Forum

Flower

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

Flower

Indlægaf MJDigital » fre 13 feb 2009 22:54

Hvad syntes i om flower? :) Har slet lige spillet det færdigt, mega fedt spil.. Kan godt være det ikke er det nye Killzone 2 eller ligende, men i det mindste er der ikke set et spil ligende altså 100% informativt! :D
MJDigital
Niveau 4
 
Indlæg: 648


Indlægaf Panacea73 » fre 13 feb 2009 23:00

Offtopic - Er det din hjemmeside du der linker til? Ser sgu fedt ud!
Har selv en af slagsen, dog noooget mere lowkey :-)
Billede
Panacea73
Niveau 7
 
Indlæg: 2076
By: Tønder, 6270 - Sønderjylland


Indlægaf MJDigital » fre 13 feb 2009 23:10

Panacea73 skrev:Offtopic - Er det din hjemmeside du der linker til? Ser sgu fedt ud!
Har selv en af slagsen, dog noooget mere lowkey :-)


Jaa det er min hjemmeside ;)
MJDigital
Niveau 4
 
Indlæg: 648


Indlægaf Vinterbird » fre 13 feb 2009 23:16

Flower er lige nu mit game of the year (og ja, jeg har spillet Killzone 2). Flower gør reelt set noget nyt med mediet, i stedet for bare at være et typisk spil. Det har en unik tilgang til narrativitet, og det er særdeles interessant at se måden hvorpå der bliver fortalt en historie uden den er eksplicit.
Vinterbird
Niveau 4
 
Indlæg: 341


Indlægaf MJDigital » fre 13 feb 2009 23:20

Vinterbird skrev:Flower er lige nu mit game of the year (og ja, jeg har spillet Killzone 2). Flower gør reelt set noget nyt med mediet, i stedet for bare at være et typisk spil. Det har en unik tilgang til narrativitet, og det er særdeles interessant at se måden hvorpå der bliver fortalt en historie uden den er eksplicit.


Præcis ;) Spillet er helt specielt ligsom flOw var da det udkom. :)
MJDigital
Niveau 4
 
Indlæg: 648


Indlægaf Vinterbird » fre 13 feb 2009 23:21

MJDigital skrev:
Vinterbird skrev:Flower er lige nu mit game of the year (og ja, jeg har spillet Killzone 2). Flower gør reelt set noget nyt med mediet, i stedet for bare at være et typisk spil. Det har en unik tilgang til narrativitet, og det er særdeles interessant at se måden hvorpå der bliver fortalt en historie uden den er eksplicit.


Præcis ;) Spillet er helt specielt ligsom flOw var da det udkom. :)


fl0w er hamrende ubrugeligt og spild af tid. Flower er et reelt spil, med et reelt formål og noget reelt at sige. fl0w er intet andet end et universitetsprojekt med for mange penge bag sig.
Vinterbird
Niveau 4
 
Indlæg: 341


Indlægaf Scoring » fre 13 feb 2009 23:38

Hvad fan' gælder det om? :)
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf MJDigital » lør 14 feb 2009 02:39

Scoring skrev:Hvad fan' gælder det om? :)


be the flower :D and fly with the wind :P
MJDigital
Niveau 4
 
Indlæg: 648


Indlægaf SoulDecapitate » lør 14 feb 2009 09:08

har kun lige prøvet det i 10 min virker ok fedt.. Skal lige se lidt mere på det i dag.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Underdog dk » lør 14 feb 2009 09:34

Hvad handler det om?? blev lidt nysgerrig.. screenshots?
Underdog dk
Niveau 4
 
Indlæg: 616


Indlægaf Vinterbird » lør 14 feb 2009 10:13

Det er et spil der er hamrende svært at beskrive. Hvis vi skal koge det ned til typisk spilmekanik, så er du vinden og skal indsamle blomsterblade og aktive specielle blomster for at gennemføre hver bane.
Vinterbird
Niveau 4
 
Indlæg: 341


Indlægaf Underdog dk » lør 14 feb 2009 17:11

Vinterbird skrev:Det er et spil der er hamrende svært at beskrive. Hvis vi skal koge det ned til typisk spilmekanik, så er du vinden og skal indsamle blomsterblade og aktive specielle blomster for at gennemføre hver bane.


Hmm lyder ... specielt... Det er derfor det er lidt irriterende at der ikke findes en demo af mange psn spil...
Underdog dk
Niveau 4
 
Indlæg: 616


Indlægaf FunteXDK » lør 14 feb 2009 17:19

Underdog dk skrev:
Vinterbird skrev:Det er et spil der er hamrende svært at beskrive. Hvis vi skal koge det ned til typisk spilmekanik, så er du vinden og skal indsamle blomsterblade og aktive specielle blomster for at gennemføre hver bane.


Hmm lyder ... specielt... Det er derfor det er lidt irriterende at der ikke findes en demo af mange psn spil...


- Synes også selv det er mega irriterende, for man aner jo faktisk ikke hvad man køber i mange tilfælde... men personligt er jeg begyndt at bruge youtube til at se lidt gameplay fra spillene og derfra danne mig et overblik over det... - selvfølgelig er det ikke lige så præcis en vurdering af spillet du får, som var det en demo, men stadig en god lille hjælp til om det er et spil for en...
FunteXDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1263


Indlægaf Bab » lør 14 feb 2009 17:25

Der ligger da 1 eller 2 trailer på PSN, som viser hvad flower er. Kvaliteten er vel bedre end youtube ?

Jeg kan ikke huske om det er på den danske, eller den amerikanske. Eller på begge.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Indlægaf butju » fre 20 feb 2009 15:18

Jeg har gennemført det, og hold da chäft det er kort - Men samtidig er det altså også et rigtig smukt spil. Det er også et spil jeg sagtens vil kunne gennemføre mange gange igen.
Den sidste bane er altså bare HERRE fed. Den giver en rigtig fed fornemmelse når man får alt til live igen.
butju
Niveau 0
 
Indlæg: 28


Næste

Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster