Forum

Spil i gerne så på PSN

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

Indlægaf Mr. Kaizer » tirs 30 dec 2008 19:35

Et risk spil :) Det kunne være super lækkert.
Mr. Kaizer
Niveau 0
 
Indlæg: 2


Indlægaf Bab » tirs 30 dec 2008 19:41

Commander Keen er virkelig gammel og sjovt dengang det udkom. Det var jo noget af det første grafiske der kom til PC. Hele serien kan vel ligge på en diskette idag :D Jeg mindes ikke at det var et slik land, men et platformspil var det ihvertfald.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Indlægaf decon » tirs 30 dec 2008 19:44

FreakyFellini skrev:Der var et spil, som forgik i sådan en slikverden til PC i sin tid, men jeg kan ikke huske hvad det hedder. Det gad jeg godt have i HD.

Det var ikke Commander Keen, vel?

Nej er det ikke.
decon
Niveau 0
 
Indlæg: 35


Indlægaf FreakyFellini » tirs 30 dec 2008 19:46

OK. Det er i hvert fald også fedt. Jeg blander det måske sammen med et andet, men Commander Keen kunne være et godt platform spil at få til PS3'en.


Mr. Kaizer skrev:Et risk spil :) Det kunne være super lækkert.


Helt enig.
FreakyFellini
Niveau 3
 
Indlæg: 257


Indlægaf the bifoman » tirs 30 dec 2008 20:35

Var det ikke Gold Finger, der hærgede Nintendo 64 i sin tid? En grafisk opdatering og jeg ville være solgt til stanglakrids.
the bifoman
Skribent
 
Indlæg: 450


Indlægaf bjaelkesex » tirs 30 dec 2008 20:36

Du tænker på GoldenEye til N64. Det var faktisk på vej til Xbox Live, men blevet droppet i produktionsfasen.
Senest rettet af bjaelkesex tirs 30 dec 2008 20:36, rettet i alt 1 gang.
bjaelkesex
Niveau 2
 
Indlæg: 149
By: Esbjerg


Indlægaf Anastacio » tirs 30 dec 2008 20:36

the bifoman skrev:Var det ikke Gold Finger, der hærgede Nintendo 64 i sin tid? En grafisk opdatering og jeg ville være solgt til stanglakrids.

Jeg mindes ikke noget Gold Finger? Det kunne ikke være Goldeneye? =)
Anastacio
Niveau 4
 
Indlæg: 353


Indlægaf Player_2 » tirs 30 dec 2008 22:32

Jeg så gerne at der kom et RISK spil i stil med det til PCen kaldet RISK II, det ville være meget underholdene og vanedannende

Så kunne jeg også godt tænke mig at se et Twisted Metal spil
Player_2
Niveau 5
 
Indlæg: 900

Brugeravatar

Indlægaf the bifoman » tirs 30 dec 2008 22:38

bjørn skrev:Du tænker på GoldenEye til N64. Det var faktisk på vej til Xbox Live, men blevet droppet i produktionsfasen.

D'oh.. Goldfinger :lol:
Undskyld, det var selvfølgelig Goldeneye.
the bifoman
Skribent
 
Indlæg: 450


Indlægaf bjaelkesex » tirs 30 dec 2008 22:40

Player_2 skrev:Jeg så gerne at der kom et RISK spil i stil med det til PCen kaldet RISK II, det ville være meget underholdene og vanedannende

Så kunne jeg også godt tænke mig at se et Twisted Metal spil

Idéen om et brædtspil tiltaler faktisk også mig. Et gammelt settlers spil ville heller ikke være noget, som jeg sagde nej til.

Twisted Metal er forresten på vej til PS3 (selvom jeg ikke har hørt noget til det i lang tid).
bjaelkesex
Niveau 2
 
Indlæg: 149
By: Esbjerg


Indlægaf Bab » tirs 30 dec 2008 22:42

Risk skal spilles på brætspil, ligesom Trivial Pursuit aldrig skulle være lavet i DVD version. Det er spil, hvor man slukker for fjernsynet og samles med venner og familie om en dyst.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Indlægaf Vinterbird » tirs 30 dec 2008 22:51

bjørn skrev:
Player_2 skrev:Jeg så gerne at der kom et RISK spil i stil med det til PCen kaldet RISK II, det ville være meget underholdene og vanedannende

Så kunne jeg også godt tænke mig at se et Twisted Metal spil

Idéen om et brædtspil tiltaler faktisk også mig. Et gammelt settlers spil ville heller ikke være noget, som jeg sagde nej til.

Twisted Metal er forresten på vej til PS3 (selvom jeg ikke har hørt noget til det i lang tid).


Twisted Metal bliver tidligst efteråret 09, højst sandsynligt 2010. Jaffe er desuden om tvivl om de vil lave en PSN udgivelse.
Vinterbird
Niveau 4
 
Indlæg: 341


Indlægaf Panacea73 » tirs 30 dec 2008 23:11

Mr. Kaizer skrev:Et risk spil :) Det kunne være super lækkert.


Yes!

Vil også gerne se spillet Devil Dice hvis det ellers er noget i har hørt om eller prøvet :-)
Billede
Panacea73
Niveau 7
 
Indlæg: 2076
By: Tønder, 6270 - Sønderjylland


Indlægaf bjaelkesex » tirs 30 dec 2008 23:15

Vinterbird skrev:Twisted Metal bliver tidligst efteråret 09, højst sandsynligt 2010. Jaffe er desuden om tvivl om de vil lave en PSN udgivelse.

Det var også disk udgaven, jeg havde i tankerne. Det skal nok tilfredsstille de mest hungrende fans.
bjaelkesex
Niveau 2
 
Indlæg: 149
By: Esbjerg


Indlægaf decon » tirs 30 dec 2008 23:15

Bab skrev:Risk skal spilles på brætspil, ligesom Trivial Pursuit aldrig skulle være lavet i DVD version. Det er spil, hvor man slukker for fjernsynet og samles med venner og familie om en dyst.

Bab

Ikke hvis man sidder i verdens kedeligste teknologi lektion og alle ens venner har Risk II installeret ;) Så står på LAN!
decon
Niveau 0
 
Indlæg: 35


ForegåendeNæste

Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 49 gæster