Forum

rigtige gode tilbud de næste to uger

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

rigtige gode tilbud de næste to uger

Indlægaf Rytteren » ons 31 mar 2010 21:34

dette er godtnok på us storen (lav en hvis du ikke har en).

$4.99 Games (regularly $9.99)

* Cuboid (voldsomt underholdende - dlcen giver mulighed for at lave og dele sine egne baner.
* Digger HD: var vild med det orginale i sin tid, og denne hd udgave er rigtig underholdende, de mange modes der og masser af baner gør dette så meget federe.
* Interpol: dette ville jeg ikke røre hvis jeg var jer... ikke lige det bedste jeg har oplevet i min tid med spil
* Magic Orbz: det der i sin tid hed magic ball. dette er et must hvis man er til den slags spil (kan du så købe shatter nu du er igang). og med masser af dlc. banernes design er simpelthen fantastsik, og man finder da nogle underholdende ester eggs i spillet.
* Mahjong Tales: har altid været vild med dette Mahjong. og med de mange modes og de gode historie, så bør man næsten være et skarn, hvis ikke man lige nuppede denne titel.. men hva ved jeg, jeg har også købt uno på storen, og ville sikkert også købe hjerterfri og 7kabale :)
* Mushroom Wars: guldkornet!! et spil der viser at et TD - RTS spil faktisk kan virker super godt på en konsol. dette ville nemt flyve ind på en top 10 over bedste psn spil... KØB DET!

$7.49 Games (regularly $14.99)

* Smash Cars: fangede mig aldrig..
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Erroneus » ons 31 mar 2010 22:08

Cuboid bliver jeg da så vist nød til at købe, måske også Orbz, skal dog lige se hvad det indbærer da jeg har Ball + hekse dlc.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Indlægaf hazzwar » tors 01 apr 2010 00:40

Er Magic Orbz udviklingen af Magic Ball? Det bliver jeg sgu nødt til at købe! :)
hazzwar
Niveau 4
 
Indlæg: 386
By: Herning


Indlægaf Rytteren » tors 01 apr 2010 09:27

hazzwar skrev:Er Magic Orbz udviklingen af Magic Ball? Det bliver jeg sgu nødt til at købe! :)


nej.. det er det samme spil. det fik bare et nyt navn. hvis i har magic ball, så prøv lige at starte det. ser ser i noget underligt ske
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Cyrak » tors 01 apr 2010 12:45

mange tak for tippet "Rytteren". Helt sikkert nogle af disse tilbud jeg skal benytte mig af :)
Cyrak
Niveau 3
 
Indlæg: 250


Indlægaf Krisp » tors 01 apr 2010 13:42

Er de på tilbud nu eller hvordan? Overvejer at nuppe Digger HD. Demoen var meget grineren, men synes det var for dyrt.
Krisp
Niveau 6
 
Indlæg: 1763


Indlægaf FunteXDK » tors 01 apr 2010 15:03

Orbz og Mushrooms War bliver jeg nok nød til at nuppe i denne omgang når de er så billige. Tak for tippet
FunteXDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1263


Indlægaf FunteXDK » tors 01 apr 2010 16:40

Bliver prisen først trukket fra når man køber dem? - For de står stadig til deres normale pris når jeg kigger på dem.
FunteXDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1263


Indlægaf Krisp » tors 01 apr 2010 17:06

FunteXDK skrev:Bliver prisen først trukket fra når man køber dem? - For de står stadig til deres normale pris når jeg kigger på dem.


Jeg tror ikke tilbudende gælder endnu.
Krisp
Niveau 6
 
Indlæg: 1763


Indlægaf Rytteren » tors 01 apr 2010 17:07

FunteXDK skrev:Bliver prisen først trukket fra når man køber dem? - For de står stadig til deres normale pris når jeg kigger på dem.


de er ikke opdateret endnu (gør de her når de opdatere storen)
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Keras » tors 01 apr 2010 17:21

Fine tilbud


Off-topic :
Er der et sted hvor man kan se udvalget samt priser på PSN indhold, for både US og DK. En website med en list, så man kunne sammeligne priser og udbud.
Keras
Niveau 2
 
Indlæg: 164


Indlægaf FunteXDK » tors 01 apr 2010 17:27

Mange tak for svaret :) - For spillene skal da helt sikkert erhverves. Så få nu opdateret den store :D
FunteXDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1263


Indlægaf Rytteren » fre 02 apr 2010 08:28

så kan de nuppes fra us storen
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Laffer » fre 02 apr 2010 14:59

Tak for info, Cuboid er hermed hentet..
Billede
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Indlægaf Krisp » man 05 apr 2010 10:04

Hvorfor står disse egentligt ikke som tibud på US store? Priserne er nedsat, men de gør ikke opmærksom på det.
Krisp
Niveau 6
 
Indlæg: 1763


Næste

Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 31 gæster