Forum

3D spil klar!!!

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

3D spil klar!!!

Indlægaf Diz- » tors 10 jun 2010 14:08

Så er den første pakke med 3D spil kommet på psn.
Denne indeholder Wipeout HD, Pain, Superstardust HD og en demo af motorstorm 2. Alle sammen naturligvis i 3D.
Pakken koster 249,-

Af erfaring kan jeg sige at alle 4 spil er gode. 3D kan vel kun gøre hele oplevelsen større.

Hvis man har disse 4 gode spil (eller nogle af dem) så kan man gå ind i spillet og hente en gratis update, der gør dem til 3D.

Er der nogen derude som har investeret i de nye 3D tv? i så fald kom med nogle feedback på hvordan disse spil er.

edit: har selv de første 3 af spillene. Har hentet en update i wipeout (det er dog længe siden jeg har været inde i det) på små 4 mb, vil tro det er det. Synes ikke der som sådan en en option for at vælge 3d. Det virker dog til at man under menu style kan skifte mellem HD og et eller andet jeg dog ikke kan få lov til.
Diz-
Niveau 4
 
Indlæg: 604


Indlægaf gnazz » tors 10 jun 2010 15:06

sad lige selv og læste på det inde på deres blog, hehe fedt med de gratis update når man allerede har spillet, det bliver spændende hva de kan bringe med nye ting til 3d, 3d tv er for dyr pt. E3 imorgen! gad vide hvordan de fremviser 3d hehe ser frem til en masse mennesker med briller xD
Billede
gnazz
Niveau 5
 
Indlæg: 811


Indlægaf Krisp » tors 10 jun 2010 15:13

gnazz skrev:sad lige selv og læste på det inde på deres blog, hehe fedt med de gratis update når man allerede har spillet, det bliver spændende hva de kan bringe med nye ting til 3d, 3d tv er for dyr pt. E3 imorgen! gad vide hvordan de fremviser 3d hehe ser frem til en masse mennesker med briller xD


E3 imorgen? E3 starter da først fra d. 15. juni.
Krisp
Niveau 6
 
Indlæg: 1763


Indlægaf gnazz » tors 10 jun 2010 15:38

Krisp skrev:
gnazz skrev:sad lige selv og læste på det inde på deres blog, hehe fedt med de gratis update når man allerede har spillet, det bliver spændende hva de kan bringe med nye ting til 3d, 3d tv er for dyr pt. E3 imorgen! gad vide hvordan de fremviser 3d hehe ser frem til en masse mennesker med briller xD


E3 imorgen? E3 starter da først fra d. 15. juni.

øv ja :( så er det bare Gametrailers.com der starter noget coverage imorgen..
Billede
gnazz
Niveau 5
 
Indlæg: 811


Indlægaf JAP » tors 10 jun 2010 17:28

Jeg har købt et af de nye Samsung 3d TV og har spillet de nye spil du nævner. Jeg må sige at jeg er imponeret, jeg synes at det virker rigtig godt i alle spillene, det er helt sikkert noget der skal opleves. Desværre kan jeg ikke tåle at se på 3d alt for længe af gangen, jeg bliver sgu helt ør i hovdet.
Jeg glæder mig nu mest til der kommer nogle gode FPS spil i 3d, de måtte gerne lave Bad company 2 om til 3d.
JAP
Niveau 0
 
Indlæg: 1


Indlægaf Laffer » tors 10 jun 2010 17:58

Det lyder jo alt sammen rigtig spændende, men jeg må nok sige at jeg ikke køber et 3d tv før de har fundet på en løsning så man ikke skal sidde med et par åndssvage briller på for at få oplevelsen.

Så pt. venter jeg bare på at markedet falder i pris så jeg kan købe mig en lækker samsung led skærm til ingen penge.
Billede
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Indlægaf Slimjay DK » tors 10 jun 2010 22:21

Så skal du nok vente rigtig længe på 3D...

Da det er brillerne der sørger for at adskille billederne, så du får en 3D effekt.

:)
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Indlægaf Laffer » tors 10 jun 2010 22:42

Slimjay DK skrev:Så skal du nok vente rigtig længe på 3D...

Da det er brillerne der sørger for at adskille billederne, så du får en 3D effekt.

:)

Jeg venter med glæde, kan slet ikke forestille mig at se en fodboldkamp med gutterne hvor vi skal sidde med de grimme briller på.

3D må umiddelbart være møntet til single folket tror jeg :)
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Indlægaf SnoobyFly » tors 10 jun 2010 23:10

Laffer skrev:Det lyder jo alt sammen rigtig spændende, men jeg må nok sige at jeg ikke køber et 3d tv før de har fundet på en løsning så man ikke skal sidde med et par åndssvage briller på for at få oplevelsen.

