Forum

CM som mini

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

CM som mini

Indlægaf Rytteren » lør 17 apr 2010 14:18

Nu er jeg møj glad for de mange minis der kommer. kan nemt smide 11-25kr for de minispil der rundt omkring. og der er virkelig nogle perler.

nu kommer der så et nyt mini jeg må havde fingrene i. en spil jeg har spillet i mange år nu til pc - championship manager.
nu kommer 2010 udgaven så som mini til ps3 - og psp.

jeg må desværre ikke linke til andre danske spilsites. men det slutter "dium". så kan i vel lægge 2 og 2 sammen :)

man kan dog kun spille med hold fra england (alt andet ligegyldigt) italien og frankrig
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Krisp » lør 17 apr 2010 14:26

Er de fleste mini spil, ikke bare halv dårlige flash-lignende spil, som man kan finde gratis på nettet?
Krisp
Niveau 6
 
Indlæg: 1763


Indlægaf Laffer » lør 17 apr 2010 14:38

Jo det er også min opfattelse.
Billede
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Indlægaf Laffer » man 28 jun 2010 13:58

Må sige jeg har ændret min opfattelse af minis efter jeg har fået prøvet et par forskellige :)

Rytteren, har du prøvet CM minis? er det noget værd?
Billede
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Indlægaf FunteXDK » man 28 jun 2010 14:38

Hvordan ændret mening? Nu har jeg selv også været af opfattelsen at minis bare kunne spilles på computeren gratis på diverse internet spil sider.

Har aldrig kunne se "fidusen" i det, med mindre at det er en helt andet version som minis byder på
FunteXDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1263


Indlægaf Laffer » man 28 jun 2010 15:15

Ved at de har givet mig nogle fantastiske spil oplevelser som jeg ikke har fået af noget flash spil, det er noget andet at sidde med spillet enten på psp eller ps3 end i en browser på sin pc.
Billede
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Re: CM som mini

Indlægaf cph_game_master » ons 30 jun 2010 22:01

Rytteren skrev:Nu er jeg møj glad for de mange minis der kommer. kan nemt smide 11-25kr for de minispil der rundt omkring. og der er virkelig nogle perler.

nu kommer der så et nyt mini jeg må havde fingrene i. en spil jeg har spillet i mange år nu til pc - championship manager.
nu kommer 2010 udgaven så som mini til ps3 - og psp.

jeg må desværre ikke linke til andre danske spilsites. men det slutter "dium". så kan i vel lægge 2 og 2 sammen :)

man kan dog kun spille med hold fra england (alt andet ligegyldigt) italien og frankrig


Syntes minis udvalget er rimeligt stort og uoverskueligt da jeg ikke kender nogle af dem.. Kunne du ikke give nogle eksempler på de minis du mener er 'perler' ?
Billede
cph_game_master
Niveau 5
 
Indlæg: 803
By: Kastrup


Re: CM som mini

Indlægaf Laffer » tors 01 jul 2010 00:25

cph_game_master skrev:
Rytteren skrev:Nu er jeg møj glad for de mange minis der kommer. kan nemt smide 11-25kr for de minispil der rundt omkring. og der er virkelig nogle perler.

nu kommer der så et nyt mini jeg må havde fingrene i. en spil jeg har spillet i mange år nu til pc - championship manager.
nu kommer 2010 udgaven så som mini til ps3 - og psp.

jeg må desværre ikke linke til andre danske spilsites. men det slutter "dium". så kan i vel lægge 2 og 2 sammen :)

man kan dog kun spille med hold fra england (alt andet ligegyldigt) italien og frankrig


Syntes minis udvalget er rimeligt stort og uoverskueligt da jeg ikke kender nogle af dem.. Kunne du ikke give nogle eksempler på de minis du mener er 'perler' ?


Age of Zombies og Coconut Dodge er to spil jeg er blevet helt hooket på.

Hvis du er til tower defence spil så er fieldrunner ganske underholdene og noget der hurtigt kan komme til at stjæle mange timer.
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Indlægaf Erroneus » tors 01 jul 2010 07:54

Jo mange af dem kan du finde i Flash varianter, men de Mini's indholder nu altså lige det lidt ekstra, som gør dem sjove at spille på et tv.

Age of Zombies er super sjovt, fieldrunners godt tidsfordriv og hvis CM kommer, så lyder det lovende.

Coconut Dodge, Monsters (Probably) Stole My Princess, Freekscape, VectorTD, Stand O’Food, Cubixx, Brainpipe og Round-Off sq være glimrende.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg



Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 35 gæster