Forum

Lead and gold

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

Indlægaf skitzofraen » tors 06 maj 2010 17:35

Bedste spil på playstation store imo.
skitzofraen
Niveau 2
 
Indlæg: 121


Indlægaf Trekamp » tirs 11 maj 2010 13:55

skitzofraen skrev:Bedste spil på playstation store imo.


Underholdningsværdien er helt sikkert i top, men der er dog et par ting der pisser mig af..

Eksempelvis kan man ikke crouche, og hvad sker der for at man ikke selv kan styre hold på (sin) server? Det er jo umuligt at styre hvem man spiller sammen med eller mod, hvilket tit fører til enormt ubalancerede kampe.
Også rankingsystemet er for mig komplet uforståeligt..

Jeg mener bare, vi skriver 2010. Disse ting er da det mindste man kan forvente, selv til et spil der "kun" koster 109,95,-

Det lugter efter min overbevisning lidt for meget af at man har fået meget travlt med at færdiggøre spillet og udsende før RDR, som jo 99,99% sikkert får spillere og salgstal til at styrtdykke.
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Indlægaf Dummiz » tirs 11 maj 2010 14:00

Jeg må også blank melde ud jeg fatter heller ikke rang systemet i det spil :) og jeg kan godt nikke genkendende til de irritations momenter du skriver der :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Indlægaf Trekamp » tirs 11 maj 2010 15:51

Fra forum:

"If you want to play with your friends you can start a private server and invite all your friends, in private servers you can choose sides as you see fit.
When you have everyone on the right team press "square" to publish the server this will make it a public server that everyone can join.

We will be adding a switch teams feature in a later patch however sadly it never made it into the release version of the game."

Det ser jo lækkert ud, så mangler vi bare crouch og evt. at kunne skifte sigteside.

Er der nogle pslifere der er klar på en battle? :D
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Indlægaf Muqqe » tirs 11 maj 2010 17:36

Er det for at kunne teabag'ge, at I savner crouch? :lol:
Muqqe
Niveau 2
 
Indlæg: 168


Indlægaf jakobv » tirs 11 maj 2010 20:16

Muqqe skrev:Er det for at kunne teabag'ge, at I savner crouch? :lol:
hehe :)
PSN ID: jakob0827
Battlefield BC 2 / Little Big Planet / Burnout
jakobv
Niveau 4
 
Indlæg: 518


Indlægaf skitzofraen » fre 28 maj 2010 20:13

Trekamp skrev:
skitzofraen skrev:Bedste spil på playstation store imo.


Underholdningsværdien er helt sikkert i top, men der er dog et par ting der pisser mig af..

Eksempelvis kan man ikke crouche, og hvad sker der for at man ikke selv kan styre hold på (sin) server? Det er jo umuligt at styre hvem man spiller sammen med eller mod, hvilket tit fører til enormt ubalancerede kampe.
Også rankingsystemet er for mig komplet uforståeligt..

Jeg mener bare, vi skriver 2010. Disse ting er da det mindste man kan forvente, selv til et spil der "kun" koster 109,95,-

Det lugter efter min overbevisning lidt for meget af at man har fået meget travlt med at færdiggøre spillet og udsende før RDR, som jo 99,99% sikkert får spillere og salgstal til at styrtdykke.


Du kan jo reservere pladser i lobbyen til dine venner, så på den måde kan du da styre hvem du spiller med/mod...

RDR får ikke mig væk fra LG, RDR1 var komplet elendigt imo, så det nye er ikke noget jeg vil smide penge efter... (Men er heller ikke den store cowboy fan... købte kun LG fordi det så godt ud til prisen, og var så heldig at spillet viste sig, at være super fedt)

RDR til 500kr eller LG til 110kr... Jeg villa da klart gå efter LG... tror ikke at RDR får den store effekt på LG's salgstal...
skitzofraen
Niveau 2
 
Indlæg: 121


Indlægaf Trekamp » fre 28 maj 2010 20:45

Well. Man kan lave en server kun til venner, og derfra styre hvem der spiller, men ellers ikke det vilde. Man kan ikke kicke folk, ikke styre hvad maps man spiller, og, så absolut værst af alt, man kan ikke mute folk!

