Forum

PSN EU snydt..

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

PSN EU snydt..

Indlægaf Morteno » søn 18 jul 2010 11:09

Føler mig godt nok snydt på den EU PSN da jeg har købt PLUS der, så logger jeg på US PSN og så hvad de kan købe hvis de er PSN PLUS bruger.
Hvis jeg viste der noget før havde jeg købt min plus i US, der er sq da pisse dårlig nu hvor der specielt er PLUS som koster penge at de som er på US de får MEGET mere en os EU bruger..!
Nogle der ved en forklaring på det eller?
[url=http://ps3trophycard.com/profile/Moonie_DK][img]http://ps3trophycard.com/cards/Moonie_DK/card.png[/img][/url]
Morteno
Niveau 1
 
Indlæg: 99
By: Struer


Indlægaf jimmidlx » søn 18 jul 2010 11:26

US storen har altid været bedre.. Du kan sagtens købe plus på us store, men du skal huske at de udviddelser(såsom steel & titanium pack til killzone 2) ikke virker til din udgave da det er en anderledes bles kode vi har i eu, på vores spil.
Billede
jimmidlx
Niveau 6
 
Indlæg: 1362
By: 7470 Karup (midtjylland)


Indlægaf Chaui » søn 18 jul 2010 11:51

kan være jeg har misset noget, men lagde ikke mærke til at de fik noget sindssygt som vi ikke får altså med plus abonnoment ?
Chaui
Niveau 5
 
Indlæg: 1057


Indlægaf Erroneus » søn 18 jul 2010 11:57

Jeg er enig i at US PSN+ ser lidt bedre ud pt., men lad os nu se om det ikke retter sig op, de har jo modtaget kritikken og aktivt gået ud og spurgt folk hvad de ønsker i EU PSN+.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Indlægaf jimmidlx » søn 18 jul 2010 12:27

Flere og bedre spil tilbydes i plus(samt atraktiv pris) og så er der jo oz det med at prøve inFamous i en time gratis, for at danne sin egen mening.

Køber ikke selv plus herhjemme,før jeg synes det er kommet tættere på us storen.
Billede
jimmidlx
Niveau 6
 
Indlæg: 1362
By: 7470 Karup (midtjylland)


Indlægaf Laffer » søn 18 jul 2010 17:02

Hvad har us storen som er så genialt i forhold til den danske?
Billede
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Re: PSN EU snydt..

Indlægaf Morten Skou » søn 18 jul 2010 17:07

Morteno skrev:Føler mig godt nok snydt på den EU PSN da jeg har købt PLUS der, så logger jeg på US PSN og så hvad de kan købe hvis de er PSN PLUS bruger.
Hvis jeg viste der noget før havde jeg købt min plus i US, der er sq da pisse dårlig nu hvor der specielt er PLUS som koster penge at de som er på US de får MEGET mere en os EU bruger..!
Nogle der ved en forklaring på det eller?


Det er meget det samme som vi ser på Xbox platformen. Amerikanerne betaler mindre end danskerne, men får alligevel LANGT mere indhold end vi gør her i Danmark.

Vi må krydse fingre for at Sony får rettet op :)
Morten Skou
Niveau 6
 
Indlæg: 1828


Indlægaf kraftonia » søn 18 jul 2010 17:09

under 25 % af min venneliste (inkl. mig selv) har IKKE købt PLUS, tyder på flere tænker som jeg: Det er simpelthen intet værd pt. pånær få pluser hist og her, men ikke fyldestgørende nok til at jeg hiver mønt frem, og kan jo så se at mange har det på samme måde (på min venneliste)... Har ikke tjekket US, men hvis det forholder sig som I skriver, er det sgu en ommer...
Billede
kraftonia
Niveau 4
 
Indlæg: 345
By: Middelfart


Indlægaf Bab » søn 18 jul 2010 17:18

Til gengæld har 60% på min liste købte Plus og sjovt nok er flere af dem som ikke har købt, amerikanere.

Jeg synes stadig prisen er symbolsk i forhold til hvad man får, og hvis jeg synes amerikanerne fik mere for pengene end vi gør, så ville jeg sikkert bare købe plus på US også. Men det har jeg ikke set nogen grund til endnu..

Mere er ikke nødvendigvis bedre.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Indlægaf Rytteren » søn 18 jul 2010 17:26

ville dog gerne havde haft tiki games/create studios tilbudene som de amerikanske psplus bruger har fået.

kan lige smide at over 82% af min venneliste har købt plus
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Bab » søn 18 jul 2010 17:30

Jeg var lige ved at kommenter dit første indlæg, inden du slettede det meste igen ;) Så det gør jeg alligevel.

Jeg tror ikke, at flere features nødvendigvis får de sidste med. Jeg tror, at mange venter et par måneder, fordi det som bliver tilbudt nu er noget, som mange har i forvejen. Og der er jo ingen grund til, at købe den samme ting to gange.

Og så læste jeg, hvad han mente og ikke hvad han skrev ;)

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Indlægaf Proxzyn » søn 18 jul 2010 18:29

I forhold til prisen, så husk på at amerikanerne synes at $60 er dyrt for et ny-udgivet spil.

Men indhold, det burde sq være det samme, bortset fra de ting vi slet ikke får i EU, men det er en helt anden sag.
Proxzyn
Niveau 6
 
Indlæg: 1703


Indlægaf Laffer » søn 18 jul 2010 22:09

Synes tit jeg læser på amerikanske sites at de synes at Eu får bedre ting på storen, så græsset er altså ikke altid grønnere på den anden side :)

60$ er jo også dyrt for et spil derover, det er blot pga. verdens situationen at den amerikanske krone er så lav i forhold til den danske og til euroen at vi synes at det er billigt..
Billede
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Indlægaf Bab » søn 18 jul 2010 22:14

Købekraft er også forskellig fra land til land. Hvad der måske synes billigt i USA er ikke nødvendigvis billigt for dem. Det har noget at gøre med lønninger, skatter og moms.

Husk også lige på, at der kommer moms oveni den oplyste pris på US Store.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Indlægaf NielChill » søn 18 jul 2010 22:39

Laffer skrev:Synes tit jeg læser på amerikanske sites at de synes at Eu får bedre ting på storen, så græsset er altså ikke altid grønnere på den anden side :)

60$ er jo også dyrt for et spil derover, det er blot pga. verdens situationen at den amerikanske krone er så lav i forhold til den danske og til euroen at vi synes at det er billigt..


Undskyld, men det fik mig lige til, at smile en gang :lol:

OT: Jeg synes PSN+ prisen er ganske fornuftig til hvad det indeholder. Om det er bedre i USA vil jeg ikke udtale mig om, men som der nævnes, er det en fin idé, at Sony spørger deres forbrugere til råds ang. indhold.
Billede
NielChill
Niveau 7
 
Indlæg: 2483
By: København


Næste

Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster