Forum

Disneys Split Second

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

Disneys Split Second

Indlægaf Koma » ons 05 maj 2010 17:30

Jeg har lige downloadet og spillet demoen igen og igen. Det her spil holder 100%! Hold kæft det er da for fedt. Jeg fik sprunget så meget på mit sidste løb at jeg nåede at køre 3 forskellige veje.. uhh og flyet der styrter ned. Så kan Burnout godt lægges laaaaaaaaaaaaaaaaaaaangt væk.

Er der forresten nogen der ved om det kommer med splitscreen?
Billede
Koma
Niveau 6
 
Indlæg: 1455


Indlægaf mrlenniboy » ons 05 maj 2010 17:40

Mvh Lennart


Billede
mrlenniboy
Niveau 7
 
Indlæg: 2840
By: Randers


Indlægaf Gram » ons 05 maj 2010 18:11

Argh come on. De kunne da godt lige gøre demoen lidt længere :)
Gram
Niveau 2
 
Indlæg: 114


Indlægaf FIIGOv » ons 05 maj 2010 19:21

Disney har gjort det igen?! :D
FIIGOv
Niveau 2
 
Indlæg: 172

Brugeravatar

Indlægaf Krisp » ons 05 maj 2010 19:22

Har lige spillet demo'en et par gange og må give dig ret. Damn det er fedt! Totalt action packed og man sidder ude på kanten af stolen under hele løbet. Det gjorde jeg i hvert fald. :D

Det er bare en kæmpe fejl, at det udkommer samme dag som Red Dead Redemption. Det er grund til, at jeg i hvert fald ikke køber det i første omgang. :(

Og til dit spørgsmål. Ja, der er splitscreen. Det står der også i demoen, når man afslutter. :)
Krisp
Niveau 6
 
Indlæg: 1763


Indlægaf Rechain » ons 05 maj 2010 19:53

Syntes også det er meget fedt :) dog sad jeg alligevel og kedede mig ved at køre rundt i næsten samme fart. Vil mene der mangler noget boost...ellers har de skam fat i noget af det rigtige. Der mangler bare lidt mere fart fornemmelse...

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962


Indlægaf Rico » ons 05 maj 2010 21:52

Det er fedt nok, med alle de detaljer, men bilens styring, og fysik er da utrolig dårlig. Ingen skader når man kører ind i hinanden, udover når man crasher. Og når man flyver i luft og lander igen ser det uvirkeligt ud. Ingen affjedring eller andet. Og som nogen af jer siger med fartfornemmelsen. Det ser ud som om man kører mega langsomt.

Men Action er der sku nok af i det spil. :D
Billede
Spil: Uncharted 2, MX vs ATV Reflex, InFamous, Borderlands, Burnout Paradise, Ferrari Challenge, Pure, FIFA 10, Red Dead Redemption LE, FIFA 11, Just Cause 2, Gran turismo 5 CE, Medal of Honor Tier 1, MX vs ATV Alive, Dirt 3
Rico
Niveau 4
 
Indlæg: 664


Indlægaf Allanb » ons 05 maj 2010 22:00

Det er god action, men tror nu også Blur er mere underholdende i længden. Det byder ligesom på noget mere, damage og styrring virker noget bedre.
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Indlægaf kofoed » ons 05 maj 2010 22:30

Det er meget sjovt, og kunne da godt finde på og købe det når det kommer ned i pris, Pure var jo også rigtig fedt, Disney har da okay fat på at lave action/racing spil.
kofoed
Niveau 2
 
Indlæg: 170


Indlægaf Rytteren » ons 05 maj 2010 22:41

pure var møj fed.
har ikke prøvet demoen.. har besluttet mig for kun at købe modnation racers i denne månede.. og en god demo kan få mig til at ændre mening.. også selvom madnation racers pt for super anmeldelser, hvilket ikke kan siges om alan in the light.. som dog stadig skal spilles.. jeg mangler tid!!!!oget1tal!!!
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf morfar » tors 06 maj 2010 07:26

Vi mangler alle tid :-)

Der kommer alt for mange spil i forhold til hvad jeg har af tid. Og jeg har egentligt meget tid og en forstående kæreste....
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Indlægaf kofoed » tors 06 maj 2010 08:42

Rytteren skrev:også selvom madnation racers pt for super anmeldelser, hvilket ikke kan siges om alan in the light..


Nu ved jeg godt at metascore ikke er alt, men alan wake ligger på 84 atm, mens modnation racers er på 82 ;)

ModNation er dog kun oppe på 10 reviews so far, så det kan let laves om, hvor wake ligger på ca 30 mener jeg.
kofoed
Niveau 2
 
Indlæg: 170


Indlægaf andeo1707 » tors 06 maj 2010 09:55

morfar skrev:Vi mangler alle tid :-)

Der kommer alt for mange spil i forhold til hvad jeg har af tid. Og jeg har egentligt meget tid og en forstående kæreste....


Det fanme dejligt når damerne er forstående overfor at man spiller. Bare man lader dem lave hvad de vil og se en kærlighedsfilm med dem i ny og næ :P

Men jeg må sku sige at være enig med jer, der kommer alt for mange spil! Det burde jo være en god ting, men man er presset...
Give in now, and I will pretend to respect you,,, when we fuck...
Billede
andeo1707
Niveau 6
 
Indlæg: 1575


Indlægaf Krisp » tors 06 maj 2010 10:01

andeo1707 skrev:Men jeg må sku sige at være enig med jer, der kommer alt for mange spil! Det burde jo være en god ting, men man er presset...


Og det værste er, at de af og til udkommer på samme dag. Som fx RDR og Split/Second. :(
Krisp
Niveau 6
 
Indlæg: 1763


Indlægaf Bab » tors 06 maj 2010 11:44

Det spil er sjovt i ca. et kvarters tid, og så begynder det at blive ensformigt. Det kan på ingen måde konkurrere imod Burnout og andre bil spil.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia



Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 38 gæster