Forum

Dead Rising + PSN? :O

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

Dead Rising + PSN? :O

Indlægaf MJDigital » ons 31 dec 2008 01:50

Under en blog udveksling på Officielle SCEA PlayStation Blog, John Diamonon af Capcom synes at bekræfte, at Dead Rising er på vej til PSN.

Som svar på et spørgsmål stillet af en besøgende på webstedet,

"I must say that it is awesome that you announced Dead Rising for the PSN, right? ;-) "

John's svar,

"Who announced it? Me? I don't think so! :)"

en velplaceret smiley? Eller er det et fingerpeg om at Dead Rising er på vej til PSN.


Følgende tekst er taget fra min Blog. (http://blogs.pslife.dk/mjdigital) følg da endlig med, mens jeg prøver at komme til bunds i denne sag! Håber på det bedste!
MJDigital
Niveau 4
 
Indlæg: 648


Indlægaf bjaelkesex » ons 31 dec 2008 01:52

Der skal noget mere end et malplaceret smiley til at overtale mig. Vil dog ikke have noget imod en efterfølger til PlayStation 3.
bjaelkesex
Niveau 2
 
Indlæg: 149
By: Esbjerg


Indlægaf Haugboelle » ons 31 dec 2008 01:52

Lidt sent må man sige, men okay folk er vilde med det spil. Kan være det bare er 2eren der blir multiplatform ?
Haugboelle
Niveau 5
 
Indlæg: 975


Indlægaf Anastacio » ons 31 dec 2008 11:15

. . og mit svar i din blog:

Dead Rising kommer næppe til PlayStation Network. Spillet nød allerede en pæn kommerciel succes på Xbox 360 formattet og Capcom har en Wii version undervejs. Den smiley skal du næppe ligge for meget i.

Spørgsmålets *wink* smiley skal tolkes som et håb fra en fan. Mens svarets *smile* smiley blot skal tolkes som et ganske normalt svar, at Capcom netop ikke har annonceret noget.


Hvorfor er det, at man både opretter et blogindlæg og en forumtråd til det samme emne med helt samme tekst? =/
Anastacio
Niveau 4
 
Indlæg: 353


Indlægaf FreakyFellini » ons 31 dec 2008 12:29

Angående selve nyheden, så glæder det mig da hvis det er rigtigt. Helt klart et spil jeg vil købe, da jeg aldrig fik købt det til xbox'en.

Anastacio skrev:. . og mit svar i din blog:

Dead Rising kommer næppe til PlayStation Network. Spillet nød allerede en pæn kommerciel succes på Xbox 360 formattet og Capcom har en Wii version undervejs. Den smiley skal du næppe ligge for meget i.

Spørgsmålets *wink* smiley skal tolkes som et håb fra en fan. Mens svarets *smile* smiley blot skal tolkes som et ganske normalt svar, at Capcom netop ikke har annonceret noget.


Hvorfor er det, at man både opretter et blogindlæg og en forumtråd til det samme emne med helt samme tekst? =/


The power of "Viral Markedsføring".
FreakyFellini
Niveau 3
 
Indlæg: 257



Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 37 gæster