Forum

Rocket League

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

Re: Rocket League

Indlægaf BizzyVaping » man 13 jul 2015 11:39

Da Senzai skrev:Serverne har kun været oppe i tre dage og spillet er gratis, så der er tonsvis af noobs online. Derudover har I prøvet det før og I kan tale sammen :)

Hvis du vil have modstand er du nødt til at spille Ranked. Der matchmaker den efter skill-rating. Det gør den ikke i player :P


Ok troede da den matchede folk uanset hvad man tog :)

Da vi nåede Semi-pro begyndte alle vi kom imod da også at have semi pro rank. (Er der anden rank end det?)
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Rocket League

Indlægaf BizzyVaping » man 13 jul 2015 11:50

Dummiz skrev:Jeg spillede online igår med et par stykker jeg har spillet med før. Jeg stod på mål og vi vandt kampen. Det resulterede så i at vores modstanders hold begyndte at svine mig til på det groveste (kun mig) og det blev de ved med at gøre til vi fandt andre at spille med. Ja vi vandt over dem men der fra og så blive verbal på chatten.


Det er da også den rigtige måde at gøre det på :) (altså have en målmand)

Vi spillede mest dual/2vs2, da vi blev lidt trætte af at have tilfældige folk på vores hold, men selvom vi kun var 2 var der næsten altid en der blev tilbage.

Det virker faktisk også super godt at have en der holder sig omkring midterlinien imens den anden kører frem. Resultere tit i oplagte målchancer hvor bolden ryger ind over til et åbent skud på mål så man kan kører uforstyrret frem og score, imens ens holdkammerat + begge modstandere roder rundt ude ved banderne/hjørnerne
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Rocket League

Indlægaf Dummiz » man 13 jul 2015 11:58

Jeg har oplevet at når jeg spiller 3vs3 så har vi aftes flere chancer på mål når vi har en på mål (mig) det er som om det ikke er kaotisk når alle 3 fyre rundt på banen efter bolden.
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Rocket League

Indlægaf Vreki » man 13 jul 2015 12:40

Dummiz skrev:Jeg spillede online igår med et par stykker jeg har spillet med før. Jeg stod på mål og vi vandt kampen. Det resulterede så i at vores modstanders hold begyndte at svine mig til på det groveste (kun mig) og det blev de ved med at gøre til vi fandt andre at spille med. Ja vi vandt over dem men der fra og så blive verbal på chatten.


Tjah, det er jo den slags episoder man hiver frem når folk spørger hvorfor der aldrig er nogen der spiller med mikrofon.
Der skal ikke så mange tumper til før man syntes det er nemmere bare at mute voip permanent. :(

BizzyVaping skrev:Jeg synes bare alle vi stødte på nærmest konstant tonsede rundt med turboen i bund, gik hele holdet efter bolden istedetfor at placere sig så de kunne spilles fri, og flere gange oplevede jeg faktisk at de kørte ind og blokerede skud fra deres hold kammerater som var på vej i vores mål. Folk virkede som om de bare vil ramme bolden for enhver pris, selv hvis det ind imellem faktisk saboterede deres eget hold.


Som i så mange andre spil så er der jo meget tunnel-vision, man kan jo ikke se ud af øjenkrogen at en kammerat også er på vej mod bolden. Så jeg forstår godt at der bliver nogle problemer hvis man ikke er de meste koordinerede.
Det her kunne være fedt med Morpheus headsettet, så var der totalt overblik.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Rocket League

Indlægaf x8BiTw0LFx » tirs 14 jul 2015 00:03

Tjek lige ham her!

"There's an organization, that's activated during a catastrophic emergency, a safety switch on all odds fails - I'm part of that organization."
Billede
x8BiTw0LFx
Niveau 2
 
Indlæg: 102

Brugeravatar

Re: Rocket League

Indlægaf Dummiz » tirs 14 jul 2015 01:48

Jeg vil gerne sige stort tak til JB og Shin for i aften det var fandme hyggeligt ;) og med 100% win i ca. 20 kampe så brokker jeg mig ikke :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » tirs 14 jul 2015 03:34

Dummiz skrev:Jeg vil gerne sige stort tak til JB og Shin for i aften det var fandme hyggeligt ;) og med 100% win i ca. 20 kampe så brokker jeg mig ikke :)


Ja, selv tak! Det var monsterfedt! Jeg tilskriver lidt vores sejre, at du stod på mål, mens JB solo´ede modstanderne oppe i angrebet! :D

Jeg fik dog et mål, jeg er lidt stolt af! :mrgreen:

Nøj, det er sjovt, det her spil! :D

Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf BizzyVaping » tirs 14 jul 2015 06:50

Blæret mål Senzai :)
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » tirs 14 jul 2015 23:52

BizzyVaping skrev:
Da vi nåede Semi-pro begyndte alle vi kom imod da også at have semi pro rank. (Er der anden rank end det?)


Pt. matcher den så vidt muligt efter Rank, men rank er ikke det samme som Skill-Rating. Rank er bare, hvor meget du har spillet spillet, mens skill-rating er, hvor god du er :).

BizzyVaping skrev:Blæret mål Senzai :)


Tak skal du have! :D

Det her spil er lige mig! :D

Her er en anden god en fra Dummiz´s og Mit spil idag - Jeg synes, at den er endnu bedre! :mrgreen:

Senest rettet af Da Senzai tirs 14 jul 2015 23:58, rettet i alt 1 gang.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Dummiz » tirs 14 jul 2015 23:56

Da Senzai skrev:
BizzyVaping skrev:Blæret mål Senzai :)


Tak skal du have! :D

Det her spil er lige mig! :D

Her er en anden god en fra Dummiz´s og Mit spil idag - Jeg synes, at den er endnu bedre! :mrgreen:



Total wallhack :D ej blæret mål :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » tors 16 jul 2015 01:48

Vi var fire mand i party her til aften og så blev jeg jo tvunget til at prøve 4 v 4. Det er ren Kaos og umuligt at planlægge noget! jeg foretrækker helt klart 3v3.

Dummiz så dog ikke ud til at have nogen problemer med overblikket, så han var både mål-mand og topscorer! :mrgreen:

Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf laursenchamp » tors 16 jul 2015 12:23

Da Senzai skrev:Vi var fire mand i party her til aften og så blev jeg jo tvunget til at prøve 4 v 4. Det er ren Kaos og umuligt at planlægge noget! jeg foretrækker helt klart 3v3.

Dummiz så dog ikke ud til at have nogen problemer med overblikket, så han var både mål-mand og topscorer! :mrgreen:



Foretrækker også 3v3, men synes dog godt 4v4 kan være ganske morsomt og behøver ikke nødvendigvis være ren kaos. Det er det nok når man spiller mod randoms, men vi har spillet en del 4v4 i private matches (8 i party) og det har været ret underholdende og ikke nær så kaotisk!
laursenchamp
Niveau 0
 
Indlæg: 9


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » tors 16 jul 2015 20:35

Haha, Ja! Vi hyggede os skam også, jeg synes bare, at jeg konstant blev banket ind i fra alle sider! :mrgreen:

Men altså, vi er stadig på begynder-niveau.

Ikke en dag uden et nyt Rocket League-mål! Jeg tror aldrig, at jeg har brugt share-knappen så meget som siden, jeg er begyndt at spille Rocket League! :D

Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf laursenchamp » fre 17 jul 2015 14:11

Da Senzai skrev:Haha, Ja! Vi hyggede os skam også, jeg synes bare, at jeg konstant blev banket ind i fra alle sider! :mrgreen:

Men altså, vi er stadig på begynder-niveau.

Ikke en dag uden et nyt Rocket League-mål! Jeg tror aldrig, at jeg har brugt share-knappen så meget som siden, jeg er begyndt at spille Rocket League! :D



Hvis I er friske på at spille lidt så spiller jeg Rocket League konstant her for tiden :d

Tilføj endelig laursenchamp :)
laursenchamp
Niveau 0
 
Indlæg: 9


Re: Rocket League

Indlægaf Jb » fre 17 jul 2015 15:47

Hurtigste måde at få kampe klaret er 1v1 ranked [SMILING FACE WITH SMILING EYES] jeg vandt 5 kampe på 10 min. Igår da de alle rage quitedde haha
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


ForegåendeNæste

Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 43 gæster