Forum

Anbefalinger - "De Bedste PSN Spil"

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

Indlægaf Rytteren » man 05 jan 2009 19:40

Bab skrev:De er ikke nævnt, fordi de kan kun købes på den amerikanske store. Og ja, det er rigtig gode. Jeg har gennemført begge to.

Bab


Hov, vidste ikke man ikke måtte nævne spil fra us storen.. men syntes stadig det er spil der er værd lige at nævne.
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Bab » man 05 jan 2009 19:44

Det må man da vist godt, men pga. det er fra den amerikanske, så er det ikke sikkert, at alle kender dem. Måske var det derfor, at de ikke var nævnt.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Indlægaf aaliyahchili » tirs 17 mar 2009 21:25

er der nogen der ved om rub a duck er godt ?
aaliyahchili
Niveau 3
 
Indlæg: 299
By: Gislinge


Indlægaf j.rath » ons 18 mar 2009 03:46

Jeg har købt følgende spil på PSN.

PAIN --> Aldrig kommet igang, hvad jeg kan læse her er det en træningsbane i starten, og længere er jeg ikke kommet.

Echochrome --> Underligt spil med ham træ-figuren som også stod i formingslokalet på folkeskolen som man aldrig måtte lege med. :/ Totalt steneren spil hvor man skal få ham til at gå på en bane, og undgå at styrte i huller osv ved at dreje kameraet så man ikke kan se dem. Spild af penge.

Elefunk --> Prøvede det i 20 min, siden er det aldrig blevet spillet.. Spild af penge.

Wipeout HD --> Okay spil, det fanger mig desværre ikke så meget igen.

Streetfigter 2 HD bla bla bla REMIX --> Endelig! tænkte jeg. et fighter spil der er værd at røre igen, men jeg er altså blevet skuffet. Det huskes meget bedre til SNES. Okay spil, men spar den 100 kr til noget andet.

3 on 3 NHL Arcade --> Det har jeg lige købt. Indtil videre syntes jeg det er ret random hvordan man skyder og scorer må jeg indrømme. Jeg er måske bare dårlig. :/ Men jeg tror det har potentiale til et godt spil sammen med en ven til afveksling til Fifa hvis man får styr på controlleren.
j.rath
Niveau 4
 
Indlæg: 757


Indlægaf qwarkqwark » man 13 apr 2009 19:18

Nogle der kan sige noget om Quest For Booty??
Billede
qwarkqwark
Niveau 3
 
Indlæg: 242


Indlægaf SnoobyFly » man 13 apr 2009 19:35

qwarkqwark skrev:Nogle der kan sige noget om Quest For Booty??


Ja.. Det er skuffende.. Meget skuffende! :roll: Det lever slet ikke op ti lde forventninger, jeg havde.. Dog er dette bare min holdning, så det skal da ikke afskrække dig i at købe det.. Jeg synes det simpelthen er for "plat". Styringen har jeg ikke vænnet mig til endnu (dog også kun spillet det 2 gange :P), og spillet hakker ofte.. :S
SnoobyFly
Niveau 4
 
Indlæg: 782


Indlægaf qwarkqwark » man 13 apr 2009 20:33

Ok... Mange tak
Billede
qwarkqwark
Niveau 3
 
Indlæg: 242


Foregående

Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 42 gæster