Forum

Hvilke spil har gjort det bedst?

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

Hvilke spil har gjort det bedst?

Indlægaf Dummiz » man 05 jul 2010 00:31

Hvilke PSN spil har i fået mest for penge? her tænker jeg på underholdning og spille timer :)

For mit vedkomne er det nok BF 1943 :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Indlægaf Maniia » man 05 jul 2010 00:46

Har ikke vildt mange PSN spil, men fik da en del tid til at gå med Joe Danger :)
Maniia
Niveau 1
 
Indlæg: 76


Indlægaf NielChill » man 05 jul 2010 00:46

Det må være NHL Arcade. Det er godt nok blevet banket igennem et par timer sammen med venner.
Billede
NielChill
Niveau 7
 
Indlæg: 2483
By: København


Indlægaf Asgerkhan » man 05 jul 2010 00:54

Det er helt klat flower, det har helt sikker redet mange liv. Fordi man kan ikke finde noget mere afstressende end det.
Billede

Få ting her i livet er gratis, stavefejl er en af dem, så brug det!
Asgerkhan
Niveau 4
 
Indlæg: 361


Indlægaf Rytteren » man 05 jul 2010 01:09

har faktisk en del, hvor tid og pris har lagt godt hånd i hånd.
i de tidlige ps3 dage brugte jeg møj meget tid på
Blast Factor og Super Stardust HD. spil som alle virkelig må købe. specielt hvis man sidder to. (har haft det fedeste/underlige drukspil i blast factor. møj underholdende). og da prisen på begge spil er skruet laaaangt ned. så kan man vel ikke finde en undskyldning for ikke at købe dem. så mange timer jeg har fået ud af de 2 små spil.

Age of Booty og Crystal Defenders blev spillet rigtig meget. age of bootys "map making system" var et stort plus for at man spillede det meget. men efter hele de fik løst "platin trofæ hack i spillet problemet", så blev online matchmaking delen åbenbart ødelagt. men de er billige, og der er masser af tid i de to spil. kan huske jeg brugte tid på at finde et psn card til den japanske store, da det udkom ca et halvt år før der. og da det jo stadig var på engelsk, så kunne jeg ikke se hvorfor de ikke udgav det på de andre stores.. men købt blev det.

Cuboid: uendeligt. der er selvfølgelig meget lort i mellem de brugerskabte baner. men gameplayet er simpelt og vanedannende. lidt ligesom bejeweled.. man spiller det lidt. holder en pause på et par dage/uger. tager lige et par baner. også forsætter cirklen bare i alt uendelighed.

Fat Princess: har du en ps3, og ikke har spillet dette? det er som at købe en xbox og ikke lige prøve halo en enkelt gang. modsat halo, så er fat princess møj godt. og for de 60kr (syntes det var prisen i sin tid) så er der bare masser at give sig til. siden er der kommet 4 gratis nye baner, local og multiplayer split screen. dlc med nye figure og kage er bare godt :)

Mushroom Wars: real time strategy tower defense på konsol. og det virker bare møj godt. gameplayet er heeeelt i top. desvære er der kun local multiplayer, og ingen online. dette gør at man desværre ikke spiller det efter et stykke tid. men til prisen, for man mange timer udad det

Penny Arcade Adventures: en historie og en humor som desværre ses for lidt i de nyere spil. gameplayet er fedt, og det er næsten lige så godt som forbudt bacon (im looking at you deathspank)
PixelJunk Monsters

Puzzle Quest: Challenge of the Warlords: er vild med at et så simpelt gameplay for en så god historie og verden. man tager nok kun turen igennem spillet 1-2 gange. men rejsen er heldigvis dejlig lang. så der er masser af tid for pengene.


Critter Crunch:det er bare så fucking smukt lavet. elsker den æstetiske udformning. den stil er simpelthen flot. 2d (og 2.5d) spil har endelig fået et comback, og mange af dem ser bare voldsom godt ud. glæder mig til deres hd udgave afMight and Magic: Clash of Heroes(nu hvor ubisoft har ødelagt heroes of might and magic med deres møj 5'er).

flOw: er simpelt, roligt og afstressende. musikken er herlig og det fungere bare så godt.

