Forum

Bedste CO-OP PSN spil?

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

Bedste CO-OP PSN spil?

Indlægaf FunteXDK » fre 27 aug 2010 13:08

Hej life'ere.
efter en lang ferie på den anden side af jorden er jeg nu tilbage igen og savner nogle gode COOP spil som kan spilles offline.
Mig og vennerne har brugt mange timer på PixelJunks Monsters + Encore og er generalt afhængi af Tower Defence :)

Men kom med noget input da jeg mangler noget nyt at spille med vennerne..
FunteXDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1263


Indlægaf c-storm » fre 27 aug 2010 13:34

Tjek Scott Pilgrim ud, det er netop kommet og der er endda en anmeldelse af spillet her på siden.
Rigtig fedt coop spil.
c-storm
Niveau 4
 
Indlæg: 411

Brugeravatar

Indlægaf Koma » fre 27 aug 2010 14:45

Bionic Commando Rearmed er også rigtig fedt, når man får styr på styringen. - det har jeg og vennerne spillet meget. Ellers er Super Sonic Acrobatic Rocket Powered Battle-cars et must have!
Billede
Koma
Niveau 6
 
Indlæg: 1455


Indlægaf FunteXDK » fre 27 aug 2010 15:45

Jeg har kigget lidt på de spil i nævner og ud fra et par youtube videoer synes jeg at Super Sonic (osv.) ser okay ud, så det overvejer jeg lidt - Nogle der kender prisen?

Derudover har jeg været inde på siden http://www.co-optimus.com/system.php?id ... ection=ASC som kun kan anbefales. Den viser alle spil der er lavet som kan spilles COOP og som er på PSN.

Derudfra har jeg fundet frem til et par spil som jeg ville hører om nogle af jer har spillet, samt hvis i evt. kender prisen på dem, så kunne det være super.

Spillene som har fanget interessen ud fra youtube videoer er:
Comet Crash
Pixeljunk: Shooter
måske Earthworth Jim HD
Deathspank (Er der virkelig COOP i det spil?)
også er jeg igang med at kigge en hel masse igennem stadigvæk, men er stadig åben overfor nye inputs.

Også er der vidst bare at sige tak til de to ovenover for deres hurtige svar :)
FunteXDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1263


Indlægaf BT-DK » fre 27 aug 2010 16:53

FunteXDK skrev:Jeg har kigget lidt på de spil i nævner og ud fra et par youtube videoer synes jeg at Super Sonic (osv.) ser okay ud, så det overvejer jeg lidt - Nogle der kender prisen?


Du kunne evt. starte med at downloade demoen? :) Det har jeg gjort, og må sige at det ser meget pænt ud. :)
BT-DK
Niveau 4
 
Indlæg: 369


Indlægaf Koma » fre 27 aug 2010 18:48

Pixeljunk's Shooter har jeg også gennemført - og det er også rigtig fedt! Der er en god potion teamwork og visuelt er det også fedt - og der kommer snart en 2'er.
Billede
Koma
Niveau 6
 
Indlæg: 1455


Indlægaf Portuz » fre 27 aug 2010 20:01

Hvis du nu er rigtig smart så venter du på at Lara Croft and the guardian of light kommer ud.
Portuz
Niveau 5
 
Indlæg: 1263
By: Smørum


Indlægaf FunteXDK » fre 27 aug 2010 20:35

Jeg har hentet Crash Comet (Tower Defence) og er fuldt tilfreds med spillet der til tider meget kaotisk :)

Overvejer rigtigt meget også at købe Shooter, men skal lige have spillet Crash Comet færdigt først. Og jeg så godt at der kom et Tomb Raider spil som er co-op, men skulle bruge det nu, men det er da en titel der skal kigges nærmere på når den kommer.

Flere forslag er stadig velkommene :)
FunteXDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1263


Indlægaf Krisp » man 30 aug 2010 08:52

Deathspank er enormt godt i Singleplayer og det skulle eftersigende også være ganske ok i Co-op. :)
Krisp
Niveau 6
 
Indlæg: 1763


Re: Bedste CO-OP PSN spil?

Indlægaf FunteXDK » tors 07 okt 2010 13:19

Tråden gælder stadig da min fætter kommer i weekenden, så der skal games lidt :)
FunteXDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1263


Re: Bedste CO-OP PSN spil?

Indlægaf Koma » tors 07 okt 2010 14:47

Jeg har lige gennemført Resident Evil (desværre ikke på storen) med en af mine venner, og det er da okay, men ikke et spil jeg kan anbefale. Hvis i skal drikke lidt (osv) .. er der også Planet Minigolf - Det er faktisk ret underholdende når man har fået lidt indenbors..
Billede
Koma
Niveau 6
 
Indlæg: 1455



Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 35 gæster