Forum

Lumines Supernova

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

Lumines Supernova

Indlægaf FunteXDK » tors 05 feb 2009 18:32

Hejsa console-folket...

- Endelig kom dette spil endelig til PSN Europe som jeg har ventet på i snart 4 måneder... Andre der har ventet med lige så meget længsel som mig?

- Og er der andre der undre sig over den underlige pris der lyder på 83,95 kr. - Hvorfor så ikke 84,95...
FunteXDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1263


Indlægaf UnrealPirate » tors 05 feb 2009 18:36

Giver dig ret Funte. Underlig pris, men det er godt det er kommet. Spillede Luminez på Xbox Arcade og faldt med det samme for det. Så hvis dette spil er ligeså godt, så er jeg med på den. Men ja, har også ventet i uanede mængder af tid på det.
UnrealPirate
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: Sønderborg


Indlægaf FunteXDK » tors 05 feb 2009 18:41

Altså det hele startede med at min kæreste købte en sony ericsson xxxx-500 (kan ikke helt huske hvad den hed) og på den var der lumines... og hun har tigget og plaget mig lige siden om at jeg skulle hente det men gad ikke oprette en japser bruger for at få fat i det så har ventet med længsels...

- Det skal lige sige at efter at kæreste faldt for det rev hun mig med... det er super flot visuelt og har noget fantastiske "soundtracks" til..

Hvad kan i andre egentlig få damen med til at spille? - Her er det kun Puzzle Quest og Lumines hun gider at spille... også lige lidt tekken 5 engang imellem, men der bliver hun hurtigt tosset... også venter hun også på at Bejeweled kommer på PSN
FunteXDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1263


Indlægaf UnrealPirate » tors 05 feb 2009 18:46

Mener Bejeweled 2 er kommet...

Tja, min kæreste ejer en Wii og spiller forskellige spil på den. Men på PS3 har jeg spillet; Virtua Fighter 5, PixelJunk Monsters, Pain, MotorStorm, Little Big Planet, Heavenly Sword, Eye of Topoc sammen med hende.
UnrealPirate
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: Sønderborg


Indlægaf SoulDecapitate » tors 05 feb 2009 18:50

Det er et super fedt spil Lumines Supernova kan varmt anbefale det .
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf FunteXDK » tors 05 feb 2009 18:52

Unreal: Har lige kigget på PSN (sorterede alfabet mæssigt) og kunne ikke finde bejeweled 2 - Men mener også først at det blev annonceret i sidste måned...
FunteXDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1263


Indlægaf Bab » tors 05 feb 2009 19:03

Det er kommet på den amerikanske. Det gjorde den i sidste uge.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Indlægaf FunteXDK » tors 05 feb 2009 19:14

Kun 55% færdig med Lumines downloaden :( - mega irriterende fordi den gik igang med Killzone 2 demoen først så den nåede 32% inden jeg fik den pauset og fik sat lumines igang...
FunteXDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1263


Indlægaf TuXX » tors 05 feb 2009 22:50

FunteXDK skrev:Hvad kan i andre egentlig få damen med til at spille? -


Alt.. hun er noget mere hardcore gamer end jeg er.. så vi slås sq af og til om at komme til skærmen.. hehe. Spiller co-op, lan, mod hinanden osv af og til også.

Ku' være jeg skulle springe på Lumines.. er en sucker efter puzzles :P
// Martin [6000]
Billede
TuXX
Niveau 4
 
Indlæg: 470


Indlægaf the bifoman » tors 05 feb 2009 23:29

Jeg synes godt nok, at 84 kroner er alt for mange penge for et puzzle spil. Det var fint på PSPen, men jeg giver sgu ikke 84 for det på den stationære. :)
the bifoman
Skribent
 
Indlæg: 450



Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 35 gæster