Jeg tror et eller andet sted de godt har vidst at hvis det var udkommet efter RDR, så var de fucked (der kommer jo kun så mange western-spil, og en ny titel fra Rockstar har det med at sætte sig på markedet..), og har derfor udsendt spillet lidt for tidligt på konsol. Der er simpelthen nogle ting der mangler, hvilken type spil det er taget i betragtning.

Red dead revolver har ca. kun 2/3 af sin titel og udvikleren til fælles med Red dead redemption, så du må endelig ikke afskrive det af den årsag (har gennemført begge spil)

Hvis du derimod ikke er til westerns, er der nok ikke meget at stille op:)
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Indlægaf skitzofraen » fre 28 maj 2010 21:00

Trekamp skrev:Well. Man kan lave en server kun til venner, og derfra styre hvem der spiller, men ellers ikke det vilde. Man kan ikke kicke folk, ikke styre hvad maps man spiller, og, så absolut værst af alt, man kan ikke mute folk!

Jeg tror et eller andet sted de godt har vidst at hvis det var udkommet efter RDR, så var de fucked (der kommer jo kun så mange western-spil, og en ny titel fra Rockstar har det med at sætte sig på markedet..), og har derfor udsendt spillet lidt for tidligt på konsol. Der er simpelthen nogle ting der mangler, hvilken type spil det er taget i betragtning.

Red dead revolver har ca. kun 2/3 af sin titel og udvikleren til fælles med Red dead redemption, så du må endelig ikke afskrive det af den årsag (har gennemført begge spil)

Hvis du derimod ikke er til westerns, er der nok ikke meget at stille op:)


Du vælger da selv banen, hvis du er host, så vidt jeg husker... (Kan ikke huske om det kun er i unranked kampe)

Men rangsystemet er også til grin, det første lange stykke tid spillet var ude var jeg i top10 på most wanted leaderboardet, fordi de kun tæller total kills og exp, så leaderboardet viser ikke andet end hvem der har brugt flest timer på det...

Det har intet med skills at gøre... leaderboardet burde imo vise kill/death ratio, og ikke bare hvem der har fået flest kills siden udgivelsen
skitzofraen
Niveau 2
 
Indlæg: 121


Indlægaf Trekamp » fre 28 maj 2010 21:05

Hørt hørt, det kunne sagtens have været mere detaljeret.

Men hvad bane angår, så vælger man hvilken bane den starter i, og så cykler den bare videre rundt i banerne uden at man har kontrol over det.

Synes på ingen måde det er et dårligt spil, men som tidligere sagt, er der nogle lidt sløsede mangler.
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Indlægaf skitzofraen » fre 28 maj 2010 21:29

Trekamp skrev:Hørt hørt, det kunne sagtens have været mere detaljeret.

Men hvad bane angår, så vælger man hvilken bane den starter i, og så cykler den bare videre rundt i banerne uden at man har kontrol over det.

Synes på ingen måde det er et dårligt spil, men som tidligere sagt, er der nogle lidt sløsede mangler.


Ja der er da ting ved spillet, som jeg normalt nok ville brokke mig over, men til 110kr, har jeg fået langt mere end jeg forventede :)
skitzofraen
Niveau 2
 
Indlæg: 121


Indlægaf skitzofraen » man 07 jun 2010 12:10

Trekamp skrev:
Red dead revolver har ca. kun 2/3 af sin titel og udvikleren til fælles med Red dead redemption, så du må endelig ikke afskrive det af den årsag (har gennemført begge spil)

Hvis du derimod ikke er til westerns, er der nok ikke meget at stille op:)


Endte med at købe red dead redemption efter, at have læst et par anmeldelser... Og jeg er da blevet positivt overrasket.

Jeg havde egentligt regnet med en middelmådig GTA klon med cowboy tema, men spillet er jo vildt fedt (Synes faktisk RDR er væsentligt bedre end GTA4)
skitzofraen
Niveau 2
 
Indlæg: 121


Foregående

Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 31 gæster