Forum

Anarchy: Rush Hour - 8$ platinum trofæ

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

Anarchy: Rush Hour - 8$ platinum trofæ

Indlægaf FunteXDK » søn 28 mar 2010 16:44

Hey mates. (To all your whores out there)
Sad lige og kiggede på USPSN og faldt over dette spil til den nette sum af 8$ også er der endda et platinum trofæ, så kan det vidst ikke blive billigere. Da jeg ikke selv har fået hentet det (er igang) kan jeg ikke sige hvordan det er, men det ligner et af de gamle need for speed spil (rigtig gamle) også har jeg læst at alle trofæerne kan tages splitscreen hvilket jo gør spillet lidt sjovere hvis man har venner og spille med.

Men kig selv en video på youtube eller besøg selv storen.
Senest rettet af FunteXDK lør 10 apr 2010 21:39, rettet i alt 1 gang.
FunteXDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1263


Indlægaf Erroneus » søn 28 mar 2010 17:42

Det har desværre online trophies, men ser ellers meget sjovt ud. Jeg venter lidt og ser hvad folk siger til online delen, samt hvor meget det kræver.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Indlægaf Player_2 » søn 28 mar 2010 19:08

Glæder mig til en anmeldelse ;)
Player_2
Niveau 5
 
Indlæg: 900

Brugeravatar

Indlægaf FunteXDK » tirs 30 mar 2010 17:06

Så har jeg spillet en times tid og må sige jeg er overrasket. Ikke over GFX, det er lidt noget hø, men gameplayet holder 100%. Der er mange forskellige løb at vælge imellem: Laps, Set the best lap time, Destruction Derby (crash så mange modstandere som muligt=, checkpoint (bestem selv rækkefølgen og find den hurtigeste vej), kør fra politiet, take agression (få agro fra politiet så din mate kan lave et bankrøveri, ja spil modes er der nok af.

I ens bil har man nogle forskellige deviceses, nitro, repair, shockwave(skubber trafik væk fra dig, BOOOM!), air control, Strike Device (til at owne opponents) og front brakes som bremser MEGET hårdt. Disse forskellige deviceses skal bruges klogt igennem de fleste løs og det bruger "benzin/adrenalin" som erhverves ved at
kører som en maniac - Crash biler, drift, jump, barrelroll osv.

Ellers ligner det mange andre bil spil, hvor det gælder om hele tiden at få bedre biler til at vinde flere penge i større løb. En sjov lille ting er at det har meget at sige om bilen er FW, RW eller 4WD og især hvilke dæk man vælger at sætte på op til de forskellige løb.

Synes helt klart spillet er 8$ værd, især når der også er platinum trofæ. Det er meget simpelt og lige til, dejligt stille og roligt arcade spil som fungere godt efter min mening. For en gang skyld et spil man kan hygge sig med en times tid uden at tage det for seriøst. Dog har jeg ikke prøvet multiplayer endnu.

Så log ind på US-PSN og køb det til den nette sum af 8$
FunteXDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1263


Indlægaf gnazz » tirs 30 mar 2010 17:39

kan også anbefale det herfra, sad og spilede det igår aftes og det er sq kanon sjov! grafikken er udmærket men omg 8 dollar for så meget underholdning er sq billigt!
Billede
gnazz
Niveau 5
 
Indlæg: 811


Indlægaf Player_2 » ons 31 mar 2010 09:58

FunteXDK

Den salgstale fik mig til at hente spillet..

Skal lige rigtigt igang med det..

Men indtilvidere synes jeg at 45-50 kr for dette spil er en rigtig god pris
Player_2
Niveau 5
 
Indlæg: 900

Brugeravatar

Indlægaf gnazz » ons 31 mar 2010 14:17

fedeste feature, er front break eller hva det hedder, hvor man flipper forover de trafikkørende biler looool :D
Billede
gnazz
Niveau 5
 
Indlæg: 811


Indlægaf Badfarmer » ons 31 mar 2010 18:57

det er rigtig sjovt spil.. :D ved ikke om der er andre som har prøvet online.. ?? da jeg prøvede den anden aften, var der ikke rigtig nogle online til at spille.. men det jo være at det ændre sig nu når i andre er begyndt at spille også.. :D

badfarmer
[url][url=http://www.yourgamercards.net/profile/badfarmer]Billede[/url][/url]
Badfarmer
Niveau 4
 
Indlæg: 369


Indlægaf FunteXDK » ons 31 mar 2010 19:31

Er da glad for at min mini (crappy) anmeldelse har gjort gavn :)

Hvad angår online delen har jeg endnu ikke lige prøvet det, men kan allerede nu sige at jeg er frisk på at hente de online trofæer, mangler bare en boosting partner, så hvis der er nogle der er friske, så bare skriv :)
FunteXDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1263


Indlægaf gnazz » tors 01 apr 2010 00:48

helt sikkert! add mig jeg er klar :D
Billede
gnazz
Niveau 5
 
Indlæg: 811


Indlægaf FunteXDK » tors 01 apr 2010 14:55

Det bliver nok først om et par dage jeg får tid, påsken har jeg ramt lille Danmark og det fører åbenbart nogle traditioner med sig - Men skal nok tilføje dig også kan vi lige aftale tidspunkt osv. :)
FunteXDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1263


Indlægaf FunteXDK » tirs 06 apr 2010 14:24

Kan så lige fortælle til dem der går efter platinum trofæet at der er 2 trophy man kan misse - 250 km/t og Championship.
Championship trofæet er det værste da man SKAL tabe i banen der hedder Johannesburg (mener jeg nok den hedder)
250 km/t - Der gælder det bare om at nå 250 km/t i et topspeedrace, så den er let nok :)

Det var bare lige en heads up til jer alle
FunteXDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1263


Indlægaf Player_2 » tirs 06 apr 2010 20:49

FunteXDK skrev:Kan så lige fortælle til dem der går efter platinum trofæet at der er 2 trophy man kan misse - 250 km/t og Championship.
Championship trofæet er det værste da man SKAL tabe i banen der hedder Johannesburg (mener jeg nok den hedder)
250 km/t - Der gælder det bare om at nå 250 km/t i et topspeedrace, så den er let nok :)

Det var bare lige en heads up til jer alle


Jeg missede begge..

Det er alligevel svært med 250 km/t, fordi mine modstander failede ved 200 km/T hvorefter jeg vandt

Den med at købe alle biler ser heller ikke ud til at blive den sjoveste
Player_2
Niveau 5
 
Indlæg: 900

Brugeravatar

Indlægaf gnazz » tirs 06 apr 2010 21:00

thx for heads up, hvornår er champion løbet? kører det lige igennem imorgen når jeg får tid, er små syg blah så må heller ta en pause idag XD
Billede
gnazz
Niveau 5
 
Indlæg: 811


Indlægaf FunteXDK » lør 10 apr 2010 21:26

Ja, jeg blæste også forbi det der løb, da sværhedsgraden ikke er den sværeste.
Det er halvvejs igennem missionerne med endten det grønne eller blå logo(kan ikke helt huske hvilken en af dem det er, men løbet hedder noget med johannesburg.

Også må vi da lige se at få fundet en dag vi lige tage de online trofæer :)
FunteXDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1263


Næste

Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 33 gæster