Forum

Battlefield 1943, værd at købe?

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

Battlefield 1943, værd at købe?

Indlægaf NielChill » man 02 aug 2010 11:50

Jeg kunne godt tænke mig, at spille lidt FPS online igen. Jeg har solgt både mit MW2 og BC2, så har overvejet BF1943. MEN, er det pengene værd?

Har læst i nogle tidligere tråde, at folk måske tror de vil lukke servere, hvilket ikke ville være optimalt :lol:

Hvad er jeres mening om spillet, og er der stadig folk der spiller det?
Billede
NielChill
Niveau 7
 
Indlæg: 2483
By: København


Indlægaf Krisp » man 02 aug 2010 11:55

Jeg har ikke spillet mit i over et halvt år. Jeg synes det bliver enormt hurtigt kedeligt, når der kun er 3 maps. Det kan slet ikke måle sig med Battlefield 1942 på nogen måde.

Og selvom det er lang tid siden udgivelsen, så har EA stadigt ikke gide at fixe voice chat buggen (voice chat fejler efter få minutter in-game).
Krisp
Niveau 6
 
Indlæg: 1763


Indlægaf Dummiz » man 02 aug 2010 11:58

Det er det PSN spil jeg har fået mest for pengene. Ja voice chat fucker men man behøves jo heller ikke snak når man skyder folk :P selvom der kun er 3 classes og 3 maps så syntes jeg stadigvæk det er et møj fedt spil som jeg stadigvæk ikke er blevet træt af :) og jeg ved at bateman herinde også stadigvæk spiller det rigtig meget. og der er stadigvæk fyldte baner når man hopper ind i en kamp :) jeg syntes klart det er noget værd :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Indlægaf NielChill » man 02 aug 2010 12:08

Tak for de foreløbige svar :)

Nu forventer jeg ikke et spil ala MW2 og BC2, så det med de 3 baner og classes er nok rigelig fint, da det også kun skal spilles når man lige har lyst til en gang FPS.

Kom endelig med flere meninger hvis i har nogen ;)
Billede
NielChill
Niveau 7
 
Indlæg: 2483
By: København



Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 34 gæster