Forum

ps plus/minus

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

ps plus/minus

Indlægaf weissmuller » tors 09 sep 2010 11:52

Bare et par "ps +" tanker.
Jeg har siden releasen af ps3 konsollen jævnligt købt spil og add on´s over storen. Jeg blev derfor hurtigt ps+ medlem for at drage nytte af de gratis tilbud der vil strømme til.

Men nu er det (lidt sent, indrømmet :? ) gået op for mig at ps+ i fremtiden vil kunne forhindre mig i køb af psn spil, hvis der er en chance for at de lander i ps+ sektionen (og det er der en del af mine tidligere køb der allerede er).

Måske skal servicen bare have lidt tid ( har læst noget om R&C-tools of destruction kommer på plus) og udbygges lidt, men hvad er jeres tanker?

Edit:: Kan faktisk se Ratchet and Clank ToD er annonceret på psn+ :)
Det er jo meget sweet
weissmuller
Niveau 4
 
Indlæg: 531


Indlægaf morfar » tors 09 sep 2010 12:04

Jeg havde nøjagtigt samme tanke sidste uge da jeg fandt ud af at alle episoder til Sam & Max kunne hentes gratis via PS+. Jeg var tæt på at betale de 225 kr for det ugen forinden.

Nu er det 100% slut med at købe spil på storen for mit vedkommende, da de jo kan risikere at komme til gratis download for + kunder.

Jeg er sikker på vi ikke er de eneste 2 i verden der tænker sådan, så Sony må tabe ekstremt mange penge på det. Virker lidt som om de ikke har tænkt sig om inden de lancerede PS+.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Indlægaf holykaw » tors 09 sep 2010 14:21

Det kan vel også være de har tænkt sig RIGTIG godt om og først lancerer et "gratis" tilbud til + kunder, når spillet har nået sin storhedstid, når det gælder antal downloads?
holykaw
Niveau 2
 
Indlæg: 164


Indlægaf Bab » tors 09 sep 2010 15:07

Jeg har fuldført alle sam & max, og + kan nu hente første del. Jeg vil altid have mine afsnit, uanset om jeg bliver ved med + eller ej. Hvis der er noget jeg vil have på Store, så kører jeg det. Og så er det bare ærgeligt, at det kommer gratis om 4-5 måneder. Jeg overlever nok alligevel. Dog vil jeg ikke købe noget, som allerede er annonceret til +.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Indlægaf Erroneus » tors 09 sep 2010 15:35

Jeg har det lidt på samme måde. Jeg hopper ikke lige ud i nye køb, helt som jeg gjorde før. Det er kun godt for min pengepung, men skidt for Sony :P

Sony bliver nød til at tænke PSN+ om i forbindelse med rabat / gratis spil på store. En fast rabat og evt. frit valg imellem spil inden for en bestemt prisklass, samt ligge mere fokus på gratis dlc, pakketilbud og eksklusivt indhold.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: ps plus/minus

Indlægaf Laffer » man 11 okt 2010 21:17

Jeg er PS+ medlem men hvis der dukker noget op jeg vil ha, ja så ryger det sgu i indkøbskurven..
Billede
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Re: ps plus/minus

Indlægaf Player_2 » lør 16 okt 2010 13:13

Både og. Jeg har ikke rigtigt købt noget siden jeg blev +medlem. Men mit argument er at jeg lige nu har alt for mange uspillede psn spil og minis.

Men ville faktisk også ha købt Tumble. Men tror sagtens at det ville være et spil som blev gratis eller halvpris inden for et halvt år.
Player_2
Niveau 5
 
Indlæg: 900

Brugeravatar


Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 39 gæster