Forum

3D spil klar!!!

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

Indlægaf Slimjay DK » fre 11 jun 2010 13:43

Jeg tror folk med Briller må undvære 3D, medmindre der kommer nogle med en form for addons man kan klikke på sin egne briller ... ?

Spørgsmålet ligger også i hvilket fabrikat man skal vælge, da det jo tilsyneladende ikke er ens 3D teknik de bruger. man kan jo ikke bruge brillerne på kryds ..
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Indlægaf Player_2 » fre 11 jun 2010 14:31

Synes ikke det er fair at jeg lige nu har 4 spil som har 3D, men intet 3D tv..

For satan hvor ville jeg gerne have et .. :)
Player_2
Niveau 5
 
Indlæg: 900

Brugeravatar

Indlægaf Slimjay DK » fre 11 jun 2010 14:33

Kan du ikke bare gå ned og købe et hvor der er 14 dages fortrydelsesret .. hahahaha
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Indlægaf gnazz » fre 11 jun 2010 16:49

KFJ1972 skrev:
Rytteren skrev:
KFJ1972 skrev:Er der nogen herinde som har læst noget om hvad en brilleabe gør med hensyn til 3D-briller ?

Den der løsning med to par briller på er ikke særlig fed.


kontaktlincer? ej det var da et godt spørgsmål.. kan man ikke få sådan noget addon til ens briller hvis det er??

Må indrømme at jeg helst vil undgå kontaktlinser. Har tidligere brugt linser men fik betændelse i øjnene, så vil meget nødigt tage chancen igen.

Har prøvet at sidde i en 3D-biograf hvor jeg måtte sidde med 2 par briller på. Et par for at kunne se noget og et par for at kunne se 3D. Ikke helt praktisk da 3D-brillerne "faldt" nede hvert andet øjeblik og hellere ikke helt smart med at lade noget glide op og ned af glassene på sine normale briller.


jeg hader personlig selv kontaktlinser, har derfor købt nogle endagslinser som jeg bruger når jeg virkelig har brug for det, f.eks. når venner absolut vil se en 3d film i biffen hehe.. er det månedslinser du har? kan anbefale endagslinser.. har aldrig fået betændelse i øjet.. og så slipper du for at rengøre linsen :D
Billede
gnazz
Niveau 5
 
Indlæg: 811


Indlægaf BT-DK » fre 11 jun 2010 17:20

Chaui skrev:Tror ikke umiddelbart jeg har noget problem med at se det i længere tid. Avatar i 2 1/2 time vare ikke noget problem.

Jeg har det på samme måde.. Jeg kunne sagtens klare at se avatar i 2 1/2 time, og altså man gamer heller ikke konstant i 3 timer?
- Men jeg synes det med 3D spil, lyder som en fed idé. Det med at kvaliteten bliver dårligere, har jeg ikke oplevet. Da jeg så avatar i biografen synes jeg at kvaliteten blev bedre! Man får en fornemmelse af, at man kan stikke sin hånd ind igennem skærmen.. 3D er en fed oplevelse, og jeg kan ikke vente med at spille 3D spil. Det med brillerne ser jeg ikke som et kæmpe problem :p
BT-DK
Niveau 4
 
Indlæg: 369


Indlægaf Chaui » fre 11 jun 2010 18:17

BT-DK

Det folk mener med kvaliteten, er at det ikke står ligeså skarpt som det gør på blu-ray f.eks. nu ved jeg ikke om du har set avatar på blu-ray endnu ? så vil du blive overrasket hvor godt det ser ud.

Avatar er uden tvivl den pæneste blu-ray film jeg har set endnu.
Chaui
Niveau 5
 
Indlæg: 1057


Indlægaf BT-DK » fre 11 jun 2010 20:08

Chaui skrev:BT-DK

Det folk mener med kvaliteten, er at det ikke står ligeså skarpt som det gør på blu-ray f.eks. nu ved jeg ikke om du har set avatar på blu-ray endnu ? så vil du blive overrasket hvor godt det ser ud.

Avatar er uden tvivl den pæneste blu-ray film jeg har set endnu.


Sjovt nok, så købte jeg faktisk avatar i blu-ray her i torsdags.. Jeg så den faktisk idag ved en ven, på hans 50 tommer led tv.. Jeg kan ikke se den store forskel? Måske er det bare mig, der har en dårlig hukommelse :p
BT-DK
Niveau 4
 
Indlæg: 369


Indlægaf SnoobyFly » fre 11 jun 2010 22:11

Slimjay DK skrev:
Chaui skrev:Så længe går der nu nok ikke før vi ser 3dtv uden briller. Philips er igang med deres fjernsyn med indbygget linser, der sender billeder ud til hvert øje. tror helt sikkert vi ser dem engang næste år.


ok ? hvordan kan et fjernsyn styre hvilket øje du skal se billede med :)

Det er en lidt anden teknik en den vi kender i forvejen.

Men ja, der er nye typer på vej, de er dog meget begrænset og dyre :) f.eks. skal man sidde i en rigtig vinkel og ret tæt på skærmen, så pt. er de mest oplagt til reklamestandere osv. De er hellere ikke i stand til at vise HD endnu. Så der går nok en del år i endnu :)

@SnoobyFly

Hvad er der underligt i at der ikke er 3D i dit fjernsyn fra sidste år, når den type LCD først er kommet på marked nu ?

Prisen er der heller ikke noget underligt i :) f.eks. kan et spil i gamestop kan nemt koster 550 kr og i el-giganten får du det så får 349 og i england for 270 ..

Det er blevet billigere at producerer komponenter til LCD tv generelt, derfor vil nye skærme oftes være billigere en de gamle. Man kan så undrer sig over, at man ikke sætter prisen ned på de gamle :)


Jeg må have udtrykt mig forkert, for det var overhovedet ikke, hvad jeg mente :) Jeg synes på ingen måde, det er underligt, at der ikke er 3D i mit TV - tværtimod! ;) Det, der derimod undrede mig, var bare, at man i dag kan få et 3D TV til billigere penge, end du kan få det TV, som jeg har. Og så er prisen endda steget! (på Getmore i hvert fald).. Det var sådan set bare det, der var min pointe :P Hehe..
SnoobyFly
Niveau 4
 
Indlæg: 782


Foregående

Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 41 gæster