nogen steder.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Epiodes of Liberty City på PSN hjælp

Indlægaf Mike JezZ » man 02 jul 2012 19:40

Man får intet i denne verden gratis :P
Mike JezZ
Niveau 4
 
Indlæg: 760


Re: Epiodes of Liberty City på PSN hjælp

Indlægaf Krede1972 » man 02 jul 2012 19:57

Mike JezZ skrev:Man får intet i denne verden gratis :P


Næ, det har du ret i :lol:

Troede bare at det var et midlertidigt "uheld" at de var kommet til at sætte spillet til FREE-pris...
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad



Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 34 gæster

cron