Forum

Kan kun installere 14 procent

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

Kan kun installere 14 procent

Indlægaf gulegunner » ons 14 nov 2012 06:24

Hej. Jeg er begyndt at have problemer med de spil jeg henter på ps store. De bliver godt hentet, men installer kun 14 procent så kommer der en fejl kode.:80029564. Er der en der kan hjælpe med det problem?
gulegunner
Niveau 0
 
Indlæg: 11


Re: Kan kun installere 14 procent

Indlægaf JanR » ons 14 nov 2012 06:31

Google fejlkoden, og se hvordan andre mennesker løste problemet.

Jeg mener at morfar også havde samme problem på et tidspunkt.
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København


Re: Kan kun installere 14 procent

Indlægaf Allanb » ons 14 nov 2012 07:10

gulegunner skrev:Hej. Jeg er begyndt at have problemer med de spil jeg henter på ps store. De bliver godt hentet, men installer kun 14 procent så kommer der en fejl kode.:80029564. Er der en der kan hjælpe med det problem?



Vil da lige sige velkommen til :D

De gode mennesker her på PSL har lavet en liste over de forskellige fejlkoder, den finde du lige her : viewtopic.php?f=4&t=5562

Som jeg kan se det, har det noget med din firewall på din router at gøre. I en anden tråd snakker de om det kunne være yousee som opdatere noget i deres router.

Jeg har lavet en søgning på fejlkoden, den har fundet alle indlæg med den fejlkode.
search.php?st=0&sk=t&sd=d&sr=posts&keywords=80029564&start=15
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Re: Kan kun installere 14 procent

Indlægaf gulegunner » ons 14 nov 2012 11:45

Tak for velkomst Allanb :-)
Jeg snakket med yousee i går aftes efter en tur rundt i Google. Der slog jeg godt nok noget fireware fra, men om det var der sammen sted som dit link snakker om vil jeg se efter når jeg kommer hjem i aften.
gulegunner
Niveau 0
 
Indlæg: 11


Re: Kan kun installere 14 procent

Indlægaf Hades » ons 14 nov 2012 12:06

Du skal bare bede YouSee om at opdatere din software på din router
Billede

Hades: [angered] Did you forget who you're talking to? I am the Lord of the Dead!
Auron: Heh. No wonder no one wants to die.
~ Kingdom Hearts 2
Hades
Niveau 6
 
Indlæg: 1420
By: Vordingborg


Re: Kan kun installere 14 procent

Indlægaf gulegunner » ons 14 nov 2012 17:32

har nu snakket med yousee i en ½ time, og de siger der er ikke nogen opdatering til min ruter ( hellere ikke beta ).
Jeg har også prøver at slå Firewall Features fra, men der hjælper hellere ikke.

Hjælp :-(
gulegunner
Niveau 0
 
Indlæg: 11


Re: Kan kun installere 14 procent

Indlægaf Erroneus » ons 14 nov 2012 18:51

Hvis du læser viewtopic.php?f=4&t=14885&hilit=80029564&start=15 så ser der ikke ud til at være nogle stabil løsning. Yousee leverer desværre et dårligt produkt med en ustabil router.
Hvis du har Netgear CG3000 router, så er det sandsynligvis derfor. Evt. kontakt dem og sig din router model ikke virker med PlayStation Network og du gerne vil have en anden model, de kører vist også med en 3200 model, hvor problemet ikke skulle være.

Du er ikke den eneste som har problemet, der er bl.a. også en tråd på Yousee forum: http://forum.yousee.dk/showthread.php?2 ... -PC-og-PS3
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Kan kun installere 14 procent

Indlægaf Chaui » ons 14 nov 2012 19:52

Jeg skiftede internet udbyder pga. problemet. Så det er nok den bedste løsning, tror ikke der findes andre helt stabile løsninger.
Chaui
Niveau 5
 
Indlæg: 1057


Re: Kan kun installere 14 procent

Indlægaf gulegunner » tors 15 nov 2012 21:15

Hmm, har fået et installeret og nu kan jeg ikke igen.
Det her spiller bare ikke :-(
gulegunner
Niveau 0
 
Indlæg: 11


Re: Kan kun installere 14 procent

Indlægaf morfar » tors 15 nov 2012 21:42

Så gør som folk beskriver.

Hvis yousee ikke kan hjælpe dig, må du anskaffe dig en anden udbyder eller en ældre router.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Kan kun installere 14 procent

Indlægaf Brigane » tors 15 nov 2012 21:58

Jeg har oplevet samme problem med min CG3000 router, men har ikke set problemet det sidste stykke tid. Min umiddelbart bedste løsning var at downloade spillet igen, og igen indtil det virkede, og det lykkedes efter 1-2 download forsøg.
Billede
Brigane
Niveau 1
 
Indlæg: 68
By: Ballerup


Re: Kan kun installere 14 procent

Indlægaf morfar » tors 15 nov 2012 22:08

Jeg måtte forsøge 7 gange med RE5 før det lykkedes.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Kan kun installere 14 procent

Indlægaf gulegunner » fre 16 nov 2012 06:39

Tænk på om det kan skyldes jeg køre med NAT 2? Jeg har en gang før haft problemer med min NAT, mener jeg kørte NAT 3 den gang.
gulegunner
Niveau 0
 
Indlæg: 11


Re: Kan kun installere 14 procent

Indlægaf Erroneus » fre 16 nov 2012 11:58

Nej det har ikke noget at sige. Nat 2 er i øvrigt ganske almindeligt når man har en router på sit netværk og det bliver ikke bedre, man kan ikke få NAT1 på et netværk med en router og NAT 1 er heller ikke krævet for at spil, download osv. virker.

Er man nede på NAT3, så har man et problem med sin router, hvilket kan påvirke online spil, en ikke downloads.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Kan kun installere 14 procent

Indlægaf gulegunner » fre 16 nov 2012 20:46

Så fik jeg prøvet at skifte til mit gammel router, det hjalp på den måde at jeg fik downloadet og installeret hele demoen. Men blev smidt af nettet hele tiden, snakket så med yousee. Fik det svar, at det er derfor jeg fik et nyt model og det nye lever op til de krav det skal. Så det må være playstation jeg skal have til at hjælpe :-( Så er ikke kommet en skid videre, øv. Er ved at være godt træt af yousee :-(
gulegunner
Niveau 0
 
Indlæg: 11


Næste

Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster