Forum

så kommer det. verdens bedste spil på psn

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

så kommer det. verdens bedste spil på psn

Indlægaf Rytteren » lør 25 jul 2009 22:21

er selvfølgelig en smag sag. men man skal da være et hul i hovedet hvis ikke man glæder sig til dette spil :lol: :shock: :D <- smilies

Metalocalypse: Dethgame!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

http://www.ps3attitude.com/new/2009/07/ ... r-the-psn/

for mig banker den serie south park, family guy, amarican dad, simpsons og drawn together laaaangt væk.
en super serie, og nu kommer det til psn i form af et spil. lækkert.
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf qwarkqwark » lør 25 jul 2009 22:32

Jeg har aldrig hørt om det, så jeg har vel hul i hovedet..

Forresten, fedt at du ikke har ændret din signatur.. - Bedste PSN spil : Super Sonic Acrobatic Rocket Powered Battle Cars..
Billede
qwarkqwark
Niveau 3
 
Indlæg: 242


Indlægaf JHCREATiON » lør 25 jul 2009 23:05

jeg har også hul i hovedet :D!
JHCREATiON
 
Indlæg: 726


Indlægaf Rytteren » søn 26 jul 2009 01:38

qwarkqwark skrev:Jeg har aldrig hørt om det, så jeg har vel hul i hovedet..

Forresten, fedt at du ikke har ændret din signatur.. - Bedste PSN spil : Super Sonic Acrobatic Rocket Powered Battle Cars..


spillet er jo ikke kommet endnu. ændre det når jeg har prøvet det, kan jo ikke rigtig gøre det før.
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Scoring » søn 26 jul 2009 01:53

Tror altså du har en lidt anderledes smag end de fleste ;)
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf Rytteren » søn 26 jul 2009 02:11

jeps. har fokus på historie og godt gameplay, hvor andre fokusere på online funktioner... og når man så ikke bryder sig om FPS, så halvere man jo næsten spilmarkedet :)
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf jodlekongen » søn 26 jul 2009 02:17

jeg kan nu heller ikke lide fps så du er ikke den eneste rytter :-)
Billede
jodlekongen
Niveau 2
 
Indlæg: 135


Indlægaf Haugboelle » søn 26 jul 2009 07:13

Rytteren skrev:
qwarkqwark skrev:Jeg har aldrig hørt om det, så jeg har vel hul i hovedet..

Forresten, fedt at du ikke har ændret din signatur.. - Bedste PSN spil : Super Sonic Acrobatic Rocket Powered Battle Cars..


spillet er jo ikke kommet endnu. ændre det når jeg har prøvet det, kan jo ikke rigtig gøre det før.


Så er overskriften vel forkert ;)
Haugboelle
Niveau 5
 
Indlæg: 975


Indlægaf Rytteren » søn 26 jul 2009 08:47

Haugboelle skrev:
Rytteren skrev:
qwarkqwark skrev:Jeg har aldrig hørt om det, så jeg har vel hul i hovedet..

Forresten, fedt at du ikke har ændret din signatur.. - Bedste PSN spil : Super Sonic Acrobatic Rocket Powered Battle Cars..


spillet er jo ikke kommet endnu. ændre det når jeg har prøvet det, kan jo ikke rigtig gøre det før.


Så er overskriften vel forkert ;)


det er den sikkert :D . men ville lige kopier halvdelen af de skide us sider på n4g da BF1943 kom. så tænkte jeg lige ville "kopier" deres overskrift (godtnok oversat :shock: ). og da jeg nu mente BF1943 er noget af det værste pis der er på storen, så tænkte jeg at prædikatet"det bedste spil på storen" kan gives til alt.

men igen alt er jo en smagsag.

men lige dethklok har jeg altid kunne lide, siden jeg spillede et af deres numre til ukendelighed i guitar hero 2. og når man høre metal, så faldt serien i min smag. så da jeg læste at der ville komme et spil på storen. så er jeg sikker på det er noget jeg vil bryde mig om :)
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf UnrealPirate » søn 26 jul 2009 09:30

For mig er det Tekken: Dark Resurrection der er det... NÆST bedste. Det bedste spil på PSN og også et af de absolut bedste spil på PS3 er for mig Wipeout HD + Fury updaten. Wipeout er bare så genialt på alle tænkelige måder. Fed grafik, fed lyd og rigtige fede musik tracks. Fede baner og Zone mode er for fedt! Wipeout er som jeg kalder det: Giga geile! ;-)
Billede
UnrealPirate
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: Sønderborg


Indlægaf Chaui » søn 26 jul 2009 12:20

Ved ikke lige med det kommende spil, men musikken er i hvert fald forfærdelig, så tvivler på det bliver noget spil jeg ville have om så det var gratis.

BF1943 derimod, holder hele vejen. Mangler bare lige flere baner fra 1942 i de gamle dage, så bliver det næppe bedre.
Chaui
Niveau 5
 
Indlæg: 1057


Indlægaf Rytteren » søn 26 jul 2009 12:31

Chaui skrev:Ved ikke lige med det kommende spil, men musikken er i hvert fald forfærdelig, så tvivler på det bliver noget spil jeg ville have om så det var gratis.

BF1943 derimod, holder hele vejen. Mangler bare lige flere baner fra 1942 i de gamle dage, så bliver det næppe bedre.


er 100% uenig i overstående
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Brofelde » søn 26 jul 2009 14:05

Så er det jo super at folks smag er så forskellig, right?
Mvh. Flemming Brofelde

Ekstern Blog | God don't want us, The devil fear us. See you in Valhalla!
Billede
Billede
Brofelde
Niveau 5
 
Indlæg: 864


Indlægaf Scoring » søn 26 jul 2009 14:41

Ja, men altså ryttern.. Det lyder som om du er meget til rollespil - eller er det bare mig? Det er sjælent at du går galt i byen med rollespil genren hvis du vil have god historie (og godt gameplay de fleste steder)..

Du var sikkert vild med Oblivion? Men man må desværre finde sig i at FPS er noget af den mest spredte genre inden for spil, og det er der nok en grund til ;)
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf Rytteren » søn 26 jul 2009 14:58

Scoring skrev:Ja, men altså ryttern.. Det lyder som om du er meget til rollespil - eller er det bare mig? Det er sjælent at du går galt i byen med rollespil genren hvis du vil have god historie (og godt gameplay de fleste steder)..

Du var sikkert vild med Oblivion? Men man må desværre finde sig i at FPS er noget af den mest spredte genre inden for spil, og det er der nok en grund til ;)


er ikke sådan vild med rollespil. mere adventure spil (du ved point and clik tiden. puzzle/solution) indiana jones FOA. kings quest, sam and max, day of the tentacles, maniac mansion, full throttle og monkey island. historie.

og grunden til at fps styre market. det skyldes små børn og unge børn. over 70% af dem der spiller fps er mellem 13-18.(læste det godtnok på n4g, som linkede vider til en anden side. om siden så er noget vær, ved jeg ikke. men ellers er det altså folk der ikke kender til kvalitet ;)

men nu skal vi jo ikke alle havde samme smag. syntes bare selv at mange "store" titler bliver ødelagt af vestlig indblanding. Final fantasy, resident evil, metal gear osv. og at mange udvikler fokusere mere på at spillet skal være godt online, også fuck single player og story. så jeg er bare glad for når der kommer noget alternativt. og det må man da sige dette spil bliver :) vil igen anbefalde folk at se serien. sort humor :)
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Næste

Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 39 gæster