Forum

Rocket League

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » fre 21 aug 2015 00:31

Jeg er nødt til at poste det her mål fra aftenens spil. Det er ret godt! :mrgreen:

Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » tirs 25 aug 2015 11:37

Mine holdkammerater var ikke helt tilfredse med min måde at holde målet på igår.

Så har lige gemt to kampe, så de kan se, hvor fedt det er at holde sidelæns, mens man goal-keeper. Hvis det ikke er en bedre måde at forsvare på, så er det ihvertfald en mere spændende måde! :D

Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » lør 29 aug 2015 01:59

Jeg synes selv, at mit save ved 0:30 var godt! :D

Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Rytteren » lør 29 aug 2015 10:10

Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » lør 29 aug 2015 12:49

Nu vil jeg ikke sige over-editted... men Øh!

Haha, tilgengæld er det fedt, hvor han namedropper og overhaler Mike, Fysho og Gibbs - det er god humor.

Og plus 1 for JCVD! xD
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » fre 04 sep 2015 06:28

Det her er nok bedste SAVE indtil videre! :D

Det er ikke så smooth, at jeg er bare er like "SE MIG! SE MIG! SE MIG! SE MIG!" - men det var fandme også en god redning! :D

Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Rasbred » tirs 08 sep 2015 23:49

lige en Honest Trailer for FIFA 2042(Rocket League) :mrgreen:



Ret sjov synes jeg :D :D :D
Billede
Rasbred
Niveau 3
 
Indlæg: 203


Re: Rocket League

Indlægaf Mallestar » fre 02 okt 2015 22:51

Hvordan går det med far, far away trofæet? Får folk stadig det ved 50-80 km, eller skal man op på 500 km nu?
Billede
Mallestar
Niveau 2
 
Indlæg: 114


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » tirs 13 okt 2015 21:58

Jeg har kun lige opdaget, at der bliver afholdt en offline Rocket League Turnering i Valby på Lørdag.

(http://geekcore.dk/rocket-league-2v2-tournament/)

Er her nogen herinde, der har hørt om det eller kender til det? Eventuelt deltager? Der er kun meget begrænset info om eventet. Lidt kedeligt, at det ikke er 3v3, men sådan er det - fedt, at de holder noget! :D

Umiddelbart, så ifølge deres Facebook-side er der kun 13 personer, der allerede har sagt, at de deltager. Det kombineret med, at der har været minus reklame for arrangementet og det at info omkring, hvordan det foregår er meget sparsomt gør, at jeg tænker, at det er et lille event, hvor niveauet måske ikke er så højt.

Min første tanke er selvfølgelig derfor; E Z MONEY! - jeg kan dog tage fejl :P.

Vi har en spiller i Just-Frame Danes, der er platin/ligger top 100 i verden, så jeg tænker, at vi måske har en chance for at kunne vinde - Især, hvis vi er de eneste, der møder op og som tager det seriøst :P.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Erroneus » tirs 13 okt 2015 23:06

E Z Money er det ikke, se præmierne: http://battlefy.com/geekcore/geekcore-r ... c903b/info

120 kr for en lørdags billet.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » ons 14 okt 2015 06:46

Det tyder lidt på, at det bare er sådan et "for sjovt side-event".

Så vidt, jeg kunne forstå, så foregår det også på pc, så; hvad med controllere, hvilke bliver der brugt eller skal man selv have med? Spiller man bedst af 1 eller bedst af 5? Må man ændre kamera-settings, jeg kender ingen, der spiller med default settings og sidst, er der låst op for alle bilerne eller har man kun de 3-4, man starter med?

Jeg ender nok med at springe over - jeg synes bare, at det er sjovt, at der bliver holdt noget herhjemme i et spil, jeg rent faktisk spiller! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Rasmusjt » ons 14 okt 2015 17:05

Mallestar skrev:Hvordan går det med far, far away trofæet? Får folk stadig det ved 50-80 km, eller skal man op på 500 km nu?


Jeg havde kørt omkring de 70 km, på det samme hjul, og 84 km alle hjul lagt sammen, da jeg fik det.
Rasmusjt
Niveau 0
 
Indlæg: 3
By: Brøndby


Re: Rocket League

Indlægaf Mallestar » fre 16 okt 2015 05:56

Rasmusjt skrev:
Mallestar skrev:Hvordan går det med far, far away trofæet? Får folk stadig det ved 50-80 km, eller skal man op på 500 km nu?


Jeg havde kørt omkring de 70 km, på det samme hjul, og 84 km alle hjul lagt sammen, da jeg fik det.


Jeg fik trofæet igår. 93 km på de samme hjul, og ca 98 km samlet. Hvilket også gav mit første platin! :)
Billede
Mallestar
Niveau 2
 
Indlæg: 114


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » lør 17 okt 2015 15:56

Min lillebror skrev til mig igår om vi ikke skulle tage ind og kigge til GeekCore, så jeg endte med at tage til Rocket League Turnering alligevel.

Min lillebror spiller ikke Rocket League, så vi havde ingen forventninger om at vinde. I skal dog ikke snydes for en turneringsrapport alligevel :P.

Jeg vil gerne starte med at sige, at jeg synes at selve GeekCore er rigtigt fedt event, hvis man er til at klæde sig ud, spille videospil, synge Karaoke og hygge sig med ligesindede.

