Forum

Anbefalinger - "De Bedste PSN Spil"

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

Indlægaf Player_2 » tirs 30 dec 2008 22:30

Jeg må heller sige PAIN og den udvidelser, fordi der er så mange forskellige spil modes, og er generelt meget underholdene, for både 1 eller flere spillere
Player_2
Niveau 5
 
Indlæg: 900

Brugeravatar

Indlægaf Anastacio » tirs 30 dec 2008 22:32

Player_2 skrev:Jeg må heller sige PAIN og den udvidelser, fordi der er så mange forskellige spil modes, og er generelt meget underholdene, for både 1 eller flere spillere

Nu har jeg godt nok haft Pain liggende på min harddisk i mange måneder, men har aldrig haft adgang til nogen andre spilmodes end den practice-bane i starten. Skal den gennemføres før jeg får adgang til de andre funktioner?
Anastacio
Niveau 4
 
Indlæg: 353


Indlægaf FunteXDK » ons 31 dec 2008 13:22

Anastacio skrev:Kan også tilslutte mig Linger in Shadows. Fantastisk præsentation. 25,- kroner.

Wipeout HD, Siren Blood Curse, Tekken 5: Dark Ressurection Online og ikke mindst Lumines Supernova er også titler man bør kigge nærmere på.


- Så fortæl mig dog hvornår Lumines kommer, de sagde det ville komme i slutningen af året og det er jo ligesom nu... det er mit mest ventede spil på PSN - har ventet i 4 måneder lige siden at der kom en press release om at de ville lave en version til psn... glædes mig
FunteXDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1263


Indlægaf Anastacio » ons 31 dec 2008 13:35

FunteXDK skrev:
Anastacio skrev:Kan også tilslutte mig Linger in Shadows. Fantastisk præsentation. 25,- kroner.

Wipeout HD, Siren Blood Curse, Tekken 5: Dark Ressurection Online og ikke mindst Lumines Supernova er også titler man bør kigge nærmere på.


- Så fortæl mig dog hvornår Lumines kommer, de sagde det ville komme i slutningen af året og det er jo ligesom nu... det er mit mest ventede spil på PSN - har ventet i 4 måneder lige siden at der kom en press release om at de ville lave en version til psn... glædes mig

Lumines Supernova kommer til Europa engang til foråret, det er alt, hvad vi har fået fortalt. Jeg købte dog spillet fra Hong Kong.
Anastacio
Niveau 4
 
Indlæg: 353


Indlægaf Player_2 » ons 31 dec 2008 14:15

Anastacio skrev:
Player_2 skrev:Jeg må heller sige PAIN og den udvidelser, fordi der er så mange forskellige spil modes, og er generelt meget underholdene, for både 1 eller flere spillere

Nu har jeg godt nok haft Pain liggende på min harddisk i mange måneder, men har aldrig haft adgang til nogen andre spilmodes end den practice-bane i starten. Skal den gennemføres før jeg får adgang til de andre funktioner?


Ja, det bliver låst op når du har klaret træningen, og så er der andre baner der bliver låst op når du har klaret bestemte ting i spillet
Player_2
Niveau 5
 
Indlæg: 900

Brugeravatar

Indlægaf switch-it » ons 31 dec 2008 14:30

flOw
Crash Commando
Super Stardust HD
switch-it
Niveau 1
 
Indlæg: 62


Indlægaf HOK » tors 01 jan 2009 16:30

det ser egentlig meget fedt ud kunne da godt være man skulle investere i det på et tidtpunkt

kunne også godt lide R-Type tilbage på min Amiga
Billede
HOK
Niveau 1
 
Indlæg: 88
By: Ikast


Indlægaf Bab » tors 01 jan 2009 17:24

Nu har jeg købt det, og du kan tro, at jeg kommer efter dig, hvis det er noget l.... :lol: :wink:

Men jeg kan jo altid gå efter trofæerne :wink:

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Indlægaf FreakyFellini » tors 01 jan 2009 17:37

Giv lige dit besyv med på vejen, når du har fået spillet det lidt, Bab.

Tænker selv på at købe det.
FreakyFellini
Niveau 3
 
Indlæg: 257


Indlægaf infectedme » tors 01 jan 2009 19:30

De PSN spil jeg gerne vil anbefale er.:

PAIN
PixelJunk MONSTERS
SAVAGE MOON
CRASH COMMANDO
infectedme
Niveau 0
 
Indlæg: 6


Indlægaf Bab » tors 01 jan 2009 19:32

Så kommer der en mini anmeldelse fra mig.

Söldner-X: Himmelsturmer er et vertikalt shooter spil ala. 1942. Baggrunden flytter sig hele tiden, og der kommer nye fjender flyvende ind fra siden. Ikke nok med det, så er der også fjender placeret på selv banen. I klassisk stil starter man med et basis rumskib. Efterhånden som man får skudt nogle af modstanderne, får man forskellige power-up. Rækken af power-ups er for lang til at skrive her.

Spillet kan spilles solo eller som co-op, hvis man har 2 controllere. Så spiller 2 spillere på samme bane samtidig. Forvirringen kan blive total :D

Grafikken er ganske god, og musikken lægger en god stemning til spillet. Prisen på 75 kroner taget i betragtning, så får man et ganske udemærket shooter spil. Og er man til den genre, er der nok flere timers god underholdning.

Er man trofæ-jæger, så er der desuden 9 bronce, 4 sølv og en guld at gå efter :wink:


Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Indlægaf Diz- » tors 01 jan 2009 20:19

pixeljunk monsters er ret godt. savagemoon er faktisk også ret underholdende hvis man synes om "tower" konceptet

pixeljunk er især fedt fordi man kan spille coop med en ven. der går let et par timer især hvis man prøver at få 100% i hver bane
Diz-
Niveau 4
 
Indlæg: 604


Indlægaf bjaelkesex » fre 02 jan 2009 15:34

Nu er spillet heldigvis ikke blevet nævnt endnu, men Elefunk er ikke den Bridge Builder/Pontifex klon, den gør sig ud for at være. Det ellers så simple gameplay er blevet erstattet af en uholdbar kopi og tilføjes en historie, der får Haze til at ligne The Godfather (filmen).

Den nuttede grafik er også helt forkastelig. De har om muligt ramt forkert på samtlige punkter, hvilket virkelig får mit pis i kog.
bjaelkesex
Niveau 2
 
Indlæg: 149
By: Esbjerg


Indlægaf Rytteren » fre 02 jan 2009 20:01

super sonic acrobatic rocket powered battle cars. titlen alene fik mig til at købe spilet. og syntes klart det er det fedeste bil-fodbold-haløj jeg har prøvet (har vist enlig ikke prøvet nogle før dette.. hmm)

også syntes jeg det er synd at pennys arcade adventures episode 1 og 2 ikke er nævnt. de er for mig det bedste køb fra psn.
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Bab » fre 02 jan 2009 20:21

De er ikke nævnt, fordi de kan kun købes på den amerikanske store. Og ja, det er rigtig gode. Jeg har gennemført begge to.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


ForegåendeNæste

Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 31 gæster