Forum

Joe Danger tråden

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

Indlægaf gnazz » ons 16 jun 2010 20:39

omg nogen af de sidste baner er bare Mirrors Edge-timetrail all over again X_X
Billede
gnazz
Niveau 5
 
Indlæg: 811


Indlægaf Muqqe » man 28 jun 2010 16:18

Gæt hvilken bane:

Billede

Den eneste gang jeg gennemførte den, missede jeg fandme én sølle mønt, som jeg havde glemt alt om! Jeg havde ellers opfyldt alle kriterier, der ville give mig samtlige stjerner, hvis det ikke var for denne usle mønt!
Muqqe
Niveau 2
 
Indlæg: 168


Indlægaf Laffer » man 28 jun 2010 20:06

Muqqe skrev:Gæt hvilken bane:

Billede

Den eneste gang jeg gennemførte den, missede jeg fandme én sølle mønt, som jeg havde glemt alt om! Jeg havde ellers opfyldt alle kriterier, der ville give mig samtlige stjerner, hvis det ikke var for denne usle mønt!

Ha ha I feel your pain, har den også stadig til gode.
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Indlægaf WayneKerr » tirs 29 jun 2010 10:23

Spillet virker ekstremt nemt i starten, men der er altså god (og til tider frustrerende) udfordring i det :) Hvor lang tid har det lige taget dig Muqqe? :)
19!
WayneKerr
Niveau 4
 
Indlæg: 463


Indlægaf NielChill » tirs 29 jun 2010 16:14

Ja, der begynder at komme lidt udfordring i :D Tror aldrig jeg når 100% i dette spil.
Billede
NielChill
Niveau 7
 
Indlæg: 2483
By: København


Indlægaf Muqqe » tirs 29 jun 2010 16:34

WayneKerr skrev:Spillet virker ekstremt nemt i starten, men der er altså god (og til tider frustrerende) udfordring i det :) Hvor lang tid har det lige taget dig Muqqe? :)


Det lykkedes for mig omsider at klare den berygtede bane i går aftes og sammenlagt tog det vel mig en 25-30 timer at opnå 100%. Hvis jeg havde en bedre hånd-øje koordination som i mine yngre dage, kunne tiden sikkert halveres :lol:

En ting jeg godt kan lide ved spillet, er at man kan gribe stjernerne an individuelt og ikke er nødsaget til at opnå dem alle i kun ét løb. Det begyndte at knibe med de sidste "Coin Dash" baner, men det var en tilpas udfordring.
Muqqe
Niveau 2
 
Indlæg: 168


Foregående

Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 40 gæster