Så pt. venter jeg bare på at markedet falder i pris så jeg kan købe mig en lækker samsung led skærm til ingen penge.


Noget underligt er, at jeg har et Samsung UE40B8000, som ikke er 3D. Jeg købte det hos Getmore i september måned sidste år for 12600kr. Nu koster det 13900 hos dem, og man kan få et Samsung LED 3D TV i Elgiganten til 12500 :P Underligt!

http://www.elgiganten.dk/product/tv-rad ... ifications
SnoobyFly
Niveau 4
 
Indlæg: 782


Indlægaf Rico » tors 10 jun 2010 23:11

Laffer skrev:
Slimjay DK skrev:Så skal du nok vente rigtig længe på 3D...

Da det er brillerne der sørger for at adskille billederne, så du får en 3D effekt.

:)

Jeg venter med glæde, kan slet ikke forestille mig at se en fodboldkamp med gutterne hvor vi skal sidde med de grimme briller på.

3D må umiddelbart være møntet til single folket tror jeg :)

Helt enig, heh... Man ser mega dum ud, med de briller, og det gør bare hele billedet sløret. Det eneste man får ud af det er den 3D effekt, som jeg ikke synes om, og så tror jeg at man aldrig vil få den billedkvalitet som man har med almindelig tv'er, uden 3D.
Billede
Spil: Uncharted 2, MX vs ATV Reflex, InFamous, Borderlands, Burnout Paradise, Ferrari Challenge, Pure, FIFA 10, Red Dead Redemption LE, FIFA 11, Just Cause 2, Gran turismo 5 CE, Medal of Honor Tier 1, MX vs ATV Alive, Dirt 3
Rico
Niveau 4
 
Indlæg: 664


Indlægaf Chaui » tors 10 jun 2010 23:20

Så længe går der nu nok ikke før vi ser 3dtv uden briller. Philips er igang med deres fjernsyn med indbygget linser, der sender billeder ud til hvert øje. tror helt sikkert vi ser dem engang næste år.
Chaui
Niveau 5
 
Indlæg: 1057


Indlægaf gnazz » tors 10 jun 2010 23:41

brillernes udseende er ik problemet, det kan fikses med at de ligner normale briller.. problemet er at man ik kan have brillerne på i særlig lang tid af gangen.. det er mit biggest issue med 3d pt. Uanset hvor fede spillene er, vil problemet være at jeg vil stoppe efter en halv time :/ måske 5 min i fps spil haha
Billede
gnazz
Niveau 5
 
Indlæg: 811


Indlægaf Chaui » fre 11 jun 2010 06:30

Tror ikke umiddelbart jeg har noget problem med at se det i længere tid. Avatar i 2 1/2 time vare ikke noget problem.
Chaui
Niveau 5
 
Indlæg: 1057


Indlægaf Slimjay DK » fre 11 jun 2010 12:20

Chaui skrev:Så længe går der nu nok ikke før vi ser 3dtv uden briller. Philips er igang med deres fjernsyn med indbygget linser, der sender billeder ud til hvert øje. tror helt sikkert vi ser dem engang næste år.


ok ? hvordan kan et fjernsyn styre hvilket øje du skal se billede med :)

Det er en lidt anden teknik en den vi kender i forvejen.

Men ja, der er nye typer på vej, de er dog meget begrænset og dyre :) f.eks. skal man sidde i en rigtig vinkel og ret tæt på skærmen, så pt. er de mest oplagt til reklamestandere osv. De er hellere ikke i stand til at vise HD endnu. Så der går nok en del år i endnu :)

@SnoobyFly

Hvad er der underligt i at der ikke er 3D i dit fjernsyn fra sidste år, når den type LCD først er kommet på marked nu ?

Prisen er der heller ikke noget underligt i :) f.eks. kan et spil i gamestop kan nemt koster 550 kr og i el-giganten får du det så får 349 og i england for 270 ..

Det er blevet billigere at producerer komponenter til LCD tv generelt, derfor vil nye skærme oftes være billigere en de gamle. Man kan så undrer sig over, at man ikke sætter prisen ned på de gamle :)
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Indlægaf Rytteren » fre 11 jun 2010 13:43

KFJ1972 skrev:Er der nogen herinde som har læst noget om hvad en brilleabe gør med hensyn til 3D-briller ?

Den der løsning med to par briller på er ikke særlig fed.


kontaktlincer? ej det var da et godt spørgsmål.. kan man ikke få sådan noget addon til ens briller hvis det er??
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Næste

Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 32 gæster