Forum

puzzle quest galactrix

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

puzzle quest galactrix

Indlægaf Erroneus » tors 11 jun 2009 17:10

Så er puzzle quest galactrix ude på EU PSN store... men til en pris på 200 kr, hvilket jo er LATTERLIGT. Den koster 20$ på US PSN store som svarer til 106 kr og 20€ i resten af eu, samt 20£ i UK, hvilket er UNDER 150 kr, men her i Danmark skal vi betale 200 kr.

Jeg har forståelse (sådan da) for at det koster lidt ekstra i Danmark, men det her er simpelthen for meget.

Tror bare jeg snupper den fra US PSN store så, det andet er sq for groft.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Indlægaf qwarkqwark » tors 11 jun 2009 18:48

Er det ikke mere en blog eller en nyhed.?

Men er det godt?
Billede
qwarkqwark
Niveau 3
 
Indlæg: 242


Indlægaf Rytteren » tors 11 jun 2009 19:20

det første puzzle quest var fedt, det blvier dog meeeeeget ensformigt mod slutningen. det samme gælder galactrix, som har en dårligere historie og spiloplevelse (min mening). galactrix har dog trofæer, så man kan holde det lidt ensformige gameplay ud.

køb den fra us storen, da spillet slet ikke er 200kr vær
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Erroneus » man 15 jun 2009 00:21

Er hermed gjort, har power gamet det siden i går, så det er kun blevet til 4 timers søvn i nat, men oki der var også Le Mans man kunne se samtidigt med :P

Super spil, meget afhængigt og så er der også en lille held faktor med i det, hvilket er fint, så det ikke kræver man er ultra strategi geni for at kunne spille det :=)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Indlægaf FunteXDK » man 15 jun 2009 00:30

Købte det også på US psn til kæresten da hun var helt vildt med PQ: Rise of the warlords og bejeweled 2... hun har spillet det konstant denne weekend og det at der er trofæer med gør det en lille smule sjovere hvilket også nævnes længere oppe... kan kun anbefales :)
FunteXDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1263



Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 26 gæster