Selve Rocket League turneringen kørte virkeligt dårligt og er klart en af de dårligere arrangeret offline-turneringer, jeg har deltaget i.

Start-tidspunktet var annonceret til 12.00, men det var først klokken 12.00 at de begyndte at downloade og installere Rocket League på PC, så turnering gik først igang 13.15.

Jeg nåede enkelte demo-spil inden og jeg kunne allerede godt mærke, at det her aldrig ville komme til at gå godt. Det virkede som om, at der var meget input-delay, men det er nok mest fordi, at vi jeg spillede på en Xbox Controller, på PC, en anden skærm en, hvad jeg er vandt til og, at der ikke var låst op for den bil, jeg plejer at køre i.

Der var mødt 9-11 hold op. Vi blev delt op i 2 puljer, hvor alle skulle spille en gang mod alle, med de bedste 2 i hver pulje, der skulle gå videre.

Kampene var bedst af 1, hvilket er fucking dumt.

Nå, Første spil skal til at starte. Der mangler kontrollere, så der går lige 10 minutter mere med at finde sådan en.

Da vi starter finder jeg ud af, at jeg sidder på en maskine, der har 933 i ping. Det går ikke, så vi er nødt til at finde en anden maskine. Min lillebrors kontroller virker ikke, så vi skal lige ind og låne en ny. Allerede der spørger jeg min lillebror om vi ikke bare skal ragequitte og tage hjem. Min lillebror mener dog, at når vi nu har ventet i halvanden time, at vi burde blive, så det gjorde vi. Langt om længe kommer vi igang og vi vinder første kamp 8-1 or so over to flinke gutter, der er nye til spillet.

I anden kamp møder vi nogen, der har prøvet det før. Min lillebror er som sagt helt ny, så jeg spiller sådan set 1v2. Spillet lagger en del under hele kampen. Det er en lang og hård kamp og der er ca. 30 sekunder - 1 minut tilbage. Bolden bliver skudt op foran deres mål, jeg flyver efter bolden, som jeg rammer og lige inden, at jeg og bolden ryger ind i deres mål, så lagger det helt vildt, så jeg og bolden bliver flyttet et godt stykke til venstre. Bolden rammer derfor deres mur istedet og triller hele vejen ned i vores mål - mens, at vi ikke kan gøre noget på grund af major-lag. Kampen ender derfor 0-1. Vores modstandere bliver noteret for sejren, mens vi får et loss.

I tredie spil. Bliver jeg bedt om at bytte min kontroller med en anden spiller, da ham vi spiller imod kun kan finde ud af at spille på Xbox kontroller. De havde hørt, at jeg normalt kun spiller på PS4.

Jeg spørger så om det er en PS4 eller PS3 kontroller, men ham den anden står så og siger "PS3 eller PS4, Big Deal!" - der står så 3 mennesker og kigger på mig med forventning om, at jeg bytter kontroller, så jeg bøjer mig og afleverer.

Det er så en PS3 kontroller - og den er pisseringe. Triggerne ER anderledes end på PS4 og Xbox, så mine fingre bliver ved med at glide af. Derudover, så havde højre pind det med at sætte sig fast,, så når jeg drejede kammeraet, så vendte det ikke selv automatisk tilbage. Der indrømmer jeg gerne ,at jeg føler mig snydt.

Dem, vi spillede imod var faktisk rigtigt gode, så hele spillet foregik i luften. Der kunne min lillebror ikke være med, så igen var det 1v2. Jeg var nødt til at flyve hele tiden, da han ikke kunne, så jeg stod tit dårligt og vi tabte. Vi havde nok tabt selvom, jeg ikke var blevet snydt til at spille med en defekt kontroller. De var faktisk ret gode, vores modstandere.

I vores allersidste kamp var der heldigvis kun lidt lag, og der tabte vi fair and square.

Generelt en sløj oplevelse. Jeg havde en forventning om vi ville tabe fordi, at min lillebror ikke spiller spillet og så havde jeg ikke været en dårlig taber - men når vi taber på grund af lag (hvor bolden laggede hele vejen ned i mit mål og afgjorde spillet) og vi spiller med ringe kontrollere og turneringsstart er en halvanden time senere end aftalt og at det er bedst af 1, mens alle lagger (ikke kun os!), ja så!

Samtidigt som, jeg selv skrev tidligere i tråden, så har deres været minus info om, hvordan tingene foregik inden vi startede.

Det var ringe. Jeg føler ikke rigtigt, at det var 240 kroner well-spent :P

Geekcore er fedt - Deres Rocket League Turnering var ikke.

Edit: Rettet flere stavefejl osv.

Endnu mere edit: Det største problem var, at deres Net ikke kunne trække turneringen og så, at det var bedst af 1.
Senest rettet af Da Senzai søn 18 okt 2015 23:10, rettet i alt 4 gange.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Maethiel » lør 17 okt 2015 22:33

Det er enormt amatøragtigt at "arrangørerne" er så vanvittigt dårligt forberedt.....................

Hvor mega svært kan det være at planlægge controllere som virker og maskiner der kan trække spillet... omg...
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 924

Brugeravatar

ForegåendeNæste

Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster