Forum

Flower Trofæ Guide

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

Flower Trofæ Guide

Indlægaf MJDigital » fre 13 feb 2009 23:09

Guld
Dream
Find alle tre særlige blomster på hvert niveau.


Sølv
Nature
"Bloom" 10.000 blomster.

Urban

I by banen sørg for at du har været gennem ALLE blomster, også dem på taget.


Bronze
Memories
Mindes i tre minutter, før du vender tilbage til rummet. Altså lad den stå i 3 minutter på pause skærm "Select"

Palette

Niveau 2, mod slutningen, der er klippeformationer med blomster. Åbne blomster omkring klippeformationen, og klippeformationen vil have en hvirvel af farvede blomster i luften. Det vil gøre alle dine kronbladenes i en farve, og du kan male græsset. Gøre dette med 3 forskellige farver / klippeformationer.

Wind
flyve til toppen af vindmøller, hvis du ramt det rigtigt det vil give dig et løft og gøre en lyd, de er i slutningen af Canyon.

Illumination

Niveau 4 er 2 søer, flyve lavt over dem, indtil trofæ popper op.

Pure
Du må ikke ramt nogen af de metalgenstande, og strøm kabler på Power Line niveauet

Stars
Gennemfør alle "dreams" og gå helt til højre hvor der er en ramme spil den bane.

flOw

I canyon ophold til HELT til venstre i banen når du flyer gennem canyons og du vil flyve ind i en hule.

Welcome Back
Spil spillet efter en uge lang pause.

Healthy Play
Pause spillet i 10 minutter.

Beginning
Find 3 særlige blomster i et hvilket som helst niveau, vil de blive afbildet af de grønne blade på hver blomsterkrukke.

Discovery
Find 1 særlige blomst


Håber de hjælp jer lidt :D Happy hunting
MJDigital
Niveau 4
 
Indlæg: 648


Indlægaf qwarkqwark » fre 17 apr 2009 18:15

Måske lidt sent, men tak for det...
Billede
qwarkqwark
Niveau 3
 
Indlæg: 242


Indlægaf SnoobyFly » fre 17 apr 2009 18:35

Hellere sent end aldrig. Dog ser jeg ikke denne "guide" så hjælpsom.. Bl.a: "Dream -
Find alle tre særlige blomster på hvert niveau."

Hvad er særlige blomster? Hvor finder jeg dem?? :P Dette er nok spørgsmål, som alle vil stille sig selv, hvis de ikke allerede har fået trofæet.
SnoobyFly
Niveau 4
 
Indlæg: 782


Indlægaf Bab » fre 17 apr 2009 18:41

Jeg mangler kun pure. Har prøvet masser af gange. Det skal nok lykkes en dag, hvis jeg prøver igen.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Indlægaf pauzen » fre 17 apr 2009 19:20

Har 100% i Flower lækkert spil. men hvorfor ligger denne tråd ikke i trofæ tråden eller i Folwer tråden? Det gør det meget nemmere at finde rundt i forummet.
Det ville nu være mest optimalt hvis administrator ville åben for den Trofæ oversigt som ligger i Community.
Setup: SONY KDL-HX46-723 + SONY KDL-40W5500. + Sony BDP-S480 Blu-Ray Player + Denon 3808CI 7,1 + Dali Blue 7,1 + Benq 7700 HD projektor + 160" lærrede motoriseret + PS3-Fat 3.55-320GB + PS3-Slim 4.41 320GB + PSP-2004 8GB + XBOX 360 20 GB + Sony Xperia Z 2.3.5.
pauzen
Niveau 4
 
Indlæg: 520
By: København K



Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 43 gæster