Forum

Rocket League

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » fre 17 jul 2015 18:45

laursenchamp skrev:
Da Senzai skrev:Haha, Ja! Vi hyggede os skam også, jeg synes bare, at jeg konstant blev banket ind i fra alle sider! :mrgreen:

Men altså, vi er stadig på begynder-niveau.


Hvis I er friske på at spille lidt så spiller jeg Rocket League konstant her for tiden :d

Tilføj endelig laursenchamp :)


Tak! :mrgreen: - Men jeg er ikke sikker på, at hverken mit temperament eller mine evner rækker til at spille med Hardcore VoD clan-dudes.

Du er selvfølgelig velkommen til at spille med os, hvor niveauet er casual.

Her er et mål mere;

Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Vreki » lør 18 jul 2015 11:38

Nå, nu fandt jeg så et minus ved det ellers næsten perfekte spil: Mit savegame fylder 105 Mb, så nu har jeg ikke mere plads til cloud saves :(
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Rocket League

Indlægaf Sbergy » lør 18 jul 2015 11:55

Jeg er fuldstændig blevet grebet af spillet, genialt!
Sbergy
Niveau 2
 
Indlæg: 123
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Cena » lør 18 jul 2015 20:55

Har spillet en lille time efterhånden og hold kæft hvor er det underholdende mand :D Er ikke skide god, men kan forestille mig man kan få nogle episke kampe i det her :D
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » søn 19 jul 2015 01:21

Kæmpe tak for spillet til både Cena og Slux! Nøj, det var sjovt! :D

Rocket League er det bedste, der nogensinde er sket min PS4! :mrgreen:
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Cena » søn 19 jul 2015 01:32

Da Senzai skrev:Kæmpe tak for spillet til både Cena og Slux! Nøj, det var sjovt! :D

Rocket League er det bedste, der nogensinde er sket min PS4! :mrgreen:


Selv tak. Det var skide hyggeligt :D Det skal vi helt sikkert gøre igen!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Rocket League

Indlægaf Maethiel » søn 19 jul 2015 02:51

Er der nogen som mangler en boosting partner? :) Jeg mangler break shot, a minute to win it og barras bravas. Kunne være optimalt hvis i også manglede dem.
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 924

Brugeravatar

Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » søn 19 jul 2015 11:23

Jeg mangler også Break Shot.

Jeg kan se, at 35,4% af alle, der har spillet Rocket League har det trofæ. Så er det egentligt utroligt, at jeg ikke har den endnu, når jeg spillet en 250-300 kampe. Det må være fordi, at jeg kører så pænt og aldrig støder ind i de andre! :lol:

Der er flere, der har Break Shot end, der er folk, der har været inde i Practice Mode! #-o :lol:
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Cena » søn 19 jul 2015 12:01

Jeg mangler den også stadigvæk kan jeg se. Mangler ellers kun 5-6 trofæer nu. Har lige klaret season her til morgen :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Rocket League

Indlægaf Weiglin1 » søn 19 jul 2015 13:23

Er der en som er klar på esl turneringen idag? Kræver ikke de store skills, blot at man er bekendt med styringen osv :) vi er 2 som mangler en enkelt, så giv lyd hvis du har lyst.. Starter kl 14..
Weiglin1
Niveau 0
 
Indlæg: 27
By: Randers


Re: Rocket League

Indlægaf Krede1972 » tirs 21 jul 2015 22:21

Fik spillet lidt med Senzai.
Puha en spændende kamp vi fik spillet. 1-1 i ordinær tid og derefter næsten 4 minutters overtid.
Jeg lavede både et epic save og det afgørende mål i overtiden. Fedt :-)

Jeg gider ikke normalt at spille med headset (og slet ikke hvis ikke det er med nogen jeg kender), men er der nogle af jer der spillet med headset når I spiller Rocket League eller det sådan lidt hip som hap?
Ikke fordi jeg nødvendigvis gider at snakke selvom jeg spiller med nogen jeg kender, men en gang i mellem kunne det måske være meget hyggeligt at høre på noget spas og nogle sjove udbrud :-D
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Rocket League

Indlægaf Jb » tirs 21 jul 2015 22:52

Dummiz, mig og senzai hyggede gevaldigt i party chat den anden dag vi spillede rocket League. Vi endte også i awesomenauts til sidst. Hyggelige fætre de 2 [SMILING FACE WITH OPEN MOUTH AND SMILING EYES]
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Rocket League

Indlægaf laursenchamp » tirs 21 jul 2015 23:55

Jeg spiller normalt i party i hvert fald også selvom vi ikke spiller med eller mod hinanden. Har også haft et par kampe med otte mand i party og så en 4v4 private match med random hold hele tiden - det er også ret underholdende! :D

Sorry jeg ikke fik joinet tidligere i dag, ChillOutMonkey, jeg var i gang med en ranked 1v1 :) Er klar på at spille her de kommende dage!
laursenchamp
Niveau 0
 
Indlæg: 9


Re: Rocket League

Indlægaf Krede1972 » ons 22 jul 2015 01:30

laursenchamp skrev:
Sorry jeg ikke fik joinet tidligere i dag, ChillOutMonkey, jeg var i gang med en ranked 1v1 :) Er klar på at spille her de kommende dage!


No problem.
Jeg er godt klar over at man nogle gange er i gang med noget andet vigtigere eller sjovere når man modtaget invites til diverse spil... Jeg smider heller ikke alt hvad jeg har i hænderne bare fordi jeg får en invite.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Rocket League

Indlægaf Dezalien » ons 22 jul 2015 02:23

Krede1972 skrev:Fik spillet lidt med Senzai.
Puha en spændende kamp vi fik spillet. 1-1 i ordinær tid og derefter næsten 4 minutters overtid.
Jeg lavede både et epic save og det afgørende mål i overtiden. Fedt :-)

Jeg gider ikke normalt at spille med headset (og slet ikke hvis ikke det er med nogen jeg kender), men er der nogle af jer der spillet med headset når I spiller Rocket League eller det sådan lidt hip som hap?
Ikke fordi jeg nødvendigvis gider at snakke selvom jeg spiller med nogen jeg kender, men en gang i mellem kunne det måske være meget hyggeligt at høre på noget spas og nogle sjove udbrud :-D


Har set du har været online et par gange, Krede. Lad os lige joine party næste gang med headset.. jeg er kendt for sjove/mærkelig udbrud i RL :)
"May the Force be with you"
- Obi-Wan Kenobi
Dezalien
Niveau 0
 
Indlæg: 49
By: København


ForegåendeNæste

Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 43 gæster