Forum

FUSE Demo

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

Skal du have FUSE når det kommer?

Afstemning sluttede man 08 jul 2013 19:22

Ja helt klart
0
Ingen stemmer
Måske er ikke sikker endnu
5
63%
Springer over, demoen sagde mig intet
3
38%
 
Afgivne stemmer : 8

FUSE Demo

Indlægaf Sevuz » tors 09 maj 2013 19:22

Har fået spillet FUSE demoen.
Har intet i mod et godt action spil og det bliver kun bedre hvis man kan gøre det med venner i co-op :)

MEN... synes styring er sløv (mener om uncharted), men håber det er noget de fikser. Ud over det... ja så var der bare ikke rigtig noget at råbe hurra for. Spillet bliver sikkert okay, men efter demoen, så er jeg bare ikke sikker på det bliver et "MUST BUY" :?

Men hvad synes i?
Steam tag: Sevuz

Billede
Sevuz
Niveau 3
 
Indlæg: 229


Re: FUSE Demo

Indlægaf Erroneus » fre 10 maj 2013 16:29

Så fik jeg spillet det, syntes faktisk det er udmærket, bedre end jeg havde regnet med. Jeg tror godt det kan blive sjovt, men det skriger heller ikke must-buy her og med så meget andet på bordet pt., så bliver det nok et sommer spil.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: FUSE Demo

Indlægaf Morten Rask » fre 10 maj 2013 16:40

Erroneus skrev:Så fik jeg spillet det, syntes faktisk det er udmærket, bedre end jeg havde regnet med. Jeg tror godt det kan blive sjovt, men det skriger heller ikke must-buy her og med så meget andet på bordet pt., så bliver det nok et sommer spil.


Fik lige invaderet dit spil. ;-)

Jeg synes egentlig også at det var udemærket. Ud fra det jeg havde læst og hørt omkring spillet, så troede jeg at det ville falde under kategorien som typisk third-person shooter, men det formål alligevel at skille sig ud fra mængden med interessante våben og det samarbejde det foregår mellem karakterne.

Det bliver interessant at se hvordan det fulde spil bliver, demoen afslører ikke så forfærdeligt meget.
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: FUSE Demo

Indlægaf Erroneus » fre 10 maj 2013 16:43

Yeah det bemærkede jeg godt, måtte jo genoplive dig et par gange ;) :P

Det er helt sikkert våbene og samarbejdet som gør det her spil interessant, måske også lidt humoren i en ellers alvorlige historie, men det var svært at lure ud fra demoen, dog plejer Insomniac at være god til det.

Jeg syntes måske man blev kastet lidt for meget ud i det, så hvis man ikke lige har lidt tålmodighed, kan man godt blive lidt skuffet over demoen.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: FUSE Demo

Indlægaf HrDanish » fre 10 maj 2013 19:41

Virker som et potentielt køb bygget på demoen, dog langt fra dag 1 køb.
HrDanish
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: FUSE Demo

Indlægaf Allanb » lør 11 maj 2013 06:29

Fandt det ganske underholdende, men det bliver nok først samlet op når det bliver sat ned.
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Re: FUSE Demo

Indlægaf Sevuz » fre 17 maj 2013 12:00

Ja spillet er nok bedre med co-op, det tror jeg gerne på. Men synes ikke efter demoen, at jeg have lyst til at pre-order det på stedet.

Vil vente på reviews og få et bedre indblik i spillet.
Steam tag: Sevuz

Billede
Sevuz
Niveau 3
 
Indlæg: 229



Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 34 gæster