Forum

Rocket League

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

Re: Rocket League

Indlægaf runni1399 » søn 12 jul 2015 17:52

Jeg synes Ball-Cam er mere behageligt at spille med og giver samtidigt et bedre overblik. Jeg er dog enig i at det andet cam nok i visse situationer er mere oplagt.
runni1399
Niveau 4
 
Indlæg: 329
By: Aalborg


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » søn 12 jul 2015 18:16

Jeg startede faktisk også med at køre rundt med ball-cam som standard, men efter en god portion kampe og en masse skud, hvor jeg ikke ramte bolden ordentligt, så fjernede jeg det igen, så nu toggler jeg mellem de to løsninger.

Ball-Cam, når jeg skal have overblik.
Normal-Cam, når jeg skal lande mit skud.

Det skal lige siges, at Normal-Cam på ingen måde er en garanti for, at jeg rammer bolden rigtigt! :mrgreen:
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf runni1399 » søn 12 jul 2015 18:33

Da Senzai skrev:Jeg startede faktisk også med at køre rundt med ball-cam som standard, men efter en god portion kampe og en masse skud, hvor jeg ikke ramte bolden ordentligt, så fjernede jeg det igen, så nu toggler jeg mellem de to løsninger.

Ball-Cam, når jeg skal have overblik.
Normal-Cam, når jeg skal lande mit skud.

Det skal lige siges, at Normal-Cam på ingen måde er en garanti for, at jeg rammer bolden rigtigt! :mrgreen:


Vil også give standard cam flere muligheder og se hvor det bærer hen! :lol:
runni1399
Niveau 4
 
Indlæg: 329
By: Aalborg


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » søn 12 jul 2015 22:06

Sidder på min PS4 og ser denne her stream fra den Amerikanske ESL turnering.

http://www.twitch.tv/camgears

De er fandeme gode!

Edit: Okay, de er jo ikke bare gode. Det er decideret hjernedødt!
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Vreki » søn 12 jul 2015 22:41

morfar skrev:Spiller i med ball cam eller normalt cam?


Det er ikke altid jeg er bevist om det, jeg kan faktisk spille begge to uden at tænke over det.
Men når jeg sådan tænker over det så vælger jeg normalt cam, jeg syntes ball cam giver en forkert opfattelse af vinklerne.

Derfor forsøger jeg også at orientere mig ved hjælp af pilen, men hvis man mister overblikket eller er i nærkamp tæt på bolden så giver det fin mening at skifte til ball cam.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » søn 12 jul 2015 23:14

Nu sidder jeg lige og ser streaming og de er fucking nuts!

Interessant er det dog, at ham vi følger, han er ALL BALL CAM, ALL THE TIME!. Dog lige på nær de få øjeblikke, hvor han "dribbler" med bolden.

Det er selvfølgelig også smart nok, at man kan se, hvor bolden og de andre spillere er :P.

Jeg har bare svært ved at ramme ordentligt med Ball-Cam. Det er også interessant, at han har zoomet kameraet en smule ud så bilen fylder mindre.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf CaptainKicker » man 13 jul 2015 04:21

Jeg har som udgangspunkt kun brugt Ball Cam... Ellers mister jeg hurtigt overblikket fandt jeg ud af i min første kamp.
Billede
CaptainKicker
Niveau 3
 
Indlæg: 213


Re: Rocket League

Indlægaf morfar » man 13 jul 2015 08:07

Har lige været stats igennem. Hvor ser man hvor langt man har kørt? Jeg må være blind.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Rocket League

Indlægaf BizzyVaping » man 13 jul 2015 08:19

Er det bare mig eller er folk online utroligt dårlige?

Jeg har siddet og spillet co-op splitscreen med min bror her i weekenden. Vi nåede vel i nærheden af de 40 kampe alt i alt vil jeg tro og tabte kun en 2-3 stykker. (De fleste kampe blev vundet med en vanvittig mængde mål)

Selv bots på rookie sværhedsgraden gav mere modstand end størstedelen af de hold vi stødte på online.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Rocket League

Indlægaf morfar » man 13 jul 2015 08:27

BizzyVaping skrev:Er det bare mig eller er folk online utroligt dårlige?

Jeg har siddet og spillet co-op splitscreen med min bror her i weekenden. Vi nåede vel i nærheden af de 40 kampe alt i alt vil jeg tro og tabte kun en 2-3 stykker. (De fleste kampe blev vundet med en vanvittig mængde mål)

Selv bots på rookie sværhedsgraden gav mere modstand end størstedelen af de hold vi stødte på online.


I må være meget gode.

Spillede med abildtrup igår. Vi vandt og tabte ca lige meget. Der blev aldrig scoret mere end 4-5 mål i hver kamp.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Rocket League

Indlægaf Abildtrup » man 13 jul 2015 08:43

morfar skrev:Har lige været stats igennem. Hvor ser man hvor langt man har kørt? Jeg må være blind.


Gå ind under valg af dæk. Der står det udfor hvert dæk.
Abildtrup
Niveau 6
 
Indlæg: 1372
By: Odense (helst London)


Re: Rocket League

Indlægaf BizzyVaping » man 13 jul 2015 08:44

morfar skrev:
BizzyVaping skrev:Er det bare mig eller er folk online utroligt dårlige?

Jeg har siddet og spillet co-op splitscreen med min bror her i weekenden. Vi nåede vel i nærheden af de 40 kampe alt i alt vil jeg tro og tabte kun en 2-3 stykker. (De fleste kampe blev vundet med en vanvittig mængde mål)

Selv bots på rookie sværhedsgraden gav mere modstand end størstedelen af de hold vi stødte på online.


I må være meget gode.

Spillede med abildtrup igår. Vi vandt og tabte ca lige meget. Der blev aldrig scoret mere end 4-5 mål i hver kamp.


Vi fik vandt de fleste kampe med 8-10 mål. (Min bror har vidst spillet det gamle spil en del og havde ret godt styr på det fra start)

Jeg synes bare alle vi stødte på nærmest konstant tonsede rundt med turboen i bund, gik hele holdet efter bolden istedetfor at placere sig så de kunne spilles fri, og flere gange oplevede jeg faktisk at de kørte ind og blokerede skud fra deres hold kammerater som var på vej i vores mål. Folk virkede som om de bare vil ramme bolden for enhver pris, selv hvis det ind imellem faktisk saboterede deres eget hold.

Der var et par undtagelser og vi tabte som sagt også 2-3 kampe, men generelt set synes jeg bots gav mere modstand end de fleste online.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » man 13 jul 2015 11:19

Serverne har kun været oppe i tre dage og spillet er gratis, så der er tonsvis af noobs online. Derudover har I prøvet det før og I kan tale sammen :)

Hvis du vil have modstand er du nødt til at spille Ranked. Der matchmaker den efter skill-rating. Det gør den ikke i player :P
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Dummiz » man 13 jul 2015 11:28

Jeg spillede online igår med et par stykker jeg har spillet med før. Jeg stod på mål og vi vandt kampen. Det resulterede så i at vores modstanders hold begyndte at svine mig til på det groveste (kun mig) og det blev de ved med at gøre til vi fandt andre at spille med. Ja vi vandt over dem men der fra og så blive verbal på chatten.
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » man 13 jul 2015 11:33

Det jeg synes jeg ikke er den rigtige Rocket League ånd.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


ForegåendeNæste

Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 51 gæster