Forum

Burnout Paradise PSN hjælp (udløbet?)

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

Burnout Paradise PSN hjælp (udløbet?)

Indlægaf koopi » tirs 23 okt 2012 00:06

Hejsa

I husker vel den gang vi fik gratis spil på PSN, pga. det der hack-halløj? Der fik jeg downloaded Dead Nation, Ratchet & Clank og Burnout Paradise ... jeg har ikke spillet det i laaaang tid, men når jeg prøver at starte Burnout, så står der at det er udløbet? Det giver da ingen mening ... jeg har checket min download-liste, men der er spillet bare væk?

Nogen der har en idé om hvad man kan gøre? :)
koopi
Niveau 2
 
Indlæg: 164


Re: Burnout Paradise PSN hjælp (udløbet?)

Indlægaf Proxzyn » tirs 23 okt 2012 02:01

Burnout var til PS+, ikke et af de gratis fra hack. Så jeg vil gætte på du ikke har PS+ længere.
Proxzyn
Niveau 6
 
Indlæg: 1703


Re: Burnout Paradise PSN hjælp (udløbet?)

Indlægaf FREILER » tirs 23 okt 2012 08:47

Du fik 2 gratis spil og UDOVER det havde Sony i den periode Burnout i deres plus pakke og vi fik jo alle 1 måneds gratis plus også.
Så i den måned kunne du benytte dig af alle de plus spil der var til rådighed.
Du vil dog igen kunne benytte dig af samme spil hvis du bliver plus medlem igen.
Spillet skal stadig ligge i din downloadlist, du skal nok bare længere tilbage ;-)

Jeg har selv fornyligt tegnet plus abbonement og jeg kan nu igen spille Burnout. Spillet fandt jeg på min downloadlist :-)
Billede

- I Survived the PSN Outage of 2011

- PSN hacked last week. Osama Bin Laden found and killed this week - coincidence?
- So Osama Bin Laden is dead... Amazing what the Americans can do when the Playstation Network is down..
FREILER
Niveau 3
 
Indlæg: 232
By: Albertslund, 2620


Re: Burnout Paradise PSN hjælp (udløbet?)

Indlægaf koopi » tirs 23 okt 2012 13:24

Ahh ok, så det er derfor. Tak. :3
koopi
Niveau 2
 
Indlæg: 164



Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 27 gæster