Shatter: vil sige jeg ikke har spillet det så meget.. men de timer jeg har brugt med det har været pengene vær. så den skal altså på min liste.

de overnævnte er spillet ufattelig meget. der er dog to titler på psn der er blevet spillet OVER 150 timer. og det er
Supersonic Acrobatic Rocket-Powered Battle-Cars og SOCOM. de to titler er guld vær.
Senest rettet af Rytteren man 05 jul 2010 11:26, rettet i alt 1 gang.
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Portuz » man 05 jul 2010 09:54

Trine og WipEout HD
Portuz
Niveau 5
 
Indlæg: 1263
By: Smørum


Indlægaf morfar » man 05 jul 2010 11:03

Pain

Har brugt ufatteligt mange timer sammen med svigerfar. Han er amerikaner, så han syntes det er utroligt sjovt.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Indlægaf cph_game_master » man 05 jul 2010 11:21

Helt klart Flower.

Jeg glemmer aldrig den afslappende og smukke oplevelse som spillet gav.

Kan huske at jeg brugte næsten 2 timer på sidste bane (urban) hvor man fik et trophy for at vække byen til live. Kravet var at male ALLE græsstrå grønne, og der var kraftedeme mange :D
Billede
cph_game_master
Niveau 5
 
Indlæg: 803
By: Kastrup


Indlægaf jimmidlx » man 05 jul 2010 11:23

Cod classic,
Billede
jimmidlx
Niveau 6
 
Indlæg: 1362
By: 7470 Karup (midtjylland)


Indlægaf MadmaNKiP » tirs 13 jul 2010 12:25

Tekken 5 - Dark Resurrection - spiller det stadig, men ikke meget andet end træning, når jeg ikke har nogen der gider Tekken 6.
MadmaNKiP
Niveau 2
 
Indlæg: 197


Indlægaf kraftonia » tirs 13 jul 2010 12:39

Jamen så kan jeg tilføje High Velocity Bowling - det er det spil (fra PSN) jeg har gjort mest i. Som en narkoman har jeg købt figurer og kugler i strid strøm når de er blevet udgivet, og gør fortsat smil...
Billede
kraftonia
Niveau 4
 
Indlæg: 345
By: Middelfart


Indlægaf Krisp » man 19 jul 2010 20:58

Bomberman Ultra er det spil jeg har spillet mest fra PS Store. Min kæreste er helt tosset med Bomberman og det hænger nok lidt sammen. :)

Købte det på tilbud til 20~ kr, så de er godt givet ud.
Krisp
Niveau 6
 
Indlæg: 1763


Re: Hvilke spil har gjort det bedst?

Indlægaf chreddy » fre 12 nov 2010 13:55

Dem der har underholdt mig mest er klart Burnout Paradise og Wipeout HD.

Burnout Paradise havde jeg i lang tid gået og overvejet at købe, men da jeg så (ved en tilfældighed) læste at det var kommet på PSN, så kunne jeg alligevel ikke lade være med at købe det. Inkl. alt DLC selvfølgeligt. ;)

Wipeout HD var mere et sats, da jeg havde hørt mange snakke positivt om det.
Senest rettet af chreddy fre 12 nov 2010 14:12, rettet i alt 1 gang.
PS3 Slim - 250 GB

Billede
chreddy
Niveau 2
 
Indlæg: 135


Re: Hvilke spil har gjort det bedst?

Indlægaf Koma » fre 12 nov 2010 14:02

Helt klart WipEout HD, Bionic Commando Rearmed og Supersonic Acrobatic Rocket Powered Battle Cars
Billede
Koma
Niveau 6
 
Indlæg: 1455


Re: Hvilke spil har gjort det bedst?

Indlægaf DanielMatthiesen » lør 18 dec 2010 17:58

Jeg syntes helt klart at spillet Hamster Ball er det bedste og mest underholdene spil!
DanielMatthiesen
Niveau 2
 
Indlæg: 197
By: Løgumkloster


Næste

Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 44